stomme trut!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-01 22:17

Bah wat zijn sommige mensen toch zo verwaand he?
Had zonet prive les in de binnehal ging heel goed en toen kwam er iemand binnen.
Niets aan de hand maar als ik in de voorste van de 2 bakken rijd is het lastig als iemand dus door de eerste bak gaat dwars door je les om naar de 2de bak te gaan terwijl je ook buiten om naar de 2de bak kunt maar goed.
Die van haar deed nogal maf en was zo kijkerig dat z'n oren naar voren elkaar weer bijna raakte nouja het zag er zo grappig uit dat ik in de lach schoot ik lachte niet hardop niets dus zij kijkt me aan kat meteen van tja ze zijn niet allemaal zo saai als die van jou.
Nouja misschien vat ik dat een beetje verkeerd op dus toenb ze erop zat en ik aan het uitstappen was stapte ik naast d'r (bakrand er dus tussen) dus ik vroeg gewoon gaat het goed nou ze keek me vals aan.
dus ik nog van niet zo?
Nou toen keek ze de andere kant op en stapte weg.
bleeeeh wat vind ik dat schijt mensen zeg dat je je tegoed voelt voor een ander...
Ach zoiemand komt zich zelf wel tegen maar ik ben dan gelijk ook een beetje sjago hoor


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-01 22:34

whowhaa. ze zijn niet allemaal zo saai als die van jou. Nee ze halen ook niet allemaal zulke mooie resultaten!! nou ja

ik begrijp je wel goed hoor. Eigenlijk moet je je er niets van aantrekken. je weet het heel goed maar toch word je er chacho van.

Afgelopen zaterdag hadden we weer clubles. De intsructeur wist dat ik een nieuw paard had en ging niet eens kijken. Tja zijn goed recht. Hij had ook wel wat anders aan zijn kop das waar maar toch was ik een beetje beledigd. Want wie wil er nu niet zo'n gave cob zien.

Nou ja ik probeer me er niets van aan te trekken. Hij had net een aanvaaring gejad met iemand daar ligt het vast aan. Zo moet jij ook maar denken. misschien had ze gewoon haar dag niet.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-01 22:48

Ja das wel zo denk ook niet dat ze iets heeft tegen mij maar tegen m'n paard heb ik wel vaker gehad hoor sommige met wpn paarden zijn gewoon andere praten niet tegen je zolang je niet een paard hebt dat minsten even duur is of het liefst duurder...

Iemand kwam ooit eens naast me stappen vroeg wat de afstamming van Floor was dus ik zei orbaldo wie vroeg ze ik zo das een groninger hengst zonder wat te zeggen reed ze meteen weg.. nou vraag ik je!

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-01 22:50

Ha, ha, ik zie het al...zulke mensen kom je dus overal tegen!
Wanneer het je overkomt denk je dat je de enige bent, maar we hebben allemaal wel eens zo'n aanvaring denk ik...
Het banketstaaf is dat je wel denkt van laat maar, mijn dag verpest je niet. Tong uitsteken Maar toch hou je daarna zo'n rotgevoel erover.
Nou, dat soort types negeer ik dus totaal, en moet je zien hoe snel ze dan weer lopen te slijmen tegen je...probeer het maar eens uit! *LOL*

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-01 22:59

Enneh, Nimber, kan je lachen als ze zo'n vraag aan mij stellen.
*LOL* Mijn paard wordt 21, heeft geen papieren,en heeft nooit hoger gelopen dan M.
So what? Denk ik dan, daar moet je gewoon boven staan.
Prima hoor als je paard lekker veel waard is en een superbloedlijn heeft.
Maar ik ben net zo gelukkig met mijn paard!!!
En dat is toch het belangrijkste?
Status kan me gestolen worden, durf mens te zijn, wees gewoon jezelf!!! Tong uitsteken

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 14:07

Ik heb vaak hetzelfde hoor. Isolda staat in het hulpstamboek, ze heeft dus helemaal geen papierenverder.
Nou, ik krijg ook vaak scheve blikken. Of als ik onderweg ben, jezus wat een boereknol.
Ik ben dan snel beledigd! Zeg dan wat van mijof zo, maar kom niet aanzetten met een belediging over mijn paard!!!
Daarbij komt ook nog eens dat we weinig wedsttrijden rijden en dat is ook zoiets. Oh je doet geen wedstrijden?? Ja, dat kan ook niet met z'on paard.
( grrrr.. ik spring dan uit mijn vel!!)

Maar goed, ik tel dan maar tot 10 en bedenk hoe een lieve schat Isolda is. Zij weten dat tenslotte niet....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 16:39

Hey, vertaling!!!!

Naja, ik heb dus ook wel eens van die blikken over mijn wolletje (Joop). Die ziet er nl niet uit. Dus toen zei ik heel vrolijk: ach, ZIJN broertje is Olympisch Kampioen. Ik weet dat het niets zegt over Joop, maar voor dat soort mensen is dat dus kennelijk veel waard. Joop kan zelf nauwelijks meer lopen, vandaag wastie echt heel zielig. Hij liep niet lekker ed, dus ik heel rustig gedraafd en gestapt. Nah, dan maggie nog zo'n mooi papier hebben, op het moment is het echt bagger. Naja, hij heeft een half goed papier, van zijn moeders kant is het volgens mij echt niets. Doe mij maar lekker zijn vader (Aram)... Het was vooral leuk toen ik tegen een dressuurtrol zei: mijn paard heeft een heel bekend broertje. Dat soort mensen die vinden dat echt belangrijk... Hercules heeft niets... Aaaah... Njaa, ze hebben allemaal een papier, maar dan nog, het gaat erom dat je gelukkig bent. En dat papier, ach, dat is leuk, weet je tenminste waar die vandaan komt... Maar dat is toch bijzaak? Als ge maar leut het...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 16:40

kun je nagaan hoe mensen reageren als je met een fjord aan komt zetten op een dressuur-kampioenschap, grinnik! Ze keken alsof ik op een ezel zat, de idioten! Maar ik moet toegevn: ook vaak hele leuke reacties, soms al tijdens het inrijden, maar vaak pas nadat hij een goede proef had gelopen! Ik moet toegeven dat die vervelende reacties mij niet zo heel veel deden, maar dat komt toch ook wel omdat het niet mijn eigen paard was, maar het is wel super kortzichtig van die mensen! Dat zijn nou echte "dressuurmiepen", pffffffhhhh daar staan wij toch boven met z'n allen!?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 19:33

nou ik ben echt niet omhog gevallen hoor maar mijn nieuwe Cob moest persee papieren hebben. Nou ja persee.

Verder het liefst goede papieren. tja ik wil er misschien nog keuringen mee gaan lopen en heeel misshioen een veulentje ooit eens fokken.

Maar papieren zeggen me verder helemaal niets. ook als iemand hele goede papieren heeft en het is een lelijk paard dan blijft het een lelijk paard.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 20:01

Nou toen wij voor een paar maanden terug op zoek gingen naar een fjord ging ik dus naar een man toe die ik nog kende van vroeger....en ik vroeg hem of hij misschien met me mee wou om naar een fjord te gaan kijken (ik had nog nooit eerder een paard gekocht, dus ik wilde dat er ff iemand met mij mee ging die daar kijk op had) en weet je wat hij zei...pfffff wat moet je nou met zo'n hobbelpaard, ik heb me omgedraaid en zei toedeloe, later kwam hij naar me toe en zei dat het een grapje was, nou bij mij had hij het toen al verknalt.
We zijn toen lekker zelf een fjord gaan kopen en het is echt een super beest....en ik ben heel blij met mijn hobbelpaard hihihi

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 20:56

Precies, hobbelpaard of niet, al het andere zijn toch stokpaarden... Die van mij heet trouwens ook Kreupele Os, en het is weer eens zover. Hij loopt (alweeeeeeer) niet lekker. Om gek van te worden. nou, dan zeggen die papiertjes of dat ras me niet zoveel... Lopen Kreng... Naja, hij is lief hoor. Met voeren gingen hij en Vollie lekker knuffelen (hapjeeeeeeee, hapjeeeee, oh toe nou.... goed, nog een kusje, hapjeeeee.. Lekker gemeen van mij)... Ach, en of de een het nou een hobbelpaard vind of een lelijkerd, 't is lekker MIJN knollie, en ik ben gelukkig.. Over Joop hebben ze trouwens nogal wat lelijke dingen gezegd. O.a. dat Aram alleen maar k*tbeesten voortbracht. Ammehoela! Verder dat een meisje van 12 niet op een 3-jarige ARAM-RUIN kon rijden. oh ja, ben er wel afgekieperd, maar goed, ik rijd 'm nog steeds. Laat je niet gek banketstaaf hoor! 't Is mooi je eigen keuze, en daar ben je dan toch blij mee?

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 22:46

Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-06-19 09:29 ]</font>


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 23:00

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-21 19:30 ]</font>

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 23:05

even foutje verbeteren

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 21:11

Een 12 jarig kind op een Aram laten rijden? DAt deed ik nooit. Aram geeft niet de makkelijkste paarden (kijk maar naar De Sjiem) en ik zou mezelf het nooit vergeven dan als er iets gebeurt.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 21:15

Maar niet alle trekjes van een hengst worden aan iedere nakomeling doorgegeven. Misschien is deze wel braaf ofzo...
Kan toch?

(maar goed, mijn neefje van 3 "rijd" ook op mijn paard van ongeveer 1.62)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-01 22:44

heeeey Sanderijn ze hebben het hier nog over je tink hoor dat ze het zo leuk vinden dat je met haar aangespannen gaat kijk naar Leonie... die had een hele leuke haflinger die ze verkocht voor een sportpaard omdat ze toch echt aan sport wou doen en die haf versleten benen had... Maar aan zo'n luxe paard vond ze niets aan toen kwam early te koop.. verkoopt ze een luxe sportknol voor een kruising welsh a X shet en ik geloof niet dat ze gelukkiger kon zijn hoor!
denk ook niet dat jij een sportpaardje leuker vind dan tink he...ene je hebt wel een paard om op te rijden hoor!!! *grijnz* je bent nog steeds niet van Lot afgevallen dus je kan aardig rijden.. (volgens mijn vader val ik er elke proef wel een keertje af Knipoog )

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 23:07

heej,maar jij zit dan ook op een te gekke stal!daar heeft iedereen zo zijn apartheden,en daarom is iedereen daar zo lekker begaan met elkaar en maakt het allemaal niet uit wat voor paard je hebt of er zelfs geen hebt.......hmmmmmm......woonde ik maar in apeldoorn.........

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 10:08

Sanderijnepijn! Wat is er toch met je?! Je hebt een schat van een pony, die gelukkig ook weer aan de beterende hand is! OK, ze is vreschruwelijk ondeugend, maar dat vind je nu juist ook leuk aan d'r! EN bovendien weet je net als ik dat het bij het ras hoort! Ik kan die van ons 9 van de 10 keer wel achter het behang plakken, zo'n gigantisch brutaal smoelwerk als ze naar me kan trekken! KILL! Ik weet eigenlijk helemaal niet hoeveel uur je werkt, maar is het niet mogelijk om er 1 paard bij te rijden dan van iemand anders? Misschien bij jouw op stal? Het is onzin dat jij nix waard bent omdat je niet rijdt! Dan zeg je maar dat je eerder groom was op een springstal hoor! Puh! Wij weten gelukkig allemaal wel beter! EN als Tink straks de sterren van de hemel loopt samen met haar vrouwtje, dan piepen ze allemaal wel anders! Volgens mij wordt het tijd dat jij eens even flink opgepept wordt! Hele dikke knuffel, B

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 11:01

Prijzen jullie jezelf maar gelukkig, de meeste van jullie hebben tenminste een eigen paard/pony. Dat heb ik niet. Dus of je je paard/pony af en toe achter het behang wil plakken, wees dan blij DAT je een eigen paard/pony hebt waarbij je dat wil doen. Hihi!

Liefs Mayo

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 11:16

Jullie hebben tenminste een eigen knollie! ik ben superblij met mn verz pony's, het zijn dan niet mn eigen paardjes maar ik mag er alles mee als ik zou willen.
Ach mayo, onze tijd komt nog wel! Knipoog
grtz Maaike

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 12:36

sorry tender,maar er is gewoon niks meer over van mij.........ik heb geen vechtlust meer over en alles wordt me teveel en al mijn zelfvertrouwen is verdwenen.........ik heb zo veel teveel zorgen dat ik het niet meer weet.........dank voor je lieve reactie hoor!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 12:43

Als je denkt; "ik ben verslagen",
is de nederlaag een feit,
Als je denkt; "'k zal niet versagen",
win je op den duur de strijd
Als je denkt; "ik kan het niet halen",
is de tegenslag op til.
Want het overslaan der schalen,
hangt voornamelijk af van wil.

Moedelozen gaan ten onder,
door hun twijfel, door hun vrees.
Vechters winnen, door een wonder,
telkens weer de zwaarste race,

Denk "Ik kan het ", en dan gáát het.
Iedereen vindt bij wilskracht baat.
En in zaken wint de daad het
van het nutteloos gepraat.

Als je jammert; "ik ben zwakker,
dan mijn grote concurrent"
dan blijf je levenslang de stakker
die je ongetwijfeld bent.

Niet de Goliaths en de rijken,
tellen in het kamp voor zes,
maar de fermen, die niet wijken,
hebben vroeg of laat succes.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-01 14:03

aaaah ik ben echt weg van dit gedicht.
San je komt er wel kijk langzaam uit naar een andere stal met mooi hekwerk maar let daar ook op de stalling zodat ze niet weer erg ziek wordt
Meid je red het wel echt hoor! anders kom je maar snel langs en zodra ik vrij heb en een auto heb kom ik jouw kant eens op

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 18:40

Kan het niet laten (m'n kroket is op).. Maar Joop is niet de makkelijkste, ben ik ook niet. Mijn zus van toen 17 hield na 1 maand Jopeledook op met hem rijden. Liet ze graag aan haar gekke zusje over. Ik was 12 ja. En het is een echte Aram. Heb er dan ook VAAK naastgelegen. Vooral met springen (grom), óp hindernissen gelegen etc... Heel vervelend, maar als je 'm nu ziet. Mijn zusje van 10 rijd hem... Ik ken ook hele 'goeie' afstammingen wat dat betreft waar ik zelf nog niet op zou gaan zitten. Ik heb jaren geclaimd dat Jopie gevaarlijk was (wilde 'm stiekum voor mezelf houden), maar hij is niet zo gek ofzo. Gister was hij wat opgewonden, dus ik liet hem maar lekker los lopen. Nou, vergeet het, hij wilde persé dat ik erop ging zitten... Vandaag aan een los touwtje mee gelopen. En gister nog lekker los achter me aan naar stal laten lopen. Hij doet niet anders. Ben z'n aangenomen moeder. Hij is heel gevoelig en slim, dus dat zou juist niet voor hem pleiten. Slimme en gevoelige paarden zijn nl absoluut niet geschikt voor manege werk. Maar regelmatig zetten we kinderen op hem. Hij kijkt dan een beetje vaag, maar doet NIKS (tot nu toe, altijd slag om de arm houden). Je moet hem maar eens komen bekijken. Als ik tegen hem praat als hij helemaal door het lint gaat blijft hij op MIJ letten, en kan ik gewoon doorgaan met wat ik doe. Hij heeft me één keer getrapt (toen wassie 3) en daarna nooit meer. Hij is vreselijk eenkennig en waar hij mij nooit een vlieg kwaad deed, probeert hij anderen meteen weg te werken. Komt nooit kijken als er een wildvreemde bij zijn stal staat, en als ik er sta komt hij bijna altijd even een kusje geven. Een gouwe paardje. Hij heeft wel veel 'gekke' trekjes, en is af en toe ook niet echt berekenbaar, maar het is zeker niet zo'n snelle arabier. Kan zijn dattie een uitzondering is onder de Arams, maar dat denk ik niet. Het ligt volgens mij ook aan hoe je een paard opvoed ed. Hij komt heel vaak heel onzeker op me af, en als hij dan niet 't vertrouwen krijgt dan haaktie af... 't Is niet zo'n sociale pik, gelukkig maar, want hij is de enige hier die nooit van z'n lang zal z'n leven mee gaat met een vreemde. Tenzij het een dierenarts is, dan issie wel redelijk braaf (dat ruiktie ofzo). Ook heel lang problemen gehad met de hoefsmid, hele aardige vent, maar de rook was eng. Na 5 jaar deed hij eindelijk normaal...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, AhrefsBot, Berdien, Dido2316, dierenfan, floorsxm, IASCrawler, Juliet06, Pellelilly, snorkel1986, Supertje, Talindos, Titsia, turtlelito en 118 bezoekers