Ik heb helemaal geen zin in die oorlog!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Ik heb helemaal geen zin in die oorlog!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-03 12:08

Waarom nou?
Waarom moet er altijd nou een machts-strijd blijven.
Zoek een andere oplossing voor dit, Bush!
Iedereen is net een beetje over 11 september heen, eh dan ineens dit weer.

Wat vinden jullie ervan?


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 12:34

Mee eens Hoewel ik ergens natuurlijk wel snap dat sommige dingen niet ongestraft kunnen gaan... maar toch...

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 19:56

Bush praat over de bevrijding van de Irakezen. Hoe kan je mensen bevrijden die niet vinden dat ze gevangen zitten? Verward Verward Verward
Ik ben natuurlijk hartstikke tegen Saddam Hoessein, maar ik merk dat ik Bush niet veel minder eng vind ook als is hij dom. OP tv kon je zien hoe Bush sich gedraagde voor hij zijn toespraak ging houden over de oorlog. Hij lachtte!!! Boos! Boos! Boos!

Denk niet aan het probleem maar aan de oplossing!


Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 20:01

Mee eens.
Bush doet gewoon wat hij zelf wil. Hij wil oorlog en dus komt er oorlog.
Hij zegt wel dat hij Saddam Hoessein wil pakken maar die zit al lang onder gedoken en die krijgen ze toch niet te pakken. Nee er worden duizenden onschuldige mensen gestraft.

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 00:04

Saddam is idd slecht, maar dit is ook geen oplossing. Ik denk toch niet dat ze hem kunnen pakken, er worden alleen onschuldige burgers gedood.
Het lijkt gewoon net als of hij iets goed moet maken. hij had ook zo'n grote bek dat hij Bin Laden zou pakken. Dit is niet gelukt en probeert hij op een andere manier in de geschiedenisboeken te komen.

Ook bekend als Kim20!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 11:45

Ik ben het er gewoon mee eens dat er voor eens en altijd een einde gebracht moet worden aan dit regime. Op wat voor manier het gebeurd dat maakt me dan echt niets meer uit. Ik sta voor de volle 100% achter deze oorlog, omdat ik gewoon weet dat als het er nu niet van zou moeten komen, het een andere dag wel zou gebeuren, maar dan heeft Saddam meer wapens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 12:04

Als die idioot daar in Irak blijft zitten, wordt het denk ik nog véél gevaarlijker! Dat neemt niet weg dat ik Bush ook maar een naar mannetje vind Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:13

Ik heb er ook echt 100 % geen zin in. Maar Saddam heeft gevaarlijke wapens ... Maar toch blijf ik het sneu vinden voor al die onschuldige mensen die 'vermoord' worden. Saddam is een hufter, maar Bush kan ook naar andere mensen luisteren!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 19:14

Waar heeft Saddam die wapens dan??? Ze hebben niets gevonden......
Ik vind ook dat hij verdreven moet worden uit Irak, de mensen daar hebben recht op vrijheid, maar niet op deze manier.

Ook bekend als Kim20!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 19:42

Sypheron schreef:
Ik ben het er gewoon mee eens dat er voor eens en altijd een einde gebracht moet worden aan dit regime. Op wat voor manier het gebeurd dat maakt me dan echt niets meer uit. Ik sta voor de volle 100% achter deze oorlog, omdat ik gewoon weet dat als het er nu niet van zou moeten komen, het een andere dag wel zou gebeuren, maar dan heeft Saddam meer wapens.



Ben het ook helemaal eens met wat je zegt Roy, ze moeten die man daar weg hebben......

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 20:22

Ik las vanochtend de voorpagina van het gelders dagblad. Er kwam een heel angstig gevoel over me heen. Ik ben eigenlijk best een beetje bang.... Scheve mond

Ik vindt het ook maar niks, die hele oorlog niet. Ik snap ook echt niet dat Bush denkt dat dit een goede oplossing is

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:56

Bah, als er een of andere aanval met chemische wapens op Engeland komt, en de wind staat maar een beetje verkeerd, zijn wij der ook allemaal geweest. En we steunen nu Bush en zijn dus ook de vijand van Saddam Hoessein..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 23:28

kim20 schreef:
Waar heeft Saddam die wapens dan??? Ze hebben niets gevonden......
Ik vind ook dat hij verdreven moet worden uit Irak, de mensen daar hebben recht op vrijheid, maar niet op deze manier.


Hoe dan? Vriendelijk doch dringend verzoeken om te vertrekken.....?????
Hij heeft zijn kansen gehad en die niet gegrepen, ik denk dat er weinig anders opzit dan de weg waar nu voor gekozen is.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 23:32

Er zijn een heleboel oplossingen,
maar Bush stond te popelen om die oorlog te vinden,
soms denk ik toch echt dat hij oorlog voeren leuk vind...

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 23:41

Ik ben ook geen fan van Bush en ik vind oorlog verschrikkelijk!
Maar er moést toch een keer wat gebeuren.......die Saddam is helemaal een engerd........wat die allemaal al niet uitgevreten heeft. Extreme duivel Misselijk

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 00:20

Dat weet ik ook wel. Er worden alleen zoveel onschuldige mensen en kleine kinderen gedood. Die mensen kunnen er toch ook niets aan doen. Ze hebben al zo veel meegemaakt met die man.
Straks wordt er ook nog een aanslag gepleegd in Israel, die mensen leven al zo lang in oorlog.
Ik weet ook wel dat er bijna geen andere oplossing is, maar toch ben ik het er niet mee eens. Ze pakken Saddam toch niet, net zoals Bin Laden.

Ook bekend als Kim20!

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 00:57

ach, Bush moet gewoon doen wat zn vader ook al heeft geprobeerd!!! Volgensmij wordt hij anders buiten de familie gezet ofzow Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bonnelover, ComscoreBot, Facebook, fnpetter1990, furious, goesju, IASCrawler, ista, Knollboll, Lisselot, Loreke2, MeesMo, MissJeanny, Muga, Oehlala, Roosch, YandexBot en 149 bezoekers