Hij weigerde????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 09:14

Had springles gisteravond maar wat me overkwam ben ik nog steeds niet uit Verward .

Het ging super kon hem mooi laten wachten en sprong met gemaak ove roxers en stijls zelf in de dubbel kwam hij mooi terug Lovers . Hij was ook super ontspannen Party!! .

Aan het einde doen altijd een parcoursje er stonden 2 hindernissen in die ik in de les nog niet gesprongen had. Waaronder een zwart/gele en een bijna witte.
Nou hij wilde de witte niet springen???? Ik voelde bij de eerste keer dat hij niet mooi uitkwam maar weigeren doet hij NOOOIIIT Frusty echt NOOIT en vooral niet een echt slijding stop ??? Denk rij op nieuw aan en rij dan beter aan stopt hij weer???
We hebben de hindernis toen maar lager gezet en dat ging prima Verward (stond daarvoor zeker L hoogte Scheve mond\ ). Hij gign wel hard maar hij sprong nou deze 3 keer genomen en weer omhoog stopt HIJ WEER ?? Later een stijl van gemaakt en lager en dat ging wel ??

Nou is mijn vraag iemand wel een problemen gehad met een bijna witte hindernis ?? Nou ja wit ze waren gekleurd en doorgebruik is de verf er bijna af. Verward
Zou het kunnen dat ze dit niet kunnen inschatten maar waarom lager wel?? Verward Verward

Ik snap er geen bal van Verdrietig .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 09:44

Ik denk eerder, omdat hij niet helemaal goed uitkwam gewoon uitkwam, geweigert heeft omdat hij het zelf ook wist dat het niet goed zat.
waarschijnlijk durfde hij het daarna niet meer zo, maar was dat kleine sprongetje niet zo'n probleem.
Begin gewoon weer even wat lager en bouw het dan rustig weer op.
Ik denk zelf niet dat het aan de kleur van de balk ligt.
-Alice-

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 09:48

v
Laatst bijgewerkt door janna op 12-03-22 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

-

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 09:53

Alice hij springt normaal ALLES zelfs als hij niet uitkomt?? Desnoods springt hij met 4 benen tegelijk ziet er heel apart uit maar hij springt.

Janna, ben bang dat het idd aan de kleur ligt mijn instructeur had later ook zo´n vermoeden. Ga ff oefenen vanavond erop ook voor mijn vertrouwen kijken of het gaat lukken. Verward

BTW normaal is hij ook nooit kijkerig inhet parcours je kan alles neerzetten (witte kerstbomen met knipperende lichten, poppen) in denk dat hij de diepte niet kan inschatten vooral door de hoogte en de witte hindernis. lager stormt hij gewoon door hiihi

Iemand anders hier ook problemen meet gehad???

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 09:57

komt door de witte kleur, paarden vinden dat op een of andere manier enger dan e andere kleuren.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 10:26

Vaag,
voor wit heb ik het nog nooit gehad,
wel voor geel.

Id, maar een beetje oefenen, in uitjes of zo?

Wel heel apart hoor, als hij er echt moeite mee zou hebben had je dat in het parcours toch ook wel eens moeten merken?
Dan gebruiken ze ook heel veel wit Verward

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 10:34

gewoon eenraar paard af en toe maar dit heb ik nog nooit meegemaakt ???

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 10:36

Die van mij vond de ongeverfde hindernissen altijd het engste, dus zeg maar de natuurlijke.
Dus als jij zegt dat het wit er aardig vanaf is, klopt dat wel. Misschien is het dan toch omdat ze geen diepte kunnen schatten.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 19:36

Hé Prisca,

ik hoop maar dat hij het zaterdag wel wat beter gaat doen. Ik zal hem anders vrijdag wel even bemoedigend cq. vaderlijk toespreken Knipoog en zaterdag gaan we in de herhalinng zodat het weer helemaal goed komt.

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 23:18

Hij luistert al niet naar mij Maarten, waarom dan wel naar jou??

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 23:24

met queen heb ik dat ook als er iets engs staat springt ze niet als het lager staat wel maar zodra de hinernis omhoog wordt getrokken en er een oxer staat stopt ze gelijk....

dat is de reden waarom ik nooit op concours kan springen met queen omdat ze zo kijkerig is

zucht Boos! Boos!

Love the life that you live, live the life that you love

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 23:31

Ach Leys luisterd alleen naar mij en Karin hihihihihii

Ingrid Hij springt niet over witte balken en hij is absoluut niet kijkerig in het parcours daarom was hetz o raaar???

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 09:07

hoi
Ik kende een schimmel, Umber heete die (aan de letter kun je zien dat het al weer ff geleden is)
En die stopte ook alleen maar op witte hindernissen en hij was ook bang voor witte schimmels Verward
Had denk ik niet genoeg in de spiegel gekeken Party!!
Dus jou paard is niet de enigste

Kawa moest ik altijd extra naar voren rijden bij een rood-witte hindernis. Dat vond ik altijd raar want die kom je in elk parcours tegen.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 11:31

Ik heb nou twee keer tijdens een wedstrijd gehad dat de laatste hindernis een witte oxer of triple bar was en beide keren stopte mevrouw twee of drie keer waardoor ik de ring kon verlaten zonder nog over die laatste gesprongen te hebben.
Witte hindernissen van planken of een witte muur vindt Muzefee heel eng en daar springt ze heel slecht over. (zij weigert ook bijna nooit). Ook blauwe hindernissen leveren nog wel eens problemen op, maar dat schijnt ook een optisch moeilijke kleur te zijn voor paarden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kirsha en 160 bezoekers