Circam wordt niet ontdekt door virussscanner

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 08:13

http://www.symantec.com/avcenter/venc/d ... rm@mm.html

Dit programma even draaien aub. Boos!

Ik kreeg dit virus afgelopen weer en hij zat op mijn computer Verward . Ik heb een geode virusscanner maar hij liep er zo doorheen. Met dit simpel programmatje is het opgelost. *LOL*

Spades kan nog het nodige toevoegen ?? Hoe en wat verder te doen.

NIet twijfelen gewoon even draaien ???? Party!!

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 11:25

Had m in mn mailbox zitten, maar meteen weggegooid, dus de bijlage heb ik niet geopend. Dan heb ik toch geen virus?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 11:58

Dan niet maare een aantal mensen hier wel zie ander bericht.

Als je het zeker wilt weten kan je het even draaien Verward

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 12:30

ik heb dat dus ook. Ik heb net een live-update gehad van Norton (nwste versie, van symantec) en ik had gewoon dat virus, niet geopend, en een vraag gesteld bij sarc.com hoe dat dan kan. Ga vanavond kijken hoe t zit. Zal ik t dan maandag op bokt zetten oid?
Vond t heel vaag, heb t virus niet, maar dat hij t niet herkent????
Heel raar, dus tsja, niet openen, en ff afwachten. Ik kan t ook wel naar iemand mailen dit weekend if you really need to know...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 12:31

Onze virusscanner had hem gewoon te pakken.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 12:45

Natascha, dit is een deel van de mededeling die zojuist door ons interne systeembeherer is rondgestuurd :

"When your anti virus software discovers an infection on your system, it is not enough to let the anti virus software fix the infected files! You will need an additional removal tool available from Symantec (Norton AntiVirus) under http://www.symantec.com/avcenter/venc/d ... .tool.html to repair your system. "

Een virusscanner in zijn eentrje voldoet dus niet naar hun bescheiden mening, en het is een mening die ik behoorlijk hoog inschat Lachen Ik zou iig de removal tool even draaien. Baat het niet dan schaadt het niet.....om maar eens een cliche te gebruiken.
Gr,
Marco

_________________
Only fools and horses...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Spades op 2001-07-27 13:48 ]</font>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 15:50

Ik heb m niet geopend (attachment, 1x de gewone mail wel geopend). Norton zag niets, en ik hoop dus dat ze me vanavond meer kunnen vertellen...
Want ik snap er niets van, hij heeft helemaal geen melding gegeven, dus ik heb m maar gewoon gedelete. Wilde t risico niet lopen...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 17:44

hmm, heb 't programaatje gerund en er waren bij mij 3 items gevonden, weet niet precies wat 't allemaal was. Maar ze zijn verwijderd. Goed programmaatje hoor!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 11:36

ik had maar liefst 4 (?! )van die vage mails met virus ( in 't gewone bericht stond " I need your advice.." o.i.d. ), dus heb ze alle 4 maar ff gedeleted, na 1 berichtje gelezen te hebben ( niet de bijlage)..
No more virus volgens mij dan..?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 13:36

ik kreeg per persoon meer dan 1 mail met t virus...
Volgens Symantec is deze worm zo gehaaid dat hij de hele tijd van gedaante verandert en dat je dus je anti-virus software elke dag moet updaten. Dat doe ik nu dus. Wel heel erg balen.
Ik denk overigens dat Red Worm / Code Red erger is, niet voor ons direct, maar i-net gaat misschien wel helemaal plat, lijkt me zeer geslaagd eigenlijk, moeten we allemaal irl-meetinkjes gaan houden!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-01 14:25

Goed zo Laui idd IRL meetingen Clown

Je bent nog steeds welkom hoor as weekend. BTW we zijn er van vrijdag avond tot zondag middag hihih *LOL*

Extreme duivel Extreme duivel

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Aard, AhrefsBot, AngeliqueB, Ann, Bielsje, Cowboy55, GrapeshotBot, H_W_, JitskeJeldau, Lalidan, LisanneMans, lizard, ManonGrr, misshester, mvdende, onpaard, Saaams, Siers83, wisja, xU_Blinghx en 60 bezoekers