wie gaat er naar impulz?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

wie gaat er naar impulz?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 13:31

wie gaat er 29 april ook naar impulz in den bosch? ikke iig wel,

x yvon

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 13:39

Nope. 1x, kloterigste feest waar ik ooit geweest ben. Entreéhal/garderobe etc debiel opgezet, eerst je jas uitdoen bij de garderobe en daárna pas in de rij staan klappertanden om je te laten fouilleren en je kaartje af te scheuren. Je stond in een kouwe koeienstront hal Boos!
Binnen vond ik de sfeer niks, koud en kil, weinig verwarming. Geluid was slecht (zacht en véél storingen), er viel een dikke ketting van boven naar beneden tussen de mensen. Gelukkig werd niemand geraakt. Die ketting lieten ze ook mooi hangen dus er gingen lui aan slingeren enzo.
Terug je jas ophalen, één grote onoverzichtelijke zooi met de bekende taferelen dat mensen op het laatst hun eigen jas maar gingen zoeken. Knokpartijtjes....

Dat was ergens in 2001 geloof ik, maar ik kom er noooooooooit weer. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 13:45

ja klopt is al vaker geweest. eerst was impulz het gaafste feest van allemaal en nu?? tis niet eens meer uitverkocht en dat wil toch wel wat zeggen denk ik.

maar och vorig jaar ben ik niet geweest. misschien is het dit jaar wel wat veranderd. ik hoop het maar.

x

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 14:48

Haha! nou we horen wel hoe het was....
ik ga 29 april naar Las Palmas in Rotterdam, naar SWEATBOXER met o.a. Speedy J en Chris Liebling. Véél leuker en véééél goedkoper!! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:20

ik ben zelf helemaal Tom Harding, Michel de Heij en Carl Cox fan. dat is de reden eigenlijk dat ik er heen ga. als hun er niet waren was ik zekers niet gegaan. en over een paar weken is het weer CHOCKERSSSSSSSS!!!!!!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 17:31

Mn zus gaat er naartoe!!
Maar het is toch 29 maart? Iig volgende week hoorde ik geloof ik...
(Nathaley @ Bokt)

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 17:38

Pellie schreef:
Dat was ergens in 2001 geloof ik, maar ik kom er noooooooooit weer. Lachen


Outdoor Editie afgelopen keer was anders een dikke aanrader!!!

Yoji Biomechanika Vingers aflikken

Elk feest heeft wel eens een mindere editie, neem bijvoorbeeld Mysteryland, 3 van de 4 die ik bezocht heb waren bagger (de eerste letterlijk en figuurlijk Haha!)

Als ie 29 april was had ik gegaan, helaas is het 29 maart Scheve mond

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 20:31

vonneke schreef:
ik ben zelf helemaal Tom Harding, Michel de Heij en Carl Cox fan. dat is de reden eigenlijk dat ik er heen ga. als hun er niet waren was ik zekers niet gegaan. en over een paar weken is het weer CHOCKERSSSSSSSS!!!!!!!


Ik ga er ook enkelt heen voor tom harding en Carl cox Haha! *LOL*

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:41

Was het niet maart? Eigenlijk zouden wij ook gaan, maar mijn zus geeft nu haar house-warmingparty in Utrecht.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:50

Nee, niet naar Impulz maar ik ben op 29 april in Eindhoven te vinden bij Qontact!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 02:08

Mike"]
[quote="Pellie schreef:
Dat was ergens in 2001 geloof ik, maar ik kom er noooooooooit weer. Lachen


Outdoor Editie afgelopen keer was anders een dikke aanrader!!!

Yoji Biomechanika Vingers aflikken

Elk feest heeft wel eens een mindere editie, neem bijvoorbeeld Mysteryland, 3 van de 4 die ik bezocht heb waren bagger (de eerste letterlijk en figuurlijk Haha!)

Als ie 29 april was had ik gegaan, helaas is het 29 maart Scheve mond
[/quote]

Volgens mij ben ik daar ook geweest... was toch bij Busloo of wat dat weer wat anders? kan het allemaal niet meer volgen hoor... Haha!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 03:28

Pellie schreef:
Volgens mij ben ik daar ook geweest... was toch bij Busloo of wat dat weer wat anders? kan het allemaal niet meer volgen hoor... Haha!


Idd! Bussloo! Bekende locatie voor mij... Was ook weer een eerst echt groot feest sinds jaren en beviel me uitstekend! Lachen Echt alleen maar bij de main-stage gestaan! Werd super gedraaid!

En op Bussloo heb ik wel eens anders meegemaakt! Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 20:40

Njaaa voor 3 jaar terug gingen wij van Lowlands naar Mysteryland aldaar... we hadden vrijkaartjes dus ja, dan die je daar de laatste uurtjes even hè? sjee... wat een major cultuurshock zeg?! Van de relaxte 'hippie' sfeer kom je tussen opgefokte speedmarokkaantjes te staan... zijn snel weer terug gegaan! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 20:47

Yuppzz...
Me is ook van de partij !