Afstammelingen Moneymaker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boyke
Berichten: 55
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: zeist

Afstammelingen Moneymaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 15:49

Zijn er eigenlijk al veel afstammelingen van deze hengst? En zo ja heeft iemand er foto's van. Een bekende van mij heeft zijn merrie namelijk door deze hengst laten dekken en ben benieuwd wat voor veulens hij geeft.
alvast bedankt

Palomino's are the best!



ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 23:14

Moneymaker is een tuiger, staat onder andere ter dekking bij deHBC als ik het goed heb.
Hier op Bokt vind je zover ik weet geen echte kenner/liefhebber van het tuigsegment mèt invloeden van buitenaf.

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 12:27

Wat voor veulens hij geeft, zou ik ook niet weten, maar moneymaker is wel een hele stoere tuigpaardhengst! Ik heb hem twee weken geleden gezien bij hengstenhouderij van Manen in Ede. Ze waren daar toen foto's aan het maken voor IDS. Het staat er deze week in, met een foto van Moneymaker!!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:35

Hoi hoi! Ik ben pas op excursie geweest bij de gebroeders van Manen, daar staat Moneymaker op stal, en daar word hij ook getraind.
De mensen van deze stal zijn erg trots op hem, en ik denk dat ze je graag meer informatie willen geven, misschien n mailtje naar hun sturen, of n belletje? www.gebrvanmanen.nl Suc-6 dr mee!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lonneke, Bertje16, Isa_Sofie en 59 bezoekers