nieuwe foto's Quinto!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 22:23

hier een paar nieuwe foto's van Quinto. 2 zijn een beetje onduidelijk, maar als je goed kijkt zie je een zwart iets staan *LOL*

[img]../upload/153/luv.jpg[/img]
ik weet dat sommige mensen het hier niet mee eens zullen zijn, maar Quinto deed het uit zichzelf. hij vind springen erg leuk. hij springt alleen als ik de hindernis nog in de bak heb staan en quinto in de bak laat lopen. meestal haal ik de hindernis wel weg!

[img]../upload/153/luv2.jpg[/img]
hier staat ie een beetje eigenwijs naar me te kijken. was ie me aan het uitdagen vandaar.

[img]../upload/153/luv3.jpg[/img]
hier had ik een hengstenvlecht in zijn manen gemaakt en dat moest natuurlijk even op de foto van mijn vriendje. is alleen niet duidelijk te zien Lachen

_________________
geen leven zonder een tinker!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: akerna op 2001-07-23 23:24 ]</font>


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 08:37

Ach dat springen kan zo af en toe niet veel kwaad volgens mij hoor, in de wei zal hij ook wel eens een sprongetje in de lucht maken tijdens het spelen toch?
Ik vind het leuke foto's!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 09:06

je kan er zelfs niets aan doen! zoals je goed kan zien dwing je 'm niet want hij kan er aan 2 kanten makkelijk langs! das toch leuk dat ie het zo leuk vind dat wanneer je 'm loslaat in de bak vanzelf laat springen?
Ik heb gewoon eens een losse balk in het land gelegd en dat op video opgenomen lodewijk galopeerde/draafde ersteeds heen om er dan met een stom sprongetje over heen te gaan Lachen

leuke foto's jammer dat ze iets donker zijn maar dat zijn die van mij ook altijd *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 19:35

ik had ze al gezien maar hij blijft een scheetje hoor!!!!!
XxxxXjes essie

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers