Onderhoud vanmiddag om 16:04-16:19

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ime

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Utrecht

Onderhoud vanmiddag om 16:04-16:19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 17:32

Tjongejonge zeg, haal ik bokt.nl twee keer heel kort onderuit, gelijk paniek in de tent!

Anyway - bokt heeft er tussen 16:04 en 16:19 twee keer *voor maximaal 1,5 minuten per keer* uitgelegen in verband met het installeren van patches op de twee servers waar bokt op draait en het rebooten van de webserver en de database server.

De werkzaamheden zijn dus al weer geruime tijd voorbij, maar het heeft bij elkaar dus nog geen 3 minuten geduurd.


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 17:34

Tskkk, vind het niet kunnen! Ik raakte al helemaal in paniek toen m'n post niet doorkwam!

Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

ime

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 17:35

Soms moet het - als we de boel maar laten waaien en door laten draaien totdat we gehackt worden dan zijn we veel verder van huis.

Daarbij: bij mijn andere klanten kan ik er meestal wel vanuit gaan dat ze 's nachts slapen, maar op bokt.nl komt het nooit uit Boos!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 17:36

Hihihi... tsja dat heet verslaving Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 17:41

Hahahaha die Ime....ach het was maar 3 minuten (voor normale klanten) maar voor ons voelt het aan als een uur Tong uitsteken Haha!

Databeest heeft een beurt gehad?


ime

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 17:46

Ja, database server (caffeine) en de webserver (datamine), maar beide waren beveiligingsupdates van de kernel, dus verder geen invloed op performance, dat staat er ook nog aan te komen maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 18:49

Sundancer schreef:
Hahahaha die Ime....ach het was maar 3 minuten (voor normale klanten) maar voor ons voelt het aan als een uur Tong uitsteken Haha!

Databeest heeft een beurt gehad?



Tsja als bokt er even uit ligt, raken alle verslaafde mensen (als ik) in paniek Haha!

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 18:51

en ik....
ach, bokt is gewoon iets te verslaven, de compu hoeft maar iets langzaam te zijn, of ik wordt al weer kwaad Haha!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 09:09

Ime heeft vast nooit een echte verslaving gehad.
die zet je niet zomaar 1,5 minuut opzij

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers