!!!!mijn oude pony Lady Grey gezocht!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

!!!!mijn oude pony Lady Grey gezocht!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 17:11

Dit is eigenlijk een beetje een noodoproep.....ik ben al een aantal jaren op zoek naar mijn oude e-pony, Lady Grey ze is een Blauwschimmeltje van 1.52 en geboren op 23 april 1989 te Peize.
Ik heb haar noodgedwongen moeten verkopen en ik wil zo graag weten of het goed met haar gaat....
Haar vader heet Michael Grey, haar moeder weet ik zo niet meer. Ze is half appaloosa en half new forest. Ik heb haar tot m-dressuur gereden. Ze mocht niet meer springen van de veearts (ik weet niet of dit bij de verkoop is gemeld, ik was er nl niet bij) vanwege een ongeluk, ze heeft een litteken op haar rechterachter been. Ik zag op internet dat er een Lady Grey genoemd staat bij de Haagse rij-en jachtvereniging, ik kan alleen de site niet openen.
Ik heb haar ongeveer november 1998 verkocht (vanuit Groningen), ze zeiden toen tegen mij dat ze naar het plaatsje Zeeland ging, in Brabant. De verkopers hebben er alles aan proberen te doen om te achterhalen waar ze nu is, maar dat is ze niet gelukt....ik hoop dat iemand die dit leest iets herkent. Je zou niet alleen mij er erg blij mee maken maar ook mijn vader en beste vriendin....die hielden ook heel veel van haar!

in elk geval heel erg bedankt!
suus

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 17:17

wat is het adres van die site van de Haagse Rij en Jachtvereniging?? Misschien kan iemand anders die site namelijk wel openen en staat er toevallig een foto van de pony op??

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 17:24

het adres is www.hrjv.nl als het goed is....als ik op google.nl zoek krijg ik deze website....
ik hoop dat het iemand wel lukt!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 17:57

Als het goed is zit de Haagse rij en jachtvereniging bij manege Berenstein, dat was vroeger tenminste de rijvereniging die bij die manege hoorde. Van manege Berenstein moet het telefoonnr. te vinden zijn. Ze zitten, uiteraard, in Den Haag.

Succes ermee, ik heb de vader van je paard een beetje gekend, mooi paard was dat.

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 16:38

Ben ik weer, Er staat een nathalie van de ende bij Lady genoemd, kent iemand haar? zodat ik erachter kan komen of zij het is........ik kan manege berestein wel bellen, maar als het een grote manege is en Lady staat daar niet op stal.....dan kunnen ze me vast niet verder helpen...

grtz suus

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:42

Suus25 schreef:
Ben ik weer, Er staat een nathalie van de ende bij Lady genoemd, kent iemand haar? zodat ik erachter kan komen of zij het is........ik kan manege berestein wel bellen, maar als het een grote manege is en Lady staat daar niet op stal.....dan kunnen ze me vast niet verder helpen...

grtz suus

ik zou gewoon bellen, als je het niet probeert weet je nog niet of ze ert staat.

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 12:06

Je hebt gelijk hoor!
Ik ga ook wel bellen naar deze manege...alleen ik ga dat volgende weekend doen, als ze er nl wel staat wil ik er direct naar toe!!! en dit weekend kon ik niet vandaar! Dus ik ben echt heel benieuwd!! maar als iemand nog wel iets weet over lady grey of nathalie van de ende......ik hoor het graag!!

grtz suus

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 12:02

nou ik heb gebeld naar manege berestein, ze kenden daar wel nathalie van de enden maar die reed nog maar net, en ze rijdt op een paard.....van lady grey hebben ze nog nooit gehoord.......
ik stuur nu straks een fax daar naar toe zodat ze deze op het prikbord kunnen hangen....
IS ER NOG IEMAN MET EEN ANDERE TIP???
grtz suus

serenta

Berichten: 2275
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 19:58

Als ze toevallig papieren had kan je contact opnemen met het stamboek

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 10:41

GOED NIEUWS!!!!
ik heb haar gevonden, ik had een oproep naar manege berestein gefaxed gister en gisteravond belde de eigenaresse al!!!!! ze staat idd bij den haag in de buurt, gelukkig al direct sinds ik haar heb verkocht, dus geen gekke en vele doorverkopen!!!!!!
ik ben dus nu echt superblij, binnenkort, 1e weekend van april ga ik naar haar toe, ik mag dan zelf op haar rijden!!!!!!
ik kan dus mijn geluk echt niet meer op!!!!
ik hou jullie op de hoogte!
bye!
suus

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 11:29

heeej fijn joh dat je dr gevonden hebt! Leuk ook dat je naar dr toegaat in april Lachen

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 12:58

.
Laatst bijgewerkt door holly op 13-03-23 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 13:16

ja, het liefste was ik gisteravond na dat telefoontje nog gegaan, maar dat schiet ook niets op, het is voor mij ongeveer 1,5 uur rijden..
het is wel grappig datik haar heb verkocht als blauwschimmel en nu is ze een vliegenschimmel, ik kan me dat helemaal niet voorstellen.....
vannacht ook erg onrustig geslapen.....ben helemaal zenuwachtig en het duurt nog 3 weken......heel irritant, maar ik vind het zooooo leuk dat ik ook even mag rijden....
ik kon gister ook niet meer helder denken, steeds huilen enzo......

ik heb ook nog naar power shadow gekeken, maar komt mij niet bekend voor , sorry, ik zal mijn ogen open houden!!!
als je er achter kunt komen waar ze ongeveer in brabant is verkocht, moet je die maneges gaan faxen met de beschrijving......had je vast al zelf bedacht, maar toch....en wil die jolanda dan niet weten hoe het met haar is??

succes!
suus

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:33

Hey leuk joh dat je haar gevonden hebt! Echt heel tof voor je, en veel plezier daar! En als het natuurlijk mag... Geen foto's vergeten te maken he Knipoog

groetjes!!!

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 14:37

ik ga dus echt niet vergeten foto`s te maken......ik neem 2 toestellen mee, voor het geval dat en deze knip ik helemaal vol!!!!!

ik kan niet wachten.......... wat denken jullie kan ze me nog herkennen na 4 jaar, ik heb haar gehad van haar 2e tot haar 11e ongeveer.....dat meisje zei ook nog dat ze haar in het land moeilijk kon vangen, ze kwam bij mij er meestal direct aan....... wacht hier ga ik een topic van maken...

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:46

.
Laatst bijgewerkt door holly op 13-03-23 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 14:58

ze staat nu met meerdere paarden en pony`s bij dat meisje thuis, ze rijdt er ook wedstrijden mee, en ze ei dat het heel goed met haar ging ....dus daar reken ik ook een beetje op!
ik hou je op de hoogte!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 20:04

Zow wat een geluk, na die jaren je paardje teug vinden, nog 20 dagen!

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 16:53

Lieke schreef:
Zow wat een geluk, na die jaren je paardje teug vinden, nog 20 dagen!


nu gelukkig nog maar 12 dagen en ik kan dus echt niet wachten.....

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 01:30

.
Laatst bijgewerkt door holly op 13-03-23 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 01:49

he Suus,
wat leuk dat je lady hebt gevonden!!!!!! Hou je mij ook nog een beetje op de hoogte van je zoektochten??? HIHI
Ben zeer benieuwd naar de foto's!!
Groetjes

Cemlys

Berichten: 14953
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 13:30

leuk dat je haar hebt gevonden; veel plezier en succes het eerste weekend van april. en natuurlijk de foto's niet vergeten

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 09:49

jaja, ik mag over enkele dagen naar mijn schatje toe!!!!! ik ben echt nu al zenuwachtig! nog 5 daagjes!!!!!!!!!!!!!!! ik ga heel veel foto`s maken, nu maar hopen dat alles echt zo goed met haar gaat als dat dat meisje tegen me zei....ik merk dat ik nu al nadenk over als zei haar willen verkopen, of ik haar terug kan kopen.....waarschijnlijk jammer genoeg niet, ben nog maar een studentje, als ze haar bijvoorbeeld over een jaartje willen verkopen......nou dan ben ik echt wel van de partij.....voorlopig is dit alleen maar dromen.........snik
nou jullie horen het van me hoe het geweest is!
grtz suus

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 14:17

Goed contact met haar blijven houden, als ze ooit verkocht wordt zit je er gelijk bovenop Knipoog

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 15:27

he suus,
dat zijn dingen waar ik ook over denk Haha!
Het fijne is dat je het haar allemaal kunt vragen als je er naar toe gaat.
Al deze dingen kun je bespreken.
Wil ze haar wel verkopen en heb je geen geld,misschien is er dan wel iets op te lossen.
Het is inderdaad een goed idee om te vragen of je zo nu en dan nog eens contact op mag nemen en eventueel nog eens komen kijken.
Ik denk niet dat ze daar zo moeilijk over zullen doen aangezien je zegt dat je al een leuke reactie hebt gehad toen je hun liet weten dat je haar zocht.(als je tenminste niet elke dag op de stoep staat Tong uitsteken )

Ik vind het inderdaad ook spannend hoe die dag dat je haar weer terug ziet zal verlopen