werd net gebeld..er is iets ergs met Lyfke...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 14:19

Tjemig miné, ik rkijg hier me toch kippevel ...
Getverderrie, hopen dat het allemaal meevalt

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 14:21

Wat belachelijk dat die DA het paard 3!!! dagen heeft laten staan. Vreselijk, als dat paard zo staat te zweten en puffen, dan breng je het toch gewoon zelf naar de kliniek? En wat die DA betreft, ik zou als ik DA nummer 1 niet vertrouw, DA nummer 2 bellen voor een second opinion, en niet klakkeloos afgaan op wat de eerste je vertelt.

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 20:16

Gelukkig hebben we goed nieuws gekregen vanmiddag. Haar hak is niet gebroken. Alleen zijn er pezen van het bot gescheurd (kan dat Verward , heb er geen verstand van nl). Als het goed is kan ze dus behandeld worden maar zal waarschijnlijk nooit meer bereden kunnen worden.
Ik wil in ieder geval recht trekken dat de eigenaar van Lyfke niet bruut is ofzo dat ze haar zolang heeft laten staan. Dit heeft de DA dus gezegd en ik denk dat ze alles over zich heen heeft laten komen. Ze had tegen de DA van Putten gezegd dat ze misschien beter Bokhorst (die hebben we normaal) erbij kon halen. Maar de DA zei toen 'Bokhorst kan niets wat wij ook niet kunnen'. Daar heeft ze toen naar geluisterd denk ik.
Maar goed hier kunnen we uren over door discusseren. Ik ben blij dat Lyfke nog leeft en dat er weer hoop is. En dat er niets meer mee gedaan kan worden is slechts een bijzaak.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:20

pfoehhh succes! ik hoop dat jouw verhaal een successtorie word. Ik ken helaas niet zoveel successtories met deze aandoening. Ik hoop echt voor jullie dat het goed komt

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:30

Lobke98 schreef:
..Ik wil in ieder geval recht trekken dat de eigenaar van Lyfke niet bruut is ofzo dat ze haar zolang heeft laten staan... Dit heeft de DA dus gezegd ... Daar heeft ze toen naar geluisterd denk ik.



Ik blijf erbij dat het onverantwoord was wat ze gedaan heeft; mij kunnen dit soort dingen 5 DA-en zeggen en dan ga ik tóch in de kliniek! Maar ja, gedane zaken nemen geen keer Scheve mond ...
Gelukkig is het iets wat behandeld kan worden, alhoewel het natuurlijk jammer is dat ze -waarschijnlijk- niet meer gereden kan worden Verdrietig ! Waren haar kansen trouwens beter geweest als ze wél meteen naar een kliniek was gebracht??
Ik had al in je profiel gekeken, het is een prachtig paardje !!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 22:35

En mijn mening betreffende de handelswijze van de DA kennen jullie al. Geen enkele hoge pief met ik weet niet wat voor titels kan mij ervan weerhouden om toch een dierenkliniek op te zoeken als IK dat nodig vindt. En de opmerking van de DA dat de andere DA niets kan wat zij ook niet kunnen klinkt eerder naar een onderlinge ruzie en concurrentiestrijd, dan naar een objectieve inschatting van de situatie.

En een ding: Utrecht, of een andere dierenkliniek kunnen veel meer dan de gemiddelde DA....

En afgescheurde pezen kunnen net zo pijnlijk zijn dan een botbreuk hoor!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 00:37

Ik vind ook dat je moet luisteren naar je gevoel, als je paard zo´n pijn heeft en je weet dat er meerdere opties zijn...
Natuurlijk hoeft de eigenaar niet gelijk slecht te zijn, maar het is behoorlijk dom. In Utrecht kunnen ze heel veel doen.
Het is de redding van mijn verzorgpaard geweest, die heeft daar 2 derde van een jaar gestaan, maar ze is er wel weer bovenop gekomen.

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 19:56

hé lobke,
heel veel suc6 met je pony, ik hoop echt voor je dat ze nix gebroken heeft, nou heel veel suc6 en allemaal mee hopen dat er nix ergs is gebeurt, (maaruh hoe kan ze de trailer in lopen als ze iets gebroken heeft, misschien weer een tip dat er nix ergs aan de hand is


we leven met je mee Verdrietig

cracker