Pony Express 22 juli

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-01 16:26

Ik mag een dagje helpen op de pony centrum Koopman. Nou ja helpen... ik word flink aan het werk gezet. Er komt heel wat bij kijken als je een eigen manege wilt beginnen.

Hoeveel van jullie runnen een eigen manege/ stal, en hoe bevalt dat? En hoeveel van jullie lijkt het leuk om dat te doen?

Ik ga naar Duindigt om te kijken waarom jokeys met opgetrokken knieen zitten.

Krijn is een enorme Anky van Gruns fan! Hij is de gelukkige die haar een dagje mag helpen op concour. Dit was de eerste keer dat ze Krack C mee nam.

Met Tatum Dagelet (ex brutale meid) ga ik eerst maar eens de stad in, want ze is ontzettend bang om paard te gaan rijden. Ze is en blijft een brutale meid in de stad, maar als ze ook maar in de buurt van een paard komt dan wordt ze toch wel erg onzeker.

[img]../upload/268/tatum_bewerkt.jpg[/img]


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 17:31

Ja ik heb gezien toen met Brutale meiden dat haar paard er vandoor ging en dat ze er ontzettend hard afviel. Geloof dat ze toen ook haar sleutelbeen gebroken had ofzo?
Het was een behoorlijke klap in ieder geval dus kan me voorstellen dat ze nu wat bangig is. Verder heb ik deze aflevering al gezien. Leuk! Ik ga hem morgen nog wel een keertje kijken.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 18:49

Dat paard waar zij opzat was van onze manege en was toen mijn lievelingspaard, hij sloeg op hol omdat ze er met de camera achteraan gingen, ik was bij de opname, echt waar!

gr Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-01 18:56

Ja, dat stukje zenden wij ook uit, dat was geen leuk gezicht en dat had ik nooit mogen gebeuren! grote fout van de camara man! Na het zien van het stukje begrijp ik waarom Tatum zo bang is geworden.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 20:40

Ja inderdaad!

Ik doe dit jaar examen middelbare school en wil dan opleiding paardenhouderij of iets richting dat volgen, lijkt me erg leuk van mijn hobby een beroep maken, maar een hele stal runnen weet niet of dat erin zit Verward !

Echt heel leuk dat je ook hier op bokt zit!
als ik niet hoef te werken kijk ik altijd naar ponyexpress!
Hope is trouwens een lief paardje! Lovers

Succes verder met je programma!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 23:00

uhm telt mijn stal ook ???

ik heb een stal (ik na ja mijn ma betaald)
maar ik moet zorgen dat alles daar is, enzo. Verder doe ik alle stallen (3 WAUWWWW) enne ook natuurlijk voeren. Tis niet veel, maar ik doe het wel en het is toch MIJN stal Lovers Haha!

Is zwaar maar leuk Haha!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 23:02

Komt toch om half 6?????

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 23:07

Ja klopt.
Staat ook in Marieke's onderschrift Knipoog

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 23:13

oh hahah kan je na gaan hoe blond ik ben! (maandag nog blonder!! Haha! ) maar dank je wel!!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 23:19

gemist. maar had de eerste aflevering al gezien.
voor de mensen die t wel gezien hebben. das dus de beroemde thea en daar rij ik en maaike en lein en linet zo das behoorlijk wat

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 18:06

Ik ben pas 13, dus heb geen eigen manege, maar als ik mijn mavo diploma heb gehaald ga ik naar dordrecht om een cursus stalhouderij te volgen omdat ik heeeeeeeeeeeeeeel erg graag mijn eigen manege wil later (of stal)!!! En ik hoop dat die droom werkelijkheid wordt Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LaDonna75 en 122 bezoekers