Goede deo

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 14:16

Met dit warme weer zweet ik nogal, zeker op de manege. Maar ik ruik best wel snel.
Weet iemand nog een goede deo? Ik heb al van alles gebruikt (Rexona, Fa, Nivea, Sanex, deoleen). En ik kan absoluut niet tegen spuitbussen, ook niet tegen huidvriendelijke.

_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Wil je een gesprek onder vier ogen voeren, dan is een Korte Wandeling verstandiger dan met zijn allen te gaan Hossen"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-07-25 15:21 ]</font>


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 14:25

Deoleen is supergoed. Het is wel wat duurder maar er is maar... het is heel slecht voor je kleding want het vlekt als de neten zeg maar. Gele vlekken in je t-shirt en laat zich er niet mer uitwassen. Ik zelf gebruik nu gewoon simpele 8x4 (groen/turquiose) en geen last van enge exceempjes of duften. Lachen

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 14:26

Ik gebruik zowiezo deo's voor mannen omdat ik die veel lekkerder en frisser vind ruiken. Ik gebruik nu dus Adidas action.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 14:35

Deoleen werkt bij mij niet. Ik zweet en ruik er gewoon doorheen. Van de 8x4 deospray krijg ikook uitslag.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 14:36

ik heb nivea spray dat is niet zon spuitbus maar met een vernevelaar zegmaar is een glazen flesje en ruikt best neutraal errug fijn vind ik!

"Some memories are best forgotten"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 14:44

Ik heb nu een heel fijne creme: Keops van Roc.
Het is een creme die je om de dag aanbrengt die het transpireren tegen gaat. Zo heb je ook niet meer van die natte kledders onder je armen, dat ziet er ook altijd zo Misselijk uit als je hebt gereden Pling Ik heb dit gekocht bij de drogist en een tube kost iets van F. 25 maar je doet er vreselijk lang mee, zeker een hele zome.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 14:53

En dan daadwerkelijke geen natte plekken meer zelfs als je als een pakkedrager zweet?

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:01

ik had altijd odorex, maar dat voelde tohc niet erg prettig, sinds kort sanex, en jum, ruikt nog lekker ook...
maar goed, als dat allemaal niet werkt? Ik heb ook een tijdje eerst odorex oid gedaan en dan met een geurtje... Of parfum. Maar goed, ik ben niet zo'n zweter, als ik zweet ruikt t nauwelijks (ik ben er altijd als de dood voor, maar het valt dus wel mee heb ik ontdekt)....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:16

Stinken doet het pas als het oud is he... Zweet van mijzelf ook niet veel maar als je hard aan het werk bent, als in rijden ed., dan kan ik nogaleens last krijgen van klotsende okseltjes.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:36

Je kunt bij de huisarts een middeltje vragen wat zweten tegengaat. Het werkt echt perfect. Je blijft droog en niets aan de hand. Je moet het s avonds onder je armen smeren en s morgens er weer van afhalen.In het begin kan het irriteren maaar even doorbijten. Het heet : 100 ml sol alum chlor spir 20% fna.

Sorry er staat geen naam bij.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Sandra

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:39

Ik gebruikte eerst Impulse, echt waardeloze troep. Niet kopen dus. Komt overal terecht, behalve op de plek waar het hoort. Toen heb ik Dove geprobeerd. Vind ik wel een hele goede, er zit een soort hydraterende creme in (jaja), maar ik vind het een beetje klef ruiken, niet echt een lekker fris geurtje. Nu heb ik dus 8x4, die groene, happiness geloof ik, en die vind ik echt goed. Werkt heel lang. Maarja, als je er uitslag van krijgt schiet je er niet echt mee op.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:54

hoezo is impuls niet goed??!!
Impuls rulez Haha!
Maar ik ruik dan ook niet snel, dus ik weet niet echt of dat dr snel door trekt Scheve mond\
Zal mn impulsjes eens tellen, heb dr heel veel Lovers

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 16:33

Ik heb van adidas.
Bij mij help die, maar ik zweet niet zo snel dus...

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 16:42

Citaat:
Op 2001-07-25 16:54, schreef Fonnie:
hoezo is impuls niet goed??!!
Impuls rulez Haha!




Ik vind Impulse gewoon niet zo goed. Persoolijke keuze. Ik ruik ook niet bijzonder snel, maar als je Impulse 's ochtends opspuit is het 's middags alweer verdwenen. Met 8x4 heb ik daar geen last van. Die werkt zowat de hele dag.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 17:01

Ik gebruik altijd dubbele deo, dan weet ik zeker dat ik nergens last van heb. Tja, soms als ik hard werk (fietsen, paardrijden) wel wat klotsende okseltjes (gatver, wat klinkt dat raar), maar niet dat je het dan ook nog ruikt. Ik gebruik altijd eerst de roller van de Hema en dan spuit ik na met Rexona. Werkt bij mij prima!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 17:13

Ik heb 2 deo's, heb Fa (groene) en een Deodorant Limoen van Trekpleister? Iig, die Fa gebruik ik haast nooit, die is zo weer weg. Ik vind die van Trekpleister beter.
Maar is wel een spuitbus dus, ik weet niet of je daarvoor allergisch bent? Maar ik ruik ook niet snel dus.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 17:24

ik heb ze geteld, hjet zijn dr 22 Haha!

het zijn niet allemaal impuls hoor Knipoog

1x fa kiwi
1x fa geel(naam weet ik niet)
1xfa wild ocean
1x fa exotic of hoe schrijf je het
2x impuls blauw (die kleine flesjes)
2x impuls wit (die kleine flesjes)
1x impuls japanse tuin
2x impuls kisses
2x impuls solar
1xadidas groot
1x adidas klein
1x 8x4 grijs
1x 8x4 roze/paars
1x 8x4 paars
1x vogue zebra Haha!
2x vogue vlekjes
1x chippie

Dainese

Berichten: 91
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 19:08

Hoi,
Ik zweer bij de Deoleen roller, ongeparfumeerd, heb d'r nog nooit door heen gezweet (zelfs niet wanneer ik voor m'n werk in Kenia zit waar het toch echt warm is en ik veel zweet) Okay, hij is redelijk prijzig maar ook na het ontharen kan ik die meteen zonder problemen gebruiken.

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 21:06

Voor de televisie vind ik het helemaal erg als ik onder mijn oksels zweet. Ik heb daar snel last van. Dan kan ik dus niet vrij bewegen voor de camera. Toen ik naar Pakistan voor Brooke Hospital moest maakte ik me daar dan ook echt wel zorgen over. Toen vertelde iemand mij de nivea creme deo te gebruiken. Ik had echt al alles geprobeerd, maar niks hielp en waarempel dit werkte echt! Ik zweer hier dus bij. Maar met sporten of flink paardrijden, daar kan het niet tegen op hoor, maar ik geloof niet dat daar een deo tegen bestaat! Het geeft wel een lekkere geur af. (lekker onderwerp trouwens).

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marieke op 2001-07-25 22:07 ]</font>

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 21:46

Sorry dat ik het zeg, ik vind impulse ook zeer slecht. het ziet er leuk uit, die gekleurde bussen, maar helpen.....? Ik gebruik rexona, die roze, en dan een roller, helpt superrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 06:33

ok, ik geef toe, je moet steeds bijspuiten, maar om het nu slecht te noemen?

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 08:52

Ik gebruik op dit moment ongeparfumeerde deoleen roller. Werkt heel fijn, ik vind al die geurtjes erbij het zweten alleen maar viezer maken. Hihihi wat een onderwerp zeg. Maar ik ga die Keops van Roc ook een keer proberen. Ik heb altijd zo'n hekel als je in een t-shirt natte plekken ziet onder je oksels.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 10:54

Even nog reactie op Fonnie.

Ik had eerst zelf Impulse gekocht. Ik vond de reclame altijd leuk en de flesjes zagen er leuk uit. Toen die op was, ik helemaal blij, want het werkte gewoon niet. Kreeg ik van m'n moeder als cadeautje een nieuwe Impulse. Ik wist niet hoe ik hem op moest maken. Ik ging m'n kamer er toen maar mee sprayen. Daar is ie goed voor.
Tip: als je het op een vlieg spuit, kan ie niet meer vliegen en kun je hem het raam uit gooien.