Ik heb mijn ruiterbewijs gehaald!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-01 15:03

Zo hehe, ik en mijn zus moesten vandaag ons ruiterbewijs rijden. Het viel gelukkig wel mee, alleen ik was vergeten door de smalle doorgang te lopen. Ik ben het toch maar even aan de examinatrice gaan vertellen, maar ze zei dat ze al had gezien dat het goed ging.
Met mijn theorie had ik 0 fouten en mijn zus maar 1, dus dat zat ook wel goed.
Met het wegparcours reed ik bijna het fietspad op, terwijl ik wist dat ik op de autoweg moest! STOM, dacht ik! Ik zat gewoon te dromen. Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Nou ja, ik heb het gelukkig gehaald (al is het alleen maar om de verzekering)
Groetjes van Patricia!!!

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions


fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 16:12

Gefeliciteerd! Ik moet in oktober...... Boos!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 08:20

Gefelicibokt Jessica Party!! Party!!
...en ook gefelicibokt voor je zusje!!
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 09:08

Gefeliciteerd. Ik heb gehoord dat het niet mee valt om het te halen. Succes en veel plezier ermee. Hoop dat je nu maar veel buitenritten mag maken.

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Ineke2

Berichten: 33074
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 10:42

Gefelicibokt! Ik ben ook van plan om het dit jaar te gaan halen, dan kan ik wat vaker buitenritten maken Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 11:13

Van harte!
Voor Roel: de theorie moet je inderdaad goed leren, maar is niet echt supermoeilijk. Gewoon uit je hoofd leren.
De praktijk viel mij best mee. Er zat een meisje op een supermakke manegepony, zij reed nog niet eens zo goed, maar die pony is 300% verkeersmak en vrij sloom, dus de buitenrit ging prima en ze was zo geslaagd.
Bij mij ging de buitenrit niet zo, met Pie die opgefokt was, bang werd voor 'iets' en staakte. Naar achteren dribbelen, bijna tegen de auto van de examinatrice aan...
Dan denk ik ook: was dat andere meisje geslaagd als ze op zo'n paard zat als ik? Tja, ik slaagde dus gelukkig wel, schijnbaar had ik de situatie goed opgelost, maar soms heb ik mijn bedenkingen bij het ruiterbewijs. Was dat meisje op die makke pony ook geslaagd als zij op dit opgefokte paard zat?
In ieder geval heel veel succes voor iedereen die het nog gaat halen!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 12:13

gefeliciteerd..en ik vond het ruiterbewijs meevallen. Ik ahd het moeilijker verwacht. Maar dat is natuurlijk ook weer overal verschillend.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 12:23

Gefeliciteers! Ik ga hem volgens jaar doen want dit jaar ging hij niet door wegens te weinig animo...

Maar alsnog hartelijk gefeliciteer!!1

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beestenfreak, Fair, fleur_yen, janneke584, Leukertje, maitestar23, SassyMoon, Whizz en 84 bezoekers