25.223 paardenamen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 10:41



paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 07:12

neej niet zo weinig, nu nog meer Haha! :
Hartelijk welkom op deze paardennamenpagina. Je vindt hier precies Party!! 25.467 Party!! paardennamen, ponynamen en veulennamen. Speciaal voor Friese paarden hebben we een pagina met 4.682 echte Friese namen. Voor de overige paarden en pony's blijven er dan maar liefst 20.785 namen over! Veel plezier met het uitzoeken!
Uitzoeken... pfoe! Clown

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 12:57

c
Laatst bijgewerkt door janna op 25-02-22 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 14:16

en dan staat Ailin er nog niet eens tussen. nouja eigenschuld als je zelf een naam halfverzint. aileen en elin staan er wel tussen gemeen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 00:39

Maar Marjolein, je kan die naam wel toevoegen hoor, nouja dat doet iemand anders voor je, maar ok.
Je stuurt gewoon een mailtje dat die naam er nog niet tussen staat, ik heb dat ook gedaan, maar er stond toen zo'n oproep op die site (paardennamenpagina).

Mijn paardje heette Kristalroos volgens het stamboek, maar ja als je het beessie uit de wei gaat halen en dan om Kristalroos te roepen Verward
Dus die naam werd verbasterd tot Chrystal (want toen ik haar net had had ik haar naam nog niet op papier gezien en dachte dat ie Chrystalrose heette of zoiets Bloos ) of Chrissie of tig andere koosnaampjes (bijv Meissie), als ze mijn stem maar hoort vindt ze het al goed en hinnikt of kijkt ze mij kant al uit, en tja, vond ik ook geen echte wedstrijdnaam dus nog een andere naam erbij, dat was wel echt ff uitzoeken maar het werd Miss Rose.

Maar om weer ff on-topic te komen, dit zijn dus niet erg gebruikelijke vaak voorkomende namen (als ze al niet uniek zijn, hihi), maar sommige staan er wel in, heb laatst nog ff op die site gekeken en kwam er wat tegen waarvan ik dacht dat ik die gestuurd had.
Dus als jij je naam niet ziet, stuur dan een mailtje, dan komt die unieke naam er ook in te staan.
Zo zijn mijn unieke naampies van mn paardje er ook in gekomen Cool Cool Cool.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 10:19

ja maar ik wil mijn naam lekker uniek ouden dus mail ik lekker niet. kom ik straks allemaal paardjes tegen die ook ailin heetten nou nee dankje niets voor ons nu zijn we nog uniek!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 07:47

Pfoeh, even een paaar naampjes voor de grap opgezocht, maar je bent nog wel even bezig om een naam uit te zoeken voor een evt. nieuw veulentje zonder naam!
Wel leuke site trouwens...........

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 17:50

moest een naam hebben voor een veulen met de letter R nou dan ben je wel even, Jeetje hoe lang zijn ze ermee bezig geweest om al die namen daar nee te zetten echt knap, zoveel bijelkaar !!!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 20:02

ik ga effe snel kijken Haha!

Bedankt voor de tip, hoor!


skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 20:17

Cool hoor! Al die namen!
Nu heb ik weer een aantal paardennamen voor mijn verhaal. Fokkerij Moon.
Moonbeam,Moonbeat, Moonboy, etc.
Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers