Nimber, hoe gaat het nu??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 18:16

Op het moment heb ik geen kans om alles te lezen en ik ben heel benieuwd hoe het gaat met je oma (kom me maar slaan als ik de verkeerde vraag stel, sorry) en met het paardje wat zo ziek was.



Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 22:13

heey lief dat je het vraagt!
Het paardje van Anouk is super opgeknapt 's avonds na het antibioticainfuus was ie al een stuk meer helder volgens de veearts was het 1 dag later einde verhaal geweest toen was het wel ff schrikken.
daarna heb ik 'm nog 5 dagen om de 12 uur een spuit antib. moeten geven dus om 8 uur 's morgens en 's avonds (half 8 naar stal *huil*)
maar goed 't is nu ruim een week geleden en ze heeft al weer 2 keer met 'm gestapt onder het zadel in de draf is ie wel heel erg kort vandaag had ie aan 1 been geen mok meer.
Ik heb een fles wijn en 4 plastice rasmodelpaardjes gehad dus dat was heel aardig van ze.

Met mijn oma gaat het redelijk ze slaat aan op de medicijnen en zolang dat goed gaat kunnen ze een operatie uitstellen helaas niet afstellen want ze overleefd die operatie gewoonweg niet..
groetjes
Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 12:35

Fijn dat het goed gaat met het paardje, goeie actie van je dus.

Wat je oma betreft kan ik je alleen sterkte wensen en je aanraden om zoveel mogelijk aandacht aan haar te besteden. Daar knappen ze altijd wel wat van op.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Patriesz, afkepieteke, Esmee_RS, eva1969, ManonGrr, Mutti, Sure_lee, TheNovelist, wietsipietsi, wiifke en 158 bezoekers