waar knap je gigantisch op af??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

waar knap jij op af?

schoenen
6 (7%)
gebit
25 (32%)
kleding
3 (3%)
taalgebruik
6 (7%)
intelligentie
15 (19%)
zoen kunsten
2 (2%)
anders namelijk...
12 (15%)
Roken
7 (9%)

Totaal aantal stemmen: 76


Liselot

Berichten: 32173
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

waar knap je gigantisch op af??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 20:23

volgens mij is deze nog niet geweest... dus bij deze: waar kan je echt gigantisch op afknappen bij het andere geslacht?

ik zelf heb dat met schoenen, je ziet bijvoorbeeld een mooie jongen lopen, goed verzorgd en netjes gekleed. dan kijk je naar de schoenen en zie je van die lelijke afgetrapte nikes eronder. dat vind ik dus echt heel erg lelijk en die kerel mag meteen opstappen.

[edit:BartVB]Roken toegevoegd Haha![/edit]

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 20:29

echt heel erg. Ik kan op bijna alles wel afknappen. Heel vervelend

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 20:58

Ik knap ook op ontzettend veel af...

Boos! Onverzorgde kleding & schroeisel
Boos! Lopen ( khaat patsers Haha! )
Boos! Domme, niet intelligente opmerkingen
Boos! Niet kunnen dansen!

Ik heb echt een hekel aan jongens die niet kunnen dansen.. Blerg Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:01

Gebit !! Ik vind het zó´n onsmakelijk gezicht als iemand een gebit heeft, waar tanden missen, een vieze aanslag op zit enz. echt heel erg Misselijk !! Je moet er toch niet aan denken dat je met zo´n vent moet zoenen Haha! !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:02

Ik kan op alles uit het rijtje van de Poll wel afknappen!
Jongens met duidelijke foute kledingsstijl (vallen schoenen ook onder!) kijk ik sowieso al niet eens naar, lage intelligentie gaat vaak gepaard met weinig gevoel voor humor = }>
Zo kan ik wel even doorgaan.. Erg lelijke tanden zou ik minder snel op afknappen, als ze goed verzorgd zijn *must!* (al liever gewoon mooie tanden Schijnheilig ). En zoenkunsten, dat kan nog verbeteren Haha!.

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:09

Ik ook! Alleen schoenen en kleding maakt voor mij niet zo veel uit. Neem hem gewoon een dagje mee voor een make-over Haha!

Galactica Wadim X Gemini

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:11

Een schots en scheef gebit....bah...slechte tanden en dergelijke.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:20

ik heb voor de laatste optie gekozen, ik knap namelijk op alle mogelijkheden af(en op nog veel meer dingen!!) echt zo erg!
gelukkig voldoet mn huidige vriend aan al mn eisen, behalve 1 ding, hij is een echte brabander uit een boerendorp, oke bergeijk is behoorlijk groot en je kan er heel leuk uitgaan, maar als hij echt plat brabants gaat praten..... Lips are sealed nee sorry dan zeg ik altijd expres:sorry wat zei je?ik verstond het niet helemaal Haha!

maar ik kom zelf uit Puttershoek(zuidhollandse eilanden beetje richting rotterdam/dordrecht die kant op) en ik praat dus keurig ABN, en dat vinden ze hier vreemd, maar ik vind dat hele erge platte praten zo verschrikkelijk!! oke met uitgaan niet zo, maar als we gewoon overdag ergens zijn....gelukkig moet mn vriend voor zn werk(afdelingschef)ook veel telefoongesprekken in het ABN voeren en heeft hij regelmatig communicatietraining, dus hij kan gelukkig heel normaal praten, alleen onderling met vrienden, zoals hij dan praat daar kan ik me er echt aan storen!

verder vind ik alles wat onverzorgd is een afknapper(gebit kleding haar schoenen enz), of heel irritant gedrag, dat kan me ook heel erg gaan storen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:22

niet jezelf zijn, onverzorgd uiterlijk, teveel make-up.

Amor Vincit Omnia

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:25

Arrogant, stinklucht uit de mond, zweetlucht, en voor de rest alles onverzorgd en irritant gedrag.....

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:26

o ff vergeten: jongens die absoluut niet kunnen zoenen of als je er mee naar buiten gaat geen flauw idee hebben wat ze eigenlijk aan het doen zijn....dat is ook een afknapper! of je belandt met zo'n jongen in bed(auto/grasveld whatever)en hij kan er gewoon echt nix van, dat is ook een afknapper! of hij moet verder perfect zijn, dan wil ik hem graaaaaaaaag bijles geven Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Liselot

Berichten: 32173
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 21:29

haha, ik had ooit een keer gezoend met iemand die een beugel had, normaal is dat dus geen probleem, maar wel als hij zich aan je vastzuigt... ik had mijn hele lippen kapot!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:46

haha, liselot.... ik steun je met de schoenen!!!!
Ik kan daar ook op af knappen! Bij mij is het echt: SCHOENEN MAKEN DE MAN!!!!!

Maar kerels die zo"stoer" lopen... brrrrrr, daar heb ik ook niks mee!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:18

Ik kan op alles afknappen eigenlijk, maar het minst erg zijn de schoenen maar goed de rest vind ik best wel belangrijk eignelijk Schijnheilig

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:23

Het is meestal een combinatie van factoren, nietwaar? Clown Waar ik absoluut niet tegen kan is dom praten en stinken

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:39

Ik vind deze 3 wel belangrijk:
kleding
taalgebruik
intelligentie

Taalgebruik was ik zelf trouwens niet opgekomen Haha! Maar als een meisje met een super stads accent praat enzo knap ik toch echt wel af Tong uitsteken.
Verder is algemene verzorging natuurlijk echt belangrijk, waar kleding ook wel onder valt.

Paardentekoop.net, dé website voor het verkopen en kopen van paarden.


Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:52

Jeetje, ben ik dan de enige die helemaal nergens op afknapt?? Verward Voorwaarde is natuurlijk wel dat hij een bepaalde aantrekkingskracht op mij moet hebben.
Maar als ik een zeer aantrekkelijke vent tegenkom met toevallig ontzettend vreselijke kleding (= gewoon niet mijn smaak, maar waarschijnlijk wel de laatste mode hihi), das dan jammer, als ie verder maar leuk is.
En als ie slecht zoent? Dan zeg ik er wat van en beginnen we gelijk met les nummer 1 Haha!
Voor schoenen geldt hetzelfde als kleding.
Een accent vind ik juist schattig.
Ok, als ie stinkt dan wordt het minder, maar daar is ook wel wat aan te doen toch? Ik bedoel, stel dat ie net in de mestbult gevallen is... Schijnheilig (ok, dan staat ie niet echt stevig op zijn benen Haha! ) dan is mijn eerste indruk dat ie stinkt, maar dat gaat wel weer over. Hoop ik hahaha *LOL*
Ok, bij nader inzien knap ik niet NERGENS op af.... Ik leer mezelf hier aardig kennen!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:53

Heel veel dingen eigenlijk Haha!
Kleding, gebit en onverzorgde mensen kijk ik al helemaal niet naar. Ik houd niet van mensen met een gore zweetlucht of mensen die uit hun melig stinken. Daarnaast houd ik niet van domme mensen Haha! Ik vind humor echt het belangrijkste.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 23:17

Sorry hoor, maar ik kon eigenlijk niet kiezen. Ik heb dus de laatste gekozen.

Itelligentie begin ik steeds belangrijker te vinden. Goed verzorgd uiterlijk (gebit, handen, kleding, enz.), géén witte sokken, arrogantie kan ik helemaal niet tegen.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 23:23

lelijk gebit en stinken knap ik op af.
verder niet afschuwelijk zoenen, maar een beetje slecht zoenen valt nog wel te verleren Knipoog

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 00:10

Afknapper nummer 1: Roken Haha! Dan kijk ik niet eens meer verder.
Maar eeh, wat boeien kleding en schoenen nou? En wat kan iemand nou doen aan zijn/haar gebid (ok, als er mos op groeit is het een ander verhaal)?

Bij mij is het (denk ik); roken, intelligentie, omgang met anderen (roddelen, arrogant), ambities (totaal niets willen in het leven), verzorging (veeeeeel make-up, 1x in de maand douchen).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 00:22

LiSSy schreef:
haha, ik had ooit een keer gezoend met iemand die een beugel had, normaal is dat dus geen probleem, maar wel als hij zich aan je vastzuigt... ik had mijn hele lippen kapot!


Hahaha, sorry, ik lach je niet uit hoor, maar het klinkt best grappig (ookal was het dat niet).

Afknapper? Langzame denkers en wereldvreemde types en leugenaars. Verder het gebruikelijke.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 09:07

Ik kan ook op veel dingen afknappen, maar dat verschilt per persoon denk ik. Bij het ene persoon vind je dit hinderlijk en bij een ander iets anders. Ik vind roken persoonlijk een grote afknapper. Sommige jongens vind ik het juist wel weer stoer bij, maar eigenlijk vind ik het ronduit goor.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 09:15

1. roken
2. uit zijn mond stinken
3. snor/baard
4. erg bekakt/amsterdams accent
5. mannen die heel erg met hun uiterlijk bezig zijn
6. intelligentie
7. zo'n hele opvallende, verbrede, verhoogde, verlaagde, bevleugelde CRX (ofzo) met een keiharde dreunende bas er in.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 09:21

Tja, een combinatie meestal. Of hij heeft het of hij heeft het niet. Er zijn echt dingen die bij de een echt niet kunnen en een anders helemaal niet misstaan(in uiterlijk, kleding en gedrag).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, agesus, Annemiekev, Boheme, cariena1, colinneke, ComscoreBot, Duhelo, GrapeshotBot, grizzlybear, hagelslag, Karma_k, Keizerinnnn, linoleum, ontherun, Petunia27, Pien63, Rupser, s1993, Sabine, sassefras, Summerfly, wiifke, xAlice en 44 bezoekers