Frontriem en neusriem: winkel gezocht !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Frontriem en neusriem: winkel gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 16:27

Ik wil graag m'n 13 jaar oude (!!!) Stubben hoofdstel een beetje aanpassen aan de mode. Het hoofdstel is nog in een perfecte staat, alleen het model is een beetje achterhaald. Er zit nog zo'n ouderwetse dunne neusriem aan en de frontriem is ook enigszins oubollig. Ik wil graag een wat bredere neusriem (zwart met bordeaurood onderlegd - hoeft niet superbreed te zijn, maar "gewoon" breed).
Helaas is die hier in de buurt niet te vinden, zelfs in combinatie met een nieuw hoofdstel heb ik niks leuks kunnen ontdekken. Of het is een flutkwaliteit hoofdstel, of de neusriem is alleen te krijgen in zwart/zwart of zwart/wit.
Wel heb ik een leuk frontriempje ontdekt, maar die mocht voor 95 euro van eigenaar wisselen (niet dus ). Het mag best wat kosten, maar dit vind ik toch te gek worden voor een frontriempje.

Iemand een idee waar deze spulletjes in de buurt van Den Bosch / Breda / Gorinchem (Brabant dus Haha! ) verkocht worden ? Of een online-shop waar ze te bestellen zijn ? 'k Heb al bij Divoza gekeken, maar daar hebben ze niet echt wat ik zoek.


MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 17:17

Ook niet de Kieffer Koln?

Afbeelding

Is er ook in het zwart-bordeaux.

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 18:07

Je hebt in Breda een heel klein paarde winkeltje zitten en die heeft echt alles,en wat ze niet heeft, besteld ze voor je.Ben alleen de naam ff kwijt,ik dacht dat het het peerdewinkeltje was,en die zit in het cetrum van Breda.
En wat heel belangrijk is,dat ze niet duur is.

Paardentaxi Zeeland

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 19:46

He psst ik weet er wel 2 !! *LOL* in de prov. Utrecht... Verdrietig een in Bilthoven en een in leersum........ voor de rest heb ik geen idee sorry...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 21:40

Eehhh? wat is dat dan voor frontriem voor 95Euro?? Met echt goud onderlegt of met echte diamantjes of zo? Ik ben nog nooit zo'n dure tegen gekomen.........wat een prijs zeg, ben erg benieuwd wat dat er voor 1 is!
Ik weet wel een goedkope oplossing voor je, gewoon zelf maken, doe ik ook altijd en je hebt dan een exclusieve frontriem die je niet snel tegen zal komen Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 01:12

Tanja, uiteraard werd ik verliefd op het duurste riempje uit de collectie Tong uitsteken
Het was er eentje met glimmende donkerrode steentjes; erg mooi, maar helaas een beetje te prijzig en dan was er ook nog geen neusriem bij te krijgen die enigzins bijpassend was...... pech dus Frusty
Ze hadden overigens ook goedkopere frontriemen hoor, maar dat was of niet mijn smaak, of flutkwaliteit.
Zelf maken ?
Oei, dat wordt lastig, ik ben helaas niet zo Crea-Bea.

JollyHumpy, het is wel wat uit de buurt, maar misschien moet ik toch maar eens in de regio Utrecht gaan kijken. Zou je me de adressen ajb. door willen geven ? Thanks !

MariekeR, bedankt voor de tip, dit begint er in elk geval op te lijken !

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 08:23

Langeraap dus, in Middelrode, maar dat had ik je al verteld. Kom maar koffie halen dan op stal.


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:43

Hihi, nou, dat moet echt wel de duurste zijn die er is! Ik ben ook zo'n type, altijd verliefd worden op de mooiste die dan ook nog eens de duurste blijkt te zijn, niet leuk!
Zelf maken is ook niet echt makkelijk hoor, je blijft toch zien dat het een hand gemaakte is maar wel appart hoor, alleen moet je er idd wel een beetje crea voor zijn.
Ik hoop dat je er 1 kan vinden!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: StonedRomy, Wieke en 40 bezoekers