Marieke_456 bij Evy op bezoek!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Marieke_456 bij Evy op bezoek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 18:44

Vandaag kwam Marieke weer met Timon naar Odin toe, om te oefenen voor de show. Maar dit keer had ik me fototoestel meegenomen!! Haha!

Timon kwam weer in de stal en alle paarden (alweer Knipoog) flippen. Maar Odin ging weer heel mooi kijken, dus daar heb ik ff 2 foto`s van genomen. Toen hadden we Timon even in een stal gezet en toen gingen we ff uitmesten.
Daarna liet Marieke Timon weer liggen in de stal, en toen had ik daar even een foto van genomen. Lachen

Daarna wilde ik graag een portretfoto van Timon maken, maar hij wilde niet echt stilstaan Haha! Na een kwartier eindelijk een mooie foto gemaakt die volgens mij is mislukt *LOL*
Toen liet Marieke Timon op de strobaal staan en ging ze ff lange lijnen. Ik heb heel veel foto`s genomen. Ook dat ie ging liggen in de bak. Dat vond ik echt zooo gaaf!! Het zag er echt heel indrukwekkend uit!
Toen hadden we nog maar 4 foto`s over en Odin moest ook nog Scheve mond

Dus Odin ging even het compliment doen en buigen. Daarna kwam de eigenaar van Odin langs en die kwam heel goed van pas want hij moest even een foto maken van ons samen!!
Odin moest dan op de strobaal staan en Timon ernaast. Volgens mij is het een hele domme foto geworden *LOL*

Daarna was het rolletje vol, maar we gingen toen maar ieder voor zich oefenen. Timon zag nog een kansje om ervandoor te glippen Haha! Hij rende het weiland op en aangezien die heeeel groot is vonden we dat niet zo leuk. Dus mocht Odin hem lokken, nou dat vond Timon wel leuk!! Lachen

Daarna mocht Timon weer ff in stal staan, en toen op het laatst ging hij bij Marieke liggen. Hij ging helemaal plat liggen met haar hoofd in haar schoot. Echt zooo sweet!! Party!!

Toen alles opgeruimd was toen ging Marieke nog even op Gerda rijden en ik ging Vickey longeren. Het longeren ging wel goed, ze moet alleen de galop nog leren. Daarna ging ik haar leren sturen en dat deed ze ook heel goed. Toen ik klaar was met longeren liet ik haar een beetje los en toen ging ze de hele tijd achter me aanlopen. Ook als ik stopte, dan stopte zij ook. Al ging ik wegrennen rende zij achter me aan. Dat was echt heel gaaf, het maakte niet uit waar ik heen rende, ze rende me gewoon achteraan! Lachen Echt heel lief!!

Nou, dit was het weer! Ik ben echt benieuwd hoe de foto`s zijn geworden!


Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 18:46

Die show wordt een makkie, ik hoor t al Haha! Echt gaaf dat Timon nu kan liggen! Is Vick niet zo drammerig meer?
Ik ben ook benieuwd naar de foto's!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 18:47

Whahahahhaaha prachtig! hoe jij die verslagen typt!
Jammer dat het lijnen niet zo goed gaat!
Op het laatst was het vet lief toen ie helemaal plat ging liggen!
Whahaha en gekke gerda met een tik in haar hoofd

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 19:10

Marieke_456 schreef:
Whahaha en gekke gerda met een tik in haar hoofd


Was het weer zover? Schijnheilig
Ik kan me nog een verhaal van Evy herinneren dat Gerda zo bokkerig was *LOL*

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 19:38

Is dat zo? Het zal wel...Haha!

Maar Vickey is niet meer zo drammerig, ze is natuurlijk nog wel jong en speels enzo, maar het gaat wel beter!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:06

leuk dat je vandaag weer had geoefend en morgen wordt het een halfzus, zus en moeder meeting voor wodan.Ik heb er echt veel zin in. En ik moet natuurlijk foto's maken van wodan en vickey(zijn zus). Haha!

Wodan en ik onderweg in de M2

Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:46

Vet cool allemaal man! Ben benieuwd naar de show!!
En hoor ik jou verslag nog even van zaterdagavond??? Lovers
hihi!
Tot ooit!

Life go's on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, b000tje, Cjuan, IASCrawler, lina1998, MarjanB, pandour4evuh, Rinkex, Roos0605, sterregoud, Zinzi_jewel en 141 bezoekers