Iemand ervaring met deze rijbroek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-01 08:26

Afbeelding
<b>Mondoni Africa</b> (bst.nr.: 30252)
Onze Mondoni broeken worden vervaardigd van fijne stof met 95% katoen waardoor ze 's zomers en 's winters prettig dragen. De elastische stof zorgt voor optimaal draacomfort. Deze broek is voorzien van ene geheel kustlederen zitvlak voor een vaste zit. Makkelijk wasbaar in de wasmachine.
NLG 149.95 - Euro 67.93

Dit leek me wel een leuke broek en vanaf 13 augustus is hij slechts 99,95. Ik heb geen idee of je voor dat geld wel wat hebt, maar toch...


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 08:32

Probeer t.. zoals je zelf al zegt: waarom moeilijk doen als t makkelijk kan?? Haha!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 08:34

Ergens op bokt heb ik ook ooit dit topic gestart. Ik vind het ook een mooie broek en als hij 99 piek wordt ga ik hem vast nog wel halen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:06

Ik heb er 2, deze bovenstaande roest kleurige, trouwens best opvallend kleurtje... Lachen
en de rookblauwe, vorige stal waar ik stond hadden 3 anderen precies dezelfde en ook toen ze idd 99 gulden waren.
Voor de prijs is de kwaliteit goed, ik vind het wel vrij warme broeken, op het moment draag ik hem ook niet zo veel.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:20


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:59

Jammer dat de broeken zonder lederen zitvlakniet in de aanbieding zijn.

Die heb ik namelijk en bevalt me prima. Voor 99,95 zou ik het gewoon doen hoor??

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 10:01

Ik heb er ook eentje maar als je gaat zweten begint hij te plakken verder zit hij wel lekker maar issie inderdaad wel een beetje warm in de zomer.
Maar ik wil die zonder leer ook een keer proberen.

happygirl
Berichten: 123
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 10:51

En hebben jullie ervaring met de rijbroeken van Harry's Horse? Goede kwaliteit???

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 11:17

ik ben sinds dit voorjaar helemaal verslaafd aan mijn broekje van Premiere, heerlijk stofje, heerlijk model,heerlijke broek gewoon! Maar als ik wil gaan starten heb ik nog een nieuwe witte nodig (de oude past helaas niet meer!), misschien moet ik deze dan ook nog maar eens gaan proberen! (heb geen ervaring met leren konten, rijdt dat lekker? en hoe is dat met wassen?)

Brenda

PS: die Premiere is dus ook echt een aanrazder, 129 piek geloof ik, lekker stofje, warm 's winters, luchtig nu, grewoon katoen met iets erdoor geloof ik, in ieder geval niet van dat kunstof-prut!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 11:52

ik heb er 4 van,en ga er zeker weer een kopen tijdens de aanbieding tijd,want ze ziojn versleten,zitten erg lekker,ik heb er geen last van dat ze te warm zijn,ik vind wel dat als je eenmaal met zón zitvlak rijd dat je haast niet meer zonder kan!groetjes n Vork

lottie

Berichten: 13
Geregistreerd: 15-07-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 18:17

Ik heb gewoon een Kentucky,.....wel erug duur, maar wel heeeeel erug fijn! Haha!
En het gaat vaker wel langer mee!!!!!

ik ben de groom van ingrid
en sammie is de mascotte Hyper!

gillian

Berichten: 4388
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 19:35

ik heb 2 mondini africa broeken en ze zitten wel fijn hoor.
ik ga er nog een bestellen als ze in de aanbieding zijn Haha!
heb btw ook een harry's horse en die zit ook super.
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 21:51

Ik vind Pikeur broeken geweldig (mijn lievelingsmerk) en ik heb nog een witte rijbroek van Eurostar. Tijdje terug heb ik een nieuwe gekocht. De Eurostar Carina met X-dream stof. Ook een goede broek. Lekker zacht van binnen.

_________________
Doe eens gek, bok wat vaker.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Manon op 2001-07-26 11:40 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 22:14

Ik had altijd een broek van Cavallo die me erg goed bevoel maar helaas tot op de draad versleten is (ik heb hem 2 1/2 jaar en de laatste 1 1/2 jaar dagelijks gedragen!!) Nu heb ik een Anky's en die is echt zaaaaaaalig!! Ga er nog zoeen kopen maar moet eerst centjes verdienen!! Ik heb niet zulke goeie ervaringen met die goedkope broeken (niet specifiek dit merk) de pasvorm is niet zo goed en dan heb je van die vouwen in je achterwerk. Als je er de halve dag in loopt is dat niet prettig

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 22:20

Ik heb ook twee van die broeken. Een donkerblauwe en een camelkleurige. En ze verschillen enorm!

De blauwe is dik met stug kunstleder. En de camel is dunner, zachter met soepel kunstleder. Die zou ik dus weer zo kopen, maar de blauwe absoluut niet. Wel laten bij beide broeken de naden snel los, vooral bij de zakjes.

Het is niet zo duur, dus je kan het altijd proberen. Mijn tip: voel wel goed aan de stoffen, ze kunnen nogal verschillen.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 11:20

hoe is zo'n leren kontvlak als je zoals ik met een string Bloos Party!! (*verschiet van kleur*) rijdt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 13:56

Ik heb er geen problemen mee. Ik rij met verschillende soorten onderbroeken (van string t/moma model) en die zitten allemaal goed.
Ik heb een Eurostar ribrijbroek met leren kont. Die is ook heel veel fijn en in Kerkrade was die in de aanbieding voor maar 160,=. Maar ik denk dat ik die Mondoni er ook bij ga kopen want het zit wel erg fijn.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 14:12

Dank je Katrien!
was een beetje genante vraag, maar wel van essentieel belang!!!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 14:58

Tender, ik rij altijd met string met een Eurostar met leren kontstuk. Geen probleem hoor zitten hardstikke goed. En by the way krijg ik met gewone onderbroeken eerder last.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 15:05

ik ook!
Vind het met string veel fijner! anders altijd prcies bij die naadjes waar het zeer gaat doen!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 15:27

En btw je hebt van nature twee billen dus waarom zou je er vier creeeren.... Haha! Clown

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 15:53

Haha! Haha... die is goed!

Waar ik af en toe wel last heb wanneer ik met string rijd, is dat hij tijdens het doorzitten en galopperen omhoog trekt en mij in feite doormidden zaagt... dit is een beetje overdreven, maar het maakt het idee wel wat duidelijker.

Ik heb nog steeds niet de ideale paardrij-onderbroek gevonden. Gewone krijg ik schuurplekjes op mijn billen, string trekt soms naar boven, tja... Verward


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 15:57

moet je de string 1 maatje groter kopen, dan heb je dat niet meer (dat is bij mij tenminste de oplossing!)

ppffiieeuuww, gelukkig is dit een "vrouwen"-forum! Moet er niet aan denken dat er allemaal van die foute mannen hier zouden komen, grijnz!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 09:36

Juist wel met een maatje groter, want die kruipt nog hoger in de taille en dat zit helemaal beroerd! (Off-topic)

On-topic: Die Mondoni Africa zit echt heel lekker. K Heb er nu 2, en bevallen prima. Ok , met het weer van de laatste dagen zweet ie best wel op de kont, mar dat had ik ook altijd met andere broeken!

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 10:37

Hoe zit het met de maten? Vallen ze groot of juist klein? En de lengte is die goed? Mijn moeder en ik willen er misschien allebei ook eentje kopen, maar effe een voorbeeld: Mijn moeder heeft normaal maat 42 en de vorige keer moest ze maat 46 hebben!! En de meeste rijbroeken zijn zo kort Frusty

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction, Vlindy en 31 bezoekers