Weer lekker gesprongen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-01 00:09

Vandaag weer wedstrijd gehad in De Meern bij de Voornruiters. Ik was erg bang voor het gras maar het viel reuze mee. Gelukkig had in goede supporters en grooms aan : Roel, Maarten en Karin (super kalkoenen groom hihi).

Ze hadden zand over het gras gedaan daardoor was het beter er werd regelmatig geharkt en de bodem platgerolt. Mocht absoluut niet klagen.

1ste parscours ging lekker hij begon wat erg heet op 1 maar kon hem goed corrigeren naar de andere hindernissen. Hij sprong super was goed te rijden. Ik bleef dus heel lekker foutloos maar wat bleek TIJDSOVERSCHEIDING ??? en dat ik op leys ??? normaal gaat hij altijd zo hard?? En je raad het nooit het waren maar 2 seconden ja 2 seconden Verward
Maar ik was heel tevreden en hij was heeeeel braaf Lovers .

Het progressief begon ook heeeeel braaf bleef rustig terwijl hij normaal in het progressief super heet is. Het ging alleen nu mis in de barrage zucht Verward . Mevrouw van Vulpen spraak door de microfoon en het kraakte nogal Leys werd heet en ging steigeren Haha! Nou toen nog barrage tjonge tjonge wat is dat beest dan sterk. Met een fout op hindernis 1 (balk) mocht ik dus niet klagen, oja ik had weer wat tijdsoverschreiding Verward .
Geen prijs maar wel lekker gereden en ja weer een puntje erbij. Party!! Party!!


Als toetje op alles sprong hij nog op mijn tenen JA MET KALKOENEN IN dus mijn laars is beschadigt. Hij was gek op de terugweg gek ik dacht deze knol is NU TE KOOP. Nee hoor hij blijft want een paar miniuten later was hij weer errruuuuugggg braaf (slijmbal) Kusje .

Met wat klapjes liep hij later braaf de trailer op ja want meneer is nu niet meer bang dus gaan we lopen z**ken op de trailer. Helaas waren wij sterker vandaag en gelukkig kunnen Karin en Ik een potje bij hem breken.

Ik geloof dat Maarten zich enigsinds wat verbaasd heeft over leys zijn eeuwige energie hihihi Party!! . Maare hij is wel lief hoor Lovers .

Morgen weer een dan en dan gaan we vroeg ( Huilen ) dressuren en nu hopen op een leuk prijsje. Party!!

Welterusten allemaal Gaaaap

_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.
afz. Queen of Oneliners

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-07-21 00:10 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 00:20

Weer fijn geboktmeet vanavond, met vier Bokkers in een auto en een Bokt-paard erachter op concours naar De Meern (later op ZH kwam ook Mayo erbij, een nog grotere Boktmeeting dus Lachen ).

Pris heeft dus al verslag gedaan, dat hoeven wij niet meer te doen Lachen. Jammer van die tijdsoverschrijding, normaal gaat-ie inderdaad als een speer, maar er waren er wel meer die in een normaal tempo reden en toch tijdfouten hadden. We kregen het idee dat ze de tijd wel heeeeel krap hadden gezet...

't is nu half 1, time for bed want de wekker staat morgenochtend weer op half 7 voor de dressuur... Gaaaap

Truste! Dromen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 08:46

heeey zonde van die tijd maar ach die 2 sec. en weer een mooie wp wanneer ga je over naar de L binnekort of pas van de winter?
wat start je straks in de dressuur?
veel succes alvast!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 08:50

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik vind dat jij en Leys een hele leuke combinatie vormen Pris... AND I MEAN IT!!! Ach, je komt er wel met die Leys van je, succes met dressuren en ik hoor het wel weer van je, gaat vast goed. You can do it!!! Go for it!!! Greetzzzz Ilo. Clown

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 16:03

Super!!

Nu maar duimen dat je vandaag ook zo fijn hebt gereden!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 17:41

Mijn vriendin rijdt altijd met haar New Forest pony Fidor bij de Voornruiters!
Als je weer een wedstrijd hebt ergens, in de buurt, moet je het zeggen, dan kom ik misschien wel kijken!

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 19:13

Het was inderdaad gisteravond heel gezellig hoor. Ga het vaker doen af en toe met Pris mee op concours. Het springsfeertje heeft toch wat meer als dressuur! Is gezellig.
Tja... Ze moest het inschrijfgeld voor vandaag toch betalen terwijl ze eigenlijk niet van plan was om te rijden. Maar... Ik had zoiets van, ik vindt het ook reuze gezellig en ik kon wat voor haar terugdoen. Dus gisteravond toch gezamelijk besloten dat ze vandaag toch meedeed met dressuur.
Sorry Marco....

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 19:46

Schrok hij van de stem van Ria van Vulpen ...............wat raar............not Haha! Haha! Haha! . Daar gaat de beste geluisinstallatie nog van kraken Extreme duivel . Thuis heeft ze ook altijd zo'n schreeuwbek zeg.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 21:00

Tja, wat kan ik hier verder nog aan toevoegen. Yep, was supergezellig en ik heb het idee dat ik maar niet van Leys af kan blijven. Dat paard vraagt er gewoon om om aangeraakt te worden Prisca! Pas maar op, straks wordt hij nog ontvoerd (door mij!!)

Mocht ik nog weer een keer tijd hebben en me vervelen dan hou ik mij aanbevolen om weer 'ns mee te gaan. Mag dat???

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-07-21 21:17 ]</font>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 21:31

Waar kennen jullie maarten nu weer van?? pris en roel??

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 12:38

Mytens > ik heb Maarten leren kennen toen ik begin dit jaar door Nieuw-Zeeland aan het reizen was, hij studeerde daar toen. Zijn ouders bleken in NL 10 km van mijn ouders vandaan te wonen dus dat nodigde uit voor een meeting na thuiskomst. Ik heb daar inmiddels al een keer op hun Fjorden gereden en Maarten zou vrijdag iets komen langsbrengen bij mij, vandaar dat hij meteen mee kon naar de wedstrijd. En je ziet het: ik heb 'm ook met succes overgehaald om te komen Bokken! Haha!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen - T.S. Eliot</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-22 12:39 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 21:27

Nou de dressuur ging redelijk. Helaas lang ring 9 dicht bij de springringen tja dus errruuug interessant resultaat 152 punten.
Deze proef ging everder erg lekker maar helaas had ik mijn peesbeschermers nog om Verward . Foute van mijn grooms hihihihi.

2de proef was iets minder lekker resultaat 156 Verward Verward .

Nou ging lekker heb nu 3 wedstrijden gehad en 6 winstpunten 3 dressuur en 3 springen.. *LOL*

Nimber: Ga pas naar de L als ik de 20 vol heb. Waarom ik kan de ervaring nog wel even gebruiken heb liever in de B een dip dan in het L. Een jongen bij ons moet nu HC B starten voorlopig omdat zijn paard de L niet springt hij was met 11 punten overgegaan. Dit was dus een goed waarschuwing.

Maarten: je bent altijd welkom enne die banketstaaf van mij MAG JE NIET MEENEMEN. Maar ik denk dat karin dat ook niet wil hiihhiih.

Jurga: ga je as weekend mee??
Moet ik weer naar De Meern..

_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.
afz. Queen of Oneliners

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-07-22 21:30 ]</font>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 22:30

Ja, zoals het er nu uitziet ga ik mee naar de Meern!!! Gezellie!!! Ik ben toevallig vrij en ik kon een lift krijgen van Maarten, dusse... mij houden ze niet gauw meer tegen! Knipoog Ik heb nu al zin!!! Dag! Ilo.