Gezocht: Harald en Cinovo!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tancreda4

Berichten: 24019
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Gezocht: Harald en Cinovo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-03 21:37

Wie o wie kent deze twee Kwpn hengsten? Het zijn namelijk opa en overgrootopa van mijn overleden paardje. Ik heb al een aantal plaatjes van internet en wat info, maar kent iemand ze toevallig en heeft iemand er foto's /plaatjes van???????????
Dat zou helemaal geweldig zijn!!!!!!!

Alvast bedankt!!!
Ingrid


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 21:39

Morgen wordt Cinovo vast wel geshowt op de hengstenshow bij de Gebroeders van Manen te Ede. Cinovo en Harald zijn tuigpaardhengsten, in Cinovo zit als ik het zo goed heb ook een Udalburga, net als in mijn Jurga. Het is alleen niet dezelfde merrie.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Albert

Berichten: 5729
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 23:07

Harald was een geheel klassiek gefokte tuigpaardhengst die geweldig kon draven. Is verkocht, gecastreerd en nooit meer van gehoord.

3 Gelderse toppers en
Paardengebitsverzorger Klik hier voor mijn website

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 11:10

Albert schreef:
Harald was een geheel klassiek gefokte tuigpaardhengst die geweldig kon draven. Is verkocht, gecastreerd en nooit meer van gehoord.


Afbeelding
Sander 1.64 vos.
Vader Fabricius keur, m. Lilonka ster, mv. Harald. Fokker: Gebroeders van Dolder, eigenaar C. H. van der Maat.

Dit is ook een afstammeling van Harald. Zeeeeeer mooi paard die veel indruk maakt ben benieuwd hoe hijhet gaat doen in de hengstenkeuring. En hij staat bij mij op stal.

Zal vanavond op stal eens navragen waar Harald gebleven is. Vaak belanden ze wel ergens bij een concoursrijder.


Cinovo staat nu idd bij van Manen. Hiervoor was hij in eigendom van iemand bij ons op stal. Hij heeft toen concoursen gelopen en niet gedekt. Nu zit hij weer in de dekdienst bij Van Manen. Ben benieuwd of we hem weer op de concoursen zien van de zomer. Mooi paard maar zie toch liever Sander, Seleen of Manno.
http://www.gebrvanmanen.com

Tancreda4

Berichten: 24019
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 18:53

Bedankt voor de infor!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 19:21

Ben er ondetussen achter waar Harald staat. Hij is idd gecastreerd hij was afgekeurd op zijn afstammelingen. Hij zal komend seizoen bij de tuigpaarden op concours lopen. Hijstaat ergens in de buurt van Gorinchem.

Succes

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 20:57

Zover ik weet is Harald nooit afgekeurd op nakomelingen.
Hij is verkocht aan een concourrijder die er ook 2-span mee wil gaan rijden en een hengst te lastig vond.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 01:22

Mijn paardje is ook van Harald...Op mn site staan ook wat fotoos van Harald.. Evt kun je onder de zoekfunctie eventjes die link zoeken naar die zoekmachine op t i-net,Krijg je heel veel fotoos en info..Pedigree.com en dan nog wat?? Verward Wie helpt mij met deze link??!!

keep calm, I'm engaged!!! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: xSannee en 129 bezoekers