Aldira gaat door!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-01 18:10

Ik ben gevraagd om een Haflinger te verzorgen en berijden. Zij staat op de manege en is ook van de eigenaresse van de manege. Er worden in principe geen lessen meer gegeven op hun eigen paarden en ze zijn dus eigenlijk meer een pensionstal. Een groot aantal van hun paarden en pony's staan dan ook al enige tijd te koop.

Madeleine reed nog steeds op de Haflinger, als een van de weinigen die nog op een de 'manege'pony's reed. Ze zag de bui al hangen dat Aldira verkocht zou worden dus overwoog toen om Aldira zelf te kopen. Maar omdat ze zelf een drukke baan heeft en twee kinderen zou ze dat in haar eentje niet redden en heeft ze mij gevraagd om haar te helpen met het verzorgen en rijden.

Omdat haar man nu net een nieuwe baan heeft vond ze het een te grote stap om nu een paard te kopen en de eigenaresse van de pensionstal en Aldira heeft ons een proefperiode aangeboden van september tot april.

Ze heeft me laatst gebeld over de kosten, ik heb toen gezegd dat ik maximaal F 100,- kan (wil Schijnheilig *LOL* )betalen, ze vond dit niet helemaal redelijk maar zou nog overleggen met de eigenaresse van Aldira.

Vandaag hoorde ik op de manege van haar dat het doorging wat Madelein betreft, dat betekent dus dat ik voor F 100,- + leskosten een leuke pony heb die ik 3 keer in de week mag rijden, en ik zit ook nog eens op een heerlijke locatie!

I'm happy *LOL*
_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-07-25 18:11 ]</font>


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 19:40

Wauw!!!!! Wat leuk voor je. Nu wordt het hoop ik voor jou iets minder moeilijk als ijsco weer weg gaat. Veel succes met het hafje!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 20:08

Dat heb je slim gedaan!! Haha!
Veel succes verder.

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 20:40

Wat goed zeg!!! Ontzettend veel plezier met Aldira! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 21:20

gefeliciteerd met dat haffie, en we willen wel foto's zien natuurlijk he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 21:21

Gefeliciteerd! Ik hoop dat je met haar net zoveel plezier gaat beleven als met IJsco.
Ik vin dhet wel heel jammer dat Ijsco weer terug gaat Huilen Huilen

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 21:31

Wat leuk voor jou,ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft *LOL*

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 22:30

Fijn hoor Knipoog heb je straks lekker weer een paardje om op te rijden.......als IJsco weg is Huilen .
Wanneer ga je beginnen met Aldira?

Toch een beetje het zelfde type als een fjord Knipoog .
Veel plezier met je nieuwe bijrijdpaardje, en we horen alle spannende verhalen wel weer hihihi

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 00:03

GAAF zeg! Het heeft een tijdje geduurd voordat alles duidelijk was, maar het is dus toch gelukt! Gefeliciteerd!
Ik ben heel benieuwd hoe je haar gaat vinden. Vast wel leuk, want ze IS leuk Haha!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 09:09

IK ben ook heel benieuwd, heb gister even bij haar in de stal gestaan, ze heeft een hoefzweer dus moest binnen blijven als enige. Ze is wel een knuffelkont zeg!
Ik mocht ook een stukje met haar gaan lopen om haar vast wat te leren kennen, handig hoor, dat ik nu met IJsco op de manege sta, kan ik elke dag alvast even bij haar langs. Ik ga ook zeker foto's maken, misschien 'jat' ik vandaag de digicam van het werk wel weer even mee!

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 14:28

Wat gaaf dat het doorgaat! Dan zit een buitenrit op het B-veld er dus toch nog wel in, in september ofzo... Dan ga ik met Bugatti mee, zijn we tenminste ongeveer even groot... Haha!

En IJsco gaat één dezer weken weg? Das wel jammer, maar gelukkig heb je (waarschijnlijk) een goede vervanger...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje_1, beert, Emma_Jane, Fenders, Jorissie, Kirsha, lissssan, lovelady1, nimbletje, SemrushBot en 137 bezoekers