Ik weet het niet meer zo goed.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 21:01

De ene dag gaat het rijden super lekker en de andere dag gaat het voor geen meter. Ik rijd hem veel op een pessoabit, omdat hij nogal sterk is. Dat bit wissel ik vaak af met een gewoon bit. Maar hij blijft sterk. Vandaag reed ik met het pessoa en ik had springles. In het begin met het losrijden ging het voor geen meter. Hij maakte zich weer heel erg sterk en wou moeilijk rond komen. Ik was echt een beetje heel erg boos en verdrietig. Toen we gingen springen ging het wat beter. Daar heeft Brando lol in. Toen het wat lager was, was hij nog aardig irritant. Veel te hard willen enzo wat hij anders trouwens nooit doet. Pas toen het hoger werd wou hij beter en lette hij beter op. Ik heb uiteindelijk in een dubbel wel weer 1.20m gesprongen en toen was ik wel heel erg trots op hem. Ik baal alleen toch nog steeds heel erg dat die dressuur niet beter wil worden. Ik heb hem nu zo'n 4/5 maanden en ik weet dat dat niet zo lang is. Maar toch wil ik graag wat meer met hem bereiken. Hij is per slot van rekening met zijn vorige eigenaren M1 dressuur geweest. Dus hij moet het gewoon kunnen. Ik weet gewoon niet goed waar het probleem zit. Ik baal af en toe gewoon ontzettend van hem. Ach, misschien zeur ik nu wat teveel, maar ik wou het toch even kwijt.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 21:43

Ik ben bang dat je gewoon te veel en te snel wilt. ik snap wel dat 4/5 maand al een hele periode is. Maar je paard moet aan jou wennen en jij aan je paard, en dan met het gevoel samen ook groeien. Fijn is het dat het met springen goed gaat. Werk nu ook met dressuur naar mekaar toe. Hou het afwisselend, niet steeds maar het zelfde rondje rijden.... Veel succes, het gaat je zeker lukken!!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 21:45

volgens mij heeft iedereen wel zulke dagen.het hoort erbij,de ene dag loopt je paard voor geen meter en de andere dag gaat het perfect.komop even doorzetten!enne:als je dressuur de zwakke punt is juíst daaraan werken liefst met een goede dressuur instructeur/trice!
succes.
morgen is er weer een dag

soms is het beter om te zwijgen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 10:36

Bedankt voor jullie reacties. Vandaag ga ik het gewoon weer opnieuw proberen. Vanavond zet ik het verslagje er wel op als het een beetje boeiend is. Groetjes Joleen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers