beloning, paardenmishandeling

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-01 09:22

De patient die al jaren lang midden en oost Nederland teistert, met vooral een voorkeur voor merries, is alweer langere tijd in Oost Nederland aan de gang. De lokale dierenbescherming stelde vanuit haar zuinige middelen ten einde raad 2.500 gulden beschikbaar. Dit initiatief is door de landelijke dierenbescherming aangevuld met 5.000 gulden. Ikzelf (iemand van horses) heb hier 2.500 aan toegevoegd. Zojuist is bekend dat de stichting paultje (pistolenpaultje) 10.000 toevoegt. Geef dit bericht door aan wie je wilt, maak het bekend.
_________________
Quote PUCK:
"Maar een nieuwe nick voor Bart: King of Slots,,,,,"

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-07-21 19:53 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-07-21 19:54 ]</font>


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 09:25

Yes!!!

Ooooh, ik hoop zo dat een paar van die mannetjes van P. Paultje dat zieke figuur in hun kladden krijgen!!!

Ik weet genoeg als in het nieuws bekend wordt gemaakt dat er een man gevonden is met een mes in zijn kont!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 10:07

Wow Mytens, heb jij er 2.500 aan toegevoegd?! Wel goed van je, ik hoop echt dat die ziekerik wordt gepakt! En dan het liefst door PP en consorten.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 10:24

Het kan mij niet zoveel schelen door wie die rotzak opgepakt wordt, als ie maar gepakt wordt! Dat vind ik eigenlijk veel belangrijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 10:28

Ik wilook dat hij sowieso wordt gepakt maar als ikmag kiezen dan liever door iemand zolas PP. Als hij door de politie wordt opgepakt zal hij toch wel zo weer vrij rondlopen wegens een vormfout oid.

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 12:32

v
Laatst bijgewerkt door janna op 12-03-22 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 12:34


~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 13:18

zo mytens,knap van je hoor dat je er 2500 aantoevoegt dus het bedrag is nu 1750 voor degene die die nare vent te pakken krijgt.

tja geld of niet ik hoop echt zo dat ze degene te pakken krijgen!!!!ik heb zelf in enschede gewoond en fietste elke dag langs een van die pony's die vorige jaar is toegetakelt.echt ik vind het zo verschrikkelijk!

soms is het beter om te zwijgen


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-01 18:54

Nee sorry ik heb hier niks aan toegevoegd qua beloning. Ik had dit gecopieerd vanaf horses en daar stond het zo. Ik pas het even aan.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 19:05

Mijn lieve puk is op de vorige stal een keer verkracht door zo'n smeerlap... Huilen Huilen Huilen Gelukkig heeft zij er niets aan over gehouden, maar ik ben zo blij dat ze daar niet meer staat!!! Zo iemand is gek in zijn hoofd, wie weet wat voor attributen hij de volgende keer misschien meeneemt...ik heb hem helaas niet zelf betrapt, jongen van de stal heeft hem betrapt (toen hij met zijn broek op zijn enkels op een emmer achter mijn lieve meissie stond) en weg gestuurd... Verward Ik zou hen toch niet alleen weg gestuurd hebben...ik denk dat ik de eerste beste hooivork had gepakt om hem bij die vreselijk zure merrie die daar ook ston aan de wand te spiezen... Extreme duivel Er is toen wel aangifte gedaan en vanaf dat moment regelmatig politiesurveillance 's avonds...maar helaas is die idioot nooit gepakt...echt jammer dat die jongen van stal hem heeft laten gaan... Frusty

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 20:28

Denk dat ik zo iemand op de grond vastbindt en dan vervolgens een kudde paarden over hem heen laat lopen.. Sorry maar voor zulke mensen geen medelijden..

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, dierenfan, Googlebot, tienus63, vilheide en 37 bezoekers