Zeer leuk verhaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-01 19:02

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-06 18:12 ]</font>


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 19:07

grijnz en wat vind ze van Moonlight??
haha zie je moon nog wel eens?
wat een bak zo'n beterweter.
heb het ook wel eens gehad met iemand die beweerde een 100% groninger te hebben alleen is ie van een hengst die nooit heeft bestaan haha teminste niet in het stamboek!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 19:42

Hahaha...net goed voor zo'n betweter *lol* *LOL* *LOL* (ik kom ook niet meer bij)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 20:13

Grijnz...
Rikkihoeve? Daar komen wij volgens mij geregeld langs. Dacht dat dat in Braboland was.. goed zo leer ik nog eens wat. Wel leuk!
Wij kenden ook mensen die zochten nog een bruine/donkere hengst, was Vol net een week gecastreerd... Ha ha ha, maar hij zou waarschijnlijk vrij veel schimmel nakomelingen hebben omdat hij zelf eignelijk schimmel had moeten zijn. Oid, dat zei z'n fokker. Maar hij is wel super liefff! Vind het ook altijd machtig mooi als mensen zeggen dattie geen volbloed is.. Ha ha, omdattie 1.63m is ofzo? Of omdattie geen knikhoofd heeft? Hij is in ieder geval net zo gek als een volbloed hoor.

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 20:26

haha, "onze" plaatselijke shetlandhengst heet rikki. Is een vos shetlander zonder papieren, hihi, vond het wel melig zo, de Rikki hoeve (shetjes??? waar??;))


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Unicorn79 en 153 bezoekers