Me Vriend heeft me verlaten!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 22:18

Ik had het zelf niet verwacht.
Heb het ook niet aan zien komen.
Gisteren lag ik nog in ze armen en vanavond belde hij me dat hij een eind aan onze relatie wilde maken omdat hij niet meer van me hield!! Frusty Frusty
Kan het gewoon niet begrijpen, gisterenavond zegt hij nog tegen me voor ik wegging, schat wil je niet kwijd hou van je wil niet dat je weg gaat. En nog geen 24 uur later wil hij niets meer met me te maken hebben.

Snap het gewoon niet.

Ben ook al de hele avond aan het huilen.
Ben al met beste vriendin en me nichtje en haar vriend naar Kijkduin geweest om daar effe goed uit te huilen.
Heeft iets geholpen maar de pijn blijft he.

Hoop dat jullie me er een beetje doorheen kunnen helpen.


Huilen Huilen een heel erg huilerige Paulien Huilen Huilen


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:20

oliebol man,
zwaar k*t voor je.
Maar denk niet dat het aan jouw ligt!
nOg 10.000 duizend andere mannen voor je,
deze was je gewoon niet waard (denk ik!)

Succes nog hea,
en sterkte!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:31

Sjee wat erg! Ik heb exact hetzelfde meegemaakt. Alles leek koek en ei, hij liet nooit wat merken en ik dacht echt dat hij blij was als ik er was. toen belde hij me op een avond op dat hij me wilde zien, dus ik ga niets vermoedend er naartoe, maakte hij het uit. Ik was er net zo aan toe als jij, flinke migraine kreeg ik van al dat gehuil, flink depressief, niet maar mijn werk kunnen gaan. het heeft vet 9 maanden geduurd eerdat ik er over heen raakte. Je zult nu wel een tijdlang een rottige periode tegemoet gaan, maar hou voor ogen dat deze periode voorbij gaat! Ik wens je heel veel sterkte.


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:33

Jeetje, wat erg voor je! Ik wens je sterkte!! Frusty

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:38

Dat is klote...tsja, het is natuurlijk geen troost, maar wat een schijnheilige idioot Schijnheilig dat ie het uitmaakt terwijl jullie de avond er voor nog gezellig ( Verward ) bij elkaar waren...niet netjes...en dan druk ik het erg zwak uit... Extreme duivel

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:52

Jeetje zeg dat is schrikken Verdrietig
Heeft hij verder helemaal geen reden gegeven? Verward
Kan me namelijk niet voorstellen dat het van het ene op het andere moment over kan zijn Verward

Vind het heel erg voor je en kan ff geen woorden vinden om je te troosten........ik wens je heel veel sterkte.....en hoop dat je een hoop goede vrienden hebt die je op kunnen beuren als je het moeilijk hebt!!!!
Sterkte meid Huilen

Survivorgirl

Berichten: 115
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:58

Wat een K*L*O*T*E streek zeg!!
Sterkte Paulien!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 23:01

VAndaag op de chat sprak ik ook al iemand die heel verdrietig was omdat haar vriend het uit heeft gemaakt. Het is triest maar het overkomt bijna iedereen wel een keer.

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 23:10

Wat ontzettend klote voor je zeg!!! Ik heb het ook meegemaakt, hetzelfde verhaal als Desiree zo'n beetje dus ook ik weet hoe je je voelt.. Verdrietig
Wat een ontzettende lafbek trouwens dat ie het via de telefoon mededeelt en niet face2face!!

Denk maar zo: iemand die het op zo'n laffe manier uitmaakt verdient jou toch niet!! Enneh.. ergens op deze wereld loopt de perfecte vent voor jou rond, die van je houdt en je respecteert zoals je bent, let maar op!! (en nu nog tegenkomen he!!!) Knipoog
Je denkt op dit moment vast dat je verdriet noooooooooooit meer overgaat, maar echt, het komt goed!! In ieder geval heel veel sterkte gewenst,

Gr Linda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 23:18

Tjee wat erg zeg! Mannen, je zult ze nooit begrijpen vrees ik... Vind het wel vreemd dat hij niet met een verklaring komt.

Heel veel sterkte gewenst!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 06:11

Waarom hij het uit heeft gemaakt is en blijft voor mij een raatzel, ben er alleen kapot van ben nu ook niet in staat om te werken meld me zo ook ziek.
Heb vannacht alleen maar liggen huilen, spuggen en me eigen helemaal leeg gescheten van kwaadheid.

snap het echt gewoon niet meer.

we hebben totaal 4 maanden een relatie gehad, en het kan er bij mij gewoon niet in dat als je zondagavond nog zegt tegen mij schat hou van je wil niet dat je weg gaat, en dan nog geen 24 uur later en dan nog wel over de telefoon zeggen dat je niets meer voelt en er een punt achter wilt zetten.

snap het echt gewoon niet.


duik nu me bed maar weer in kan ik weer uit gaan grienen. want dit sloopt me echt. Huilen Huilen Huilen Huilen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 09:21

heeey meis heel veel sterkte! wat een eikel zeg!
ach geen hand vol maar meerdere landen vol hoor!
je hebt nu ff een rottijd maar daar slepen we je zo doorheen!
sterkte!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 09:32

Heel veel sterkte. Ik ben vorig jaar uit een 8 jaar oude relatie gestapt. Ik heb veel verdriet gehad maar ik voel me nu beter dan ooit. Ik zat in een ontzettend dal maar alles komt goed. Echt waar ik kan het weten.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 09:33

he bah zeg. Zou toch voor jezelf een verklaring willen weten het is wel heel raar dit.

Sterkte en wij bokkers zijn er voor je hoor???

Op dit moment leer je je echte vrienden kennen Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 09:41

Sterkte!!! Kop op, en probeer ergens een beetje afleiding te zoeken!!!

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 10:14

Ach jeetje, dat is wel heel erg vervelend voor je. Het zal de eerste tijd niet meevallen voor je, maar het slijt wel weer. Heel veel sterkte meid...
En je hebt altijd je katjes nog waar je misschien ook wel wat troost bij kan vinden. Zij zijn er altijd voor je en hebben meer in de gaten dan je denkt.
Ik wens je nogmaals heel veel sterkte...
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 10:14

Heb hem ook al om uitleg gevraagd waarom.

maar het antwoord zou ik denk ik wel niet krijgen.

gisterenavond kon ik gewoon niet praten met hem.

heb hem wel een paar sms gestuurd met de vraag waarom en dan kreeg ik als antwoord ligt niet aan jou ligt aan mij.

verder niets.

heb hem vanorgen een hele lange email gestuurd met daarin mijn gevoelens.

en heb daarin gevraagd of hij me dan via een brief uit kan leggen wat er is.

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 12:24

Wat ontzettend vaag zeg! Ten eerste dat hij het over de telefoon uitmaakt, ten tweede dat hij de avond vantevoren nog gezegd heeft dat hij van je houdt en je nooit kwijt wil en ten derde dat hij geen reden kan geven.

Het ligt niet aan jou, het ligt aan mezelf.... Gaaaap

Dat vind ik al net zo'n dooddoener als:
Ik wil me nog niet binden... Slapen

Nou meid, kop op, huil maar even lekker uit Huilen .
De pijn slijt wel en voor je het weet, is er iemand anders die veel liever is!

Sterkte!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 12:25

Het geijkte antwoord he "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij". heb ik toen ook te horen gekregen. De waarheid zul je nooit te weten komen. Misschien is hij wel homo, wie zal het zeggen. Ik vind het echt heel erg voor je, ik weet namelijk precies hoe je je nu voelt. Je moet toch proberen afleiding te zoeken en niet te verdrinken in je verdriet. Het leven gaat toch door....

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 12:27

ja dat is juist het probleem, de paarden zijn voor mij me afleiding, maar alle paarden die ik deed doe ik niet meer.

Heb dus geen afleiding meer.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 13:10

Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen.
Sterkte is denk ik goed nu. Ik hoop dat je hem snel vergeet, want hij is je niet waardig!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 13:38

Tsja, wat mensen elkaar soms aan kunnen doen he, en om wat voor redenen! soms (ogenschijnlijk) zonder reden zelfs. Ik vind dat heel raar.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 14:09

Hem vergeten is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. Ik denk ook dat je er nog veel over na zult denken maar er komt echt een tijd dat je denkt "laat hem maar". Ik hoop voor je dat je het snel kunt verwerken en je kunt storten op dingen die jij leuk vindt om te doen.

good luck


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Aard, Annetjuuh, Appeltje00, Charat, ComscoreBot, friezenfan2, Jara, love_mandy, luuntje, mokkaboon, PipMarly, roosjenat, StefanieT, sunshine, Tine1987, xSuuzerd, YandexBot en 185 bezoekers