Picasso schreef:Hahahahahaha, Joyce, het hele beleid van het FPC is volgens mij nog NOOIT goed geweest. Het heeft ze al ik weet niet hoeveel ontevreden klanten gekost (waaronder ik zei de gek, als ex-pensionklant).
Voor pensionklanten zijn ze inderdaad al in jaren niet echt klantvriendelijk geweest... Maar vorig jaar hebben ze nog wel aan mijn buren gevraagd waarom zij hun dochtertje van ponyrijden haalde, en daar is wel wat mee gedaan... Het lijkt mij dat die lessen toch wel wat geld in het laatje brengen aangezien het niet zo goedkoop is. Als dan lessers in grote getal weglopen, nadat er een nieuwe instructrice is gekomen en er ook al eens over gepraat is... Dan heb je echt een bord voor je kop (oeps )
Jammer, want de accomodatie is prachtig, en met wat klantvriendelijkheid en efficienter werken zou het toch beter moeten kunnen draaien dan nu...
En gemotiveerd personeel met hart voor de zaak, dat daar ook voor gewaardeerd wordt is natuurlijk ook een vereiste!