Steigerfoto's van Foxy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Steigerfoto's van Foxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 17:26

Oke, na heel veel oefenen is het ons toch al wel een beetje gelukt. Ik moet Foxy eerst nog een beetje de lucht in helpen, vandaar dat ik er zo dom bij sta. *LOL*
De foto's zijn bar slecht, want ik heb ze uit een filmpje geknipt, maar het geeft toch een indruk...

Afbeelding

Afbeelding
Dat maaiende beentje hoort niet helemaal... Schijnheilig
Afbeelding

Afbeelding

Nou, dat waren ze alweer. Op sommige foto's lijkt het of ik er recht voor sta, komt ook een beetje omdat foxy zich naar mij toe draait. (irritant)

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 17:28

leuk hoor, jammer van de verschrikkelijk onduidelijke foto`s.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 17:38

Jammer dat ze zo onduidlijk zijn.. Dat maaiende lijkt me ook niks. IS het niet een stuk veiliger als je er fijn naast gaat staan<?

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 18:02

Kirsten schreef:
Jammer dat ze zo onduidlijk zijn.. Dat maaiende lijkt me ook niks. IS het niet een stuk veiliger als je er fijn naast gaat staan<?


Nee, dat maaien is ook niks, maar het was ook de enige keer dat ie dat deed. Ik probeer steeds naast hem te staan, maar hij draait zich steeds weer naar mij toe. Weet je ook hoe ik dat op kan lossen? Hij doet het trouwens al wat automatischer, dus hoef ik er ook niet meer zo dichtbij te staan... Lachen

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:06

IK vind het er maar link uitzien zo.......

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:25

moet je geen halstertouw gebruiken dat is eel veiliger of is die gewoon niet zichtbaar door de vage foto's?????? in elk geval wel mooie foto's jammer van de slechte kwaliteit.

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:52

ja ik vind het er ook maar raar uitzien, maar dat zla wel komen door de onduidelijke foto's maja het zal wel goed komen denk ik

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:53

Tip: GA ERLANGS STAAN!
Dit is echt levens gevaarlijk zo. Voor je het weet heb je een hoef in je smoel en dat is niet fijn dat kan ik je wel zeggen!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:56

Pinky_girl schreef:
Tip: GA ERLANGS STAAN!
Dit is echt levens gevaarlijk zo. Voor je het weet heb je een hoef in je smoel en dat is niet fijn dat kan ik je wel zeggen!


Dat is nog eens duidelijke taal Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:16

Vind het er ook nogal gevaarlijk uitzien.... Als je het hem zo leerst gaat hij volgens mij best snel tegen je op staan.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:06

Pinky_girl schreef:
Tip: GA ERLANGS STAAN!
Dit is echt levens gevaarlijk zo. Voor je het weet heb je een hoef in je smoel en dat is niet fijn dat kan ik je wel zeggen!


Haha ik dacht het zelfde maar zei het iets subtieler

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 21:22

Oke, en gelijk hebben jullie..... (ik was eigenlijk zelf ook al zover maar ik kon niet zon goede manier vinden waarbij ik ook echt naast hem bleef) Heb ik nu wel gevonden maar toch bedankt dat jullie me er even op wezen. Lachen

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 00:22

Kijk dat vind ik nou nog eens een verstandig antwoord. Gewoon het advies aannemen en er niet tegenin gaan! Daar zouden veel bokkers een voorbeeld aan kunnen nemen!!

Succes met de verdere "africhting" lepeltje. Toch jammer dat de foto's vaag zijn want buiten het feit dat je ervoor staat ipv ernaast zijn ze toch mooi.