Is je moeder thuis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Is je moeder thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 21:15

Boos! GRRR heb ik weer. Wordt ik gebeld door zo'n instantie die een telefonische enquete houdt, vraagt hij:"is je moeder thuis?" Ik: "nee die woont hier niet". Hij:"je vader dan?" Ik"Nee die ook niet". Hij: "O u woont op zich zelf, neem me niet kwalijk u heeft een erg jonge stem". Grrr daar baal ik zo van. Eikel.... Frusty


Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:28

Mijn moeder van 56 vragen zo ook altijd naar haar vader Haha!. Hoezo een jonge stem Verward

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:29

samantha23 schreef:
... Grrr daar baal ik zo van. Eikel.... Frusty


Nu baal je misschien; als je zo oud ben als ik Schijnheilig , ben je er weer blij mee *LOL* Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 02:24

samantha23 schreef:
:( GRRR heb ik weer. Wordt ik gebeld door zo'n instantie die een telefonische enquete houdt, vraagt hij:"is je moeder thuis?"


Volgende keer antwoorden met:
"Ja, daar spreekt u mee"..................lekker verwarrend hahaha

Hihi hier vroegen ze ook wel of 'de baas' thuis was.
Dan antwoordde ik ook steevast
ja hoor
daar spreekt u mee!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 02:29

Ik kreeg vandaag een of ander verzekeringsventje aan de telefoon, nadat hij zijn hele verhaal gehouden had, zei ik dat hij maar een ander keer terug moest bellen omdat mijn ouders niet thuis waren Clown, ik kwam er echt niet tussen :-_(

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 10:37

whaha

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 11:08

Ik heb gelukkig weinig last van die zeveraars...
Wat wel leuk is, is een keer de rollen omdraaien. Begin zo'n enqueteur te ondervragen over vanalles en nog wat. Vaak laten ze je dan snel met rust...
Over een paar jaar is het een compliment als ze je jonger inschatten. Dus ooit zul je blij zijn met zo'n opmerking Haha!

* To Belg, or not to Belg *

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 15:38

Ze belden mij een keer op en vroegen mevrouw C. xx te spreken, C. was toen net een paar maanden oud maar ik was toch wel benieuwd waarom ze haar wilden spreken. Toen beweerden ze dat mevrouw C. een verzoek om informatie had ingevuld. Toen ik antwoordde dat ik wist dat ik een slimme baby had maar dat ze zichzelf nu wel had overtroffen werd er opeens flink gehakkeld aan de andere kant van de lijn en snel opgehangen Haha!

Ze beweren best vaak dat ze een verzoek om info hebben gehad van de partner om je op het verkeerde been te zetten. Ik vraag nu altijd of ze het ingevulde formulier even willen faxen en dan hoor ik nooit meer wat Schijnheilig

Mij vragen ze ook vaak of mijn moeder thuis is, ik zeg dan altijd dat ik geen idee heb aangezien ze ver weg woont maar dat ze natuurlijk altijd kunnen proberen om haar te bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 15:51

Ik had een tijd terug een man aan de telefoon die in een snel, maar lang verhaal ratelde waar hij moest zijn, want hij moest bij ons 1000 vierkante meter komen beklinkeren.

Toen ik hem vroeg of hij dan de hele buurt kwam doen, wist hij ook ff niet wat hij moest zeggen Lachen

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 18:33

Toen ik 15 was belden ze op en vroegen ze naar mij. Ze wilde weten of ik een gratis informatiepakket voor de baby wilde ontvangen! Welke baby???
Er stond daar in de computer dat ik over enkele weken uitgeteld zou zijn, hhahahaha!

Ook bekend als Kim20!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 18:54

wij werden een keer gebelt. Ik nam op kreeg ik een hele vragen toestant over me heen. Dachten ze dat ik mijn moeder was.
HALLO BEN 13!!!!!!! Hoezo stom!!! Frusty

Erger dan "Mag ik je moeder even spreken?".

kimkimmer

Berichten: 42
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 19:37

jah daar heb ik ook last van mijn moeder heeft het soort werk dat je moet bellen als je iets wil komen halen of zo
nou eesrt belde er iemand en toen begom die genne een heel verhaal te banketstaaf no ik zei zo meneer ik ben haar dochter nou zei die man dat ben je niet want ik hoor het aan je stem ik zat echt zo van Verward Verward oke ik zeg wel nix meer toen heb ik opgehangen Lips are sealed Haha!

-xxxxxxxxxxxxxxx- kim
I LoVe MeIkE
I LoVe MeIkE

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 19:54

whahah!
Dat had ik vandaag. Er werd gebeld door een man van de garage en die vroeg eerst of mijn man thuis was (ik ben 13). Dus ik zeg nee die is er niet. Begint ie dus een heel verhaal tegen me op tehangen van over dat me man had gebeld en dat ging ie dan maar met mij maar over praten ofzo. Nou toen ie klaar was met m'n verhaal zei ik zo heel rustig: "zal ik mijn moeder even geven?". Toen begon ie te stotteren van: "ehh oeps ehh jah doe maar". Dus ik schoot in de lach en duwde snel de telefoon in mijn moeders handen. Hij dacht dat ik dus al een man had Haha!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:08

Haha, ik ken het verhaal, ik heb nl. een kleine-meisjes-piepstemmetje... Boos! . Mijn vriend en ik wonen samen en hebben sinds een paar jaar zelf een bedrijf. Bellen ze op en dan krijg je van dit soort dingen:

Goedenavond, je spreekt met die-en-die, is je vader thuis?
Nou meneer, die woont 20 kilometer verderop, ik wil u het nummer wel geven...

Hallo, spreek ik met die dakdekker? *gatver wat heb ik daar een hekel aan, van die boeren die niet eens netjes een vraag kunnen stellen*
Nee, die is er even niet

Hai, is er iemand in huis die boven de 18 jaar is?
Ja hoor
Mag ik die even?
Nou, daar spreekt u mee, maar ik heb geen zin in uw verkooppraatjes, wij hebben alles al

Toos paardloos

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:15

Belt er iemand op: goedenavond ik ben die en die van dat en dat bureau, mag ik u een paar vragen stellen?

Dat hangt ervan af waar het over gaat.

Wij willen graag weten of u al onze producten al kent

Och dat zal allemaal wel, maar ik ben daar niet geinteresseerd in.

Mag ik u vragen waarom u niet geinteresseerd bent?

Nee dat mag u niet! *Klik*

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:18

Ik neem altijd op met mijn naam.
Meestal vragen ze dan of mijn moeder er is.
Anders niet,dan praten ze aan één stuk door.

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 23:52

Haha, of er belt iemand op van mijn man's werk.
Ik neem de telefoon op en zeg netjes mijn naam.
Zeggen ze: "hallo met Die-en-die, IS ER IEMAND THUIS??????????????

Boos! Lips are sealed Frusty

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 00:03

oo gelukkig ben dus niet de enige met dat probleem!
Citaat:
Mij vragen ze ook vaak of mijn moeder thuis is, ik zeg dan altijd dat ik geen idee heb aangezien ze ver weg woont maar dat ze natuurlijk altijd kunnen proberen om haar te bellen.

hihi deze ga ik volgende keer proberen! Haha!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 00:12

Hmmm ze beginnen altijd tegen mij aan te banketstaaf, ik laat ze het hele verhaal vertellen, vervolgens: dat kunt u beter met mijn moeder bespreken. Dus mijn moeder aan de lijn, laat ze rustig het hele verhaal vertellen: sorry geen interesse *klik*

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 12:44

kimkimmer schreef:
jah daar heb ik ook last van mijn moeder heeft het soort werk dat je moet bellen als je iets wil komen halen of zo
nou eesrt belde er iemand en toen begom die genne een heel verhaal te banketstaaflen no ik zei zo meneer ik ben haar dochter nou zei die man dat ben je niet want ik hoor het aan je stem ik zat echt zo van Verward Verward oke ik zeg wel nix meer toen heb ik opgehangen Lips are sealed Haha!



Er bestaan ook leestekens hoor Haha! !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, ComscoreBot, Cubone, furious, Jooytjee, lideli, Lisselot, lizard, Niobe, Oehlala, Roosch, Suusw, Tigress en 147 bezoekers