stage Bonte Parels, nu wel of niet? :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

stage Bonte Parels, nu wel of niet? :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 10:37

Zoals ik al eerder vermeld had op Bokt, kon ik stage lopen bij de Bonte Parels in Zenderen, een tinkerhoeve die bij velen al bekend is. Hengstenstation, handel, etc etc vanalles is er te vinden! Daarbij zijn het hele gezellige mensen en is veel mogelijk! Maar nu doet school moeilijk! Grrr het kan ook nooit in 1 keer goed gaan bij mij!!!

We moeten dus voor stage een bedrijf zoeken die een ORUN of Deurne diploma heeft.. Ik vind dat dus grote onzin, want de studie ik doe is Management en Paard op HBO-niveau en heeft niets rijtechnisch erbij zitten... Nu hebben de mensen achter de Bonte Parels allerlei diploma's (HBO), cursussen en ervaring, maar men is dus nu in discussie of ik nu wel of niet daar stage mag lopen... Als t door mag gaan ben ik de eerste die de regels wat betreft stage hier heeft kunnen doorbreken Lachen (opleiding bestaat pas 2 jaar hier)

Ik heb er gewoon zo'n zin in! Niet alleen het feit dat het supergezellig wordt en dat het met tinkers is, ik kan er ook gewoon superveel leren en er is heel veel mogelijk!

BTW, kreeg vandaag een mail van de Bonte parels met als onderzoeksidee: het ontstaan van de vier types tinkers! Als dat t wordt ga ik het natuurlijk wel heel diep uitpluizen! Want er is al wel het een en ander bekend, maar een grotere chaos wat betreft feiten bestaat er niet! Lachen

Dus Leon is in afwachting en laat t jullie weten als ie meer weet!


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 10:45

Oh praat me niet over scholen en stages! Da's altijd een blamage...het is nooit goed en altijd gezeur. Zo hebben wij hier op school een stagebureau waar je maar een stage uit moet zoeken in het aanbod dat ze hebben. En wat nou als je bij een heel ander iets stage wilt lopen? Dan heb je in principe pech... Boos! maar daar zal ik me niet bij neerleggen hoor, belachelijk toch, dat je door allemaal regeltjes niet kunt doen wat je het leukste lijkt...
Maar de aanhouder wint, dus gewoon doorzetten en dan lukt het wel.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 10:57

ik hoop voor je dat t doorgaat.
op dit moment ben ik aan t stressen moet morgen beginnen met stage. alleen heb ik nog geen stage adres. heel lang getwijfeld wat ik wilde, begin februari gebeld. was goed en had een afspraak gemaakt voor de week erop toen was hij er niet in de vakantie nog een eker langs geweest was hij er weer niet. enja heb t momenteel veels te druk dus geen tijd om wat anders te zoeken. Dinsdag weer ergens heen gebeld, zou gister terug gebeld worden maar niet gebeurt dus ga zometeen maar weer eens bellen. pff wie heeft t verzonnen stagelopen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 10:59

Nou, hopen maar dat de school groen licht geeft. Lijkt me leuk, hoor, zo'n stinkerstage...

* To Belg, or not to Belg *

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 11:00

jeetje Marjolein, das pas balen! *ik heb tenminste nog een paar maanden te gaan...* maarja stage lopen op zich is best leuk! liever dan in die suffe schoolbanken....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 11:00

Hoop voor je dat het doorgaat! Dat is wel een erg leuke stageopdracht! Echt een uitdaging!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 11:49

Wat ontzettend balen dat de school niet mee wil werken.
Ik hoop echt voor je dat het doorgaat, want zoals ik van je hoorde heb je er enorm veel zin in!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 12:47

Ow Leon!!! Gezellie!! Ik hoop echt voor je dat je school niet al te moeilijk gaat doen en dat je gewoon stage mag komen lopen bij de Bonte Parels. Dan zit je tenminste lekker gezellie in de buurt ipv in het verre Dronten Tong uitsteken Dan gewoon Snowdon meenemen en tegen die tijd dat jij stage moet lopen is Fayette vast al ingereden en gaan we samen (en met anderen natuurlijk ook) regelmatig een ritje maken Haha! Ik weet wel zeker dat je je daar niet gaat vervelen met al die Tinkertjes en met Jan, Jos en Miranda. Klinkt trouwens erg interessant dat onderzoeksidee Er is natuurlijk al wel wat bekend maar echt een diepgaand onderzoek is er nog niet gedaan. Mocht je Fayette of Lowara nodig hebben voor je onderzoek geef dan maar een gil hoor Knipoog (vast wel want zoveel Grai's lopen er niet rond in Nederland)

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 13:46

Citaat:
Mocht je Fayette of Lowara nodig hebben voor je onderzoek geef dan maar een gil hoor (vast wel want zoveel Grai's lopen er niet rond in Nederland)


Meagan en Abaigeál melden zich...

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 14:10

Hopen dat het door gaat. Zou wel een heel leuk stageadres zijn.

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:24

Jup Leon, je MOET!!!!! Met wie moet ik anders in een tentje slapen??? Schijnheilig
Eeeeen dan kunnen we lekker met onze kerels t bos in Is Kado tenminste niet de enige ruin... Gewoon flink door blijven zeuren Knipoog

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:49

idd gewoon doorzeuren! dan zit je ook lekker dicht bij almelo en kan je een keer gezellie komen meeten Knipoog

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:08

Jee Leon, dat wordt hard duimen dus. Als die regeltjes ook overal Boos!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:06

Ik duim! *want dan kan ik van de zomer kado, snowdon en alle andere tinks tegelijk meeten...*LOL**

nee hoor..zonder gekheid, ik hoop echt voor je dat het doorgaat!! Succes!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 14:11

T gaat door!!!!!! ole ole ole ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk Lachen Zo vrolijk was ik nooooit Lachen lang leve dhr Pasman bij ons op school Lachen

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:13

Geweldig, wat leuk, gefeliciteerd.
Dat levert vast een hoop leuke Tinkerfoto's op en natuurlijk een hoop info over het ontstaan van de 4 Tinker types, als je dat onderwerp kiest.
In ieder geval heel veel succes! Wanneer ga je beginnen?

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:16

Wat leuk dat het toch door gaat.....Heel veel plezier alvast

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:37

Heej, wat geweldig voor je Leon! Gefeliciteerd! en natuurlijk heeeel veeeel plezier! Als je je onderzoek hebt afgerond hoor ik wel onder welk type Kiara valt, en wat de beste hengst voor haar is he Knipoog?


Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:38

Gefeliciteerd!!! Maar het is niet eerlijk want dan zie jij Kado vaker als mij!!
Ik kan nu ook al niet naar hem toe want ik heb een zweepslag in mijn kuit!

Ook bekend als Kim20!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:53

Goeie zaak Leon. Naast paardenfluisteraar nu ook al een trendsetter. Knipoog

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 18:26

trendsetter? leg uit...

ik heb er nog steeds heel erg veel zin in *LOL* Elke dag prachtige tinkerhengsten in de buurt, wakker worden bij snowdon Lachen etc etc etc

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 20:38

Jaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!! JE KOMT!!!!!!! WHIEH!!!!!!!!!

Haha!:D:D:D

Nu is Renée weer helemaal happy!!!!! Heb er ook helemaal zin in! *Ik heb al hele mooie bosroutes van zo'n 6 uur *

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 20:42

Ik zie dit topic nu pas maar er is gelukkig meteen goed nieuws Lachen

Ik hoop echt dat je dat onderzoek naar die vier typen gaat doen, lijkt me heel interessant en heel veel plezier daar!!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 21:21

wat doe je dan juist op school? en wat moet je doen op je stage?

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 21:43

wat gáááf voor je Leon!!!
Ontzettend veel plezier, maar dat zal vast wel lukken tussen de tinkers!! Knipoog

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amber_anne, Dyphusion, Emj_23, Gerdjee, Indy_Mouse_9, IzAw, josien_m_, ladynette_x, Larislaatje, Noukie123, SemrushBot, Sourire, Vagabondo, Wopkebrok, xRaisin en 138 bezoekers