Lodewijk met vakantie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 14:07

Meneer heeft al anderhalve week vrij af en das goed te merken ook. behalve heel veel rondjes door het weiland rennen ,vermaakt hij zich ook errug goed met het pesten van de andere paarden *LOL*
Wat een donder zeg.
Gister was het helemaal feest Ik wou het paard van Anouk gaan rijden maar ik kon er niet bij in de buurt komen!
Lodewijk bleef zich tussen mij en dat paard wurmen en als dat paard dan te dicht in de buurt kwam dan vloog ie achter dat paard aan wat een rotzak he?
En de hele tijd dreigen naar dat paard naar mij was ie super lief de hele tijd met z'n lippen over m'n rug kriebelen en oortjes naar voren Lachen
Hij bleef maar om me heen drentelen. Toen Gradus de jonge hengst zich ermee ging bemoeien moest ie die natuurlijk ook wegjagen dat was mijn kans want zo kon ik Olympic paard van Anouk grijpen arme eest moest toen afzien de hele weg naar het hek had hij een lodewijk aan z'n kont hangen die 'm ook regelmatig in z'n billen beet!
'T is wel grappig om te zien pas anderhalve week vakantie en hij knapt nu al onwijs op hij is veel vrolijker en ondeugender! morgen gaat hij verhuizen.
Hij komt dan aan de andere kant van wiesel te staan gaat hij dag en nacht naar buiten op de weilanden die de boer daar nog heeft.
't ligt helemaal in de bosrand dus dat is mooi ten alle tijden schaduw ben benieuwd als ik er over 2 weken weer op ga *LOL*

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 14:09

wat een duvel!

cappie maar op over 2 weken, grijnz!!!!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 14:09

hihih leuk he paard met karakter hiih

Ga je zelf nog op vakantie ??

Ik hoop leys zelf zo 1.5 maand op rust te zetten beetje buitenritten enzo en licht trainen. Lovers Even lekker ontspannen hij werkt al zo hard *LOL* .

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 16:51

Lodewijk op vakantie? Goh wist niet dat je dit nu van plan was. Wel leuk!
Op het moment zijn de pony's/paarden van de manege ook op vakantie, en zijn er dus tijdelijk geen lessen. De paardjes staan ergens dag en nacht op twee weilanden, en hoeven alleen maar lol te maken voor zes weken lang...
Heerlijk zo'n vakantie, alleen die dazen mogen wegblijven *LOL* .
Doei! Dorine.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 14:36

haha ik zie het al helemaal voor me!hij heeft zoiets:is MIJN baasje en je mag niet naar andere paarden!de boef!nu weet je helemaal zeker dat ie echt van je houdt Knipoog