Super Trots op mijn Pony!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Super Trots op mijn Pony!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 21:13

Heyyy heyy wat leuk dat jullie ff komen kijken!!!!

Nou je zal wel denken deze foto heb ik eerder gezien mjaa hier ff een verhaal over de wedstrijden met mijn pony Pasha Lovers

Dit is Pasha ( voor als je haar nog niet gezien had Verward haha)
Afbeelding


Ik kwam 3 jaar geleden bij haar en toen was het nog een klein ondeugend ponytje die niks kende en kon.. ze was toen 2 jaar...
Toen ging ik met haar oefenen en oefenen en we gingen op de ponyclub dat heel veel heeft geholpen!!..
Toen was er een clubwedstrijd en daar deden we natuurlijk aan mee en dat ging heel goed we waren 2e met 181 punten Haha! jaa keehj tis een beetej hoog mjaa dat is een clubwedstrijdjuh he Pling
Hier 2 foto's van het springen op de clubwedstrijd:
Afbeelding wihoeee Haha!
Afbeelding okee het kan niet altijd goed gaan Cool Bloos hahaha
Nou toen nog een x een clubwedstrijd en dat ging ook weer goed weer 2e maar nu met 154 pnt hahaa en jahja daar hoort natuurlijk ook een prijsuitrijking bij:
Afbeelding wihoee crossen!!!!!
Toen vond ik wedstrijden toch wel heel leuk en vroeg ik: "Maammm mag ik alsjublieft echte wedstrijden gaan rijden????"
Ook was er nog een samengestelde wedstrijd, toen ging ik voor het eerst crossen jahjah ook ff proberen nou hier een foto van de dressuur:
Afbeeldinghelaas ging dit niet zo goed omdat je gwoon niet kon rijden in die bak bah alles was zeike nat enzo majaa
toen het springen en het springen voor de cros:
Afbeelding mjaa beetje wazig en ze was beetje opgefokt dusjah...
Kheb helaas geen foto's van de cross want mijn moeder was in al haar enthousiasme vergeten foto;s te maken Verward haha hoe dom kun je zijn mjaaa...... OJa wel een van voor de cross:
Afbeelding waahaa tja dat moet ook gebeuren Bloos Haha!
Nou dat mog maar eerst nog ff een x groen en dat was ergens in Didam dus ook in een vreemde omgeving..
Ze had nog nooit witte hekjes gezien en was nog nooit ergens anders geweest maar ze was zoooooo braaf Lachen echt super en ik kon gwoon netjes een proef neerzetten en...
We werden 1e met 164 pnt Wihoeeee beker en geld haha jipiee dat had ik echt niet verwacht!!!!

Nou toen begonnen de Echte wedstijden ik kon me meteen inschrijven voor januarie voor 2 selectie wedstrijden ikke zo van jaahh is goed ik zie wel he boeiuh dat dat selectie is gwoon ervaring opdoen nou en
toen de eerste x ging niet zo goed haha ze was helemaal opgefokt en met halthouden ging ze plassen Verward Cool hahaha njaa al met al toch nog 157 pnt jihoe winstpunt.
De 2e selectie ging wel goed maar ook 157 en een derde plaats en toen kreeg ik te horen dat...........
ik naar de GELDERSE MOG!!!!!!!!!!!! Pling Party!! Haha! WIHOE IKKE helemaal blij want jah ik had het toch allemaal zelf gedaan!!! Schijnheilig
Mjaa de Gelderse was in Dronten eerst 2 uur rijden Verward en toen we daar waren losrijden en toen de ring in, kom ik in de ring is het heeell licht, keiharde muziek, 2 glimmende auto's en een tribune nou met wel 30 verschillende kleuren Pasha had echt zoiets van waaahhh helluuppp wat is dit!!!??? duss haha dat ging nie zo goed hele tijd rennen en niet langs de tribune willen enzo.....
mjaa dat was wel jammer khad 146 en 150 punten en was ene laatste haha maar ach weer een hele ervaring rijker!!!!
en nou op naar het buiten seizoen is kijken hoe het daar gaat ik ben iniedergeval heeeeeelllll trots op mijn lieve Schijnheilig lieve pony Lovers !!!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:15

haha leuk joh.. mooi paardje en die kan ook allesa zo te zien Haha!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:25

heey meisjuh.... *zucht* pasha = mooi en lief
echt jullie passen super bij elkaar.. *LOL*
en in de grote vakantie kom ik naar jou
daag xxx + liefs nanda

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:26

wat een schatje zeg!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 21:59

Dankjuuhh!!!!!
ennuhh zie kan niet alles hoor haha maar wel veel Lachen
eenuuh dat doen we zeker Nanda:))

Lief liefs laura

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:15

hoi,ik vind jullie een leuke combinatie,veel plezier nog met je paardje hoor.

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 23:00

Je mag ook erg trots zijn op zo'n mooi paardje Lachen

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 23:37

ik maak uit je verhaal op dat je haar op 2 jarige leeftijd hebt ingereden!
maar dat zal wel aan mij liggen Haha!
echt een leuke paardje en de wedstrijden zien er ook super uit! Lachen

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 16:23

Lautjuh123 schreef:
ik maak uit je verhaal op dat je haar op 2 jarige leeftijd hebt ingereden!
maar dat zal wel aan mij liggen Haha!
echt een leuke paardje en de wedstrijden zien er ook super uit! Lachen


Mja inderdaad njaa met 2 jaar kon je er op zitten meer ook niet... Verward
tjah het was niet mijn idee om er zo vroeg mee te beginnen mjaa
als je er toch al op kon zitten tja dan gaan we maar gwoon verder oefenen en ach na een jaartje ging het al veel beter en zijn we op de ponyclub gegaan... Haha!
dus ja ze is nog heel jong en moet nog veel leren maar we hebben geduld en ze is super braaf voor zo'n jonge pony duss... haha Haha!

Groetjes Laura

jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 16:49

goed jo ik mocht vorig jaar ook naar de gelderse met springen, maar toen ging het met mij ook niet goed maarjah ik doe in de zomer zoizo weer mee!! Kom ik je vast wel tegen!! Lijkt me leuk!! Doe je ook B ?

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 16:50

Ik kan me voorstellen dat je supertrots bent, wat een lief koppie heeft ze! Die eerste foto is mooi, echt een inlijst foto Pling

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 16:57

jumpertje schreef:
goed jo ik mocht vorig jaar ook naar de gelderse met springen, maar toen ging het met mij ook niet goed maarjah ik doe in de zomer zoizo weer mee!! Kom ik je vast wel tegen!! Lijkt me leuk!! Doe je ook B ?


Jah ik doe ook B maar ik moet nog beginnen met springen haha want op wedstrijden moet ze eerst altijd de hindernissen bekijken en dan pas springen dus jah dan kom ik niet rond Verward hahahah
mjaaa ik ga binnenkort wel zeker proberen buiten duss... Wie weet kom ik je tegen
Wat voor pony heb jij dan.. Nou ik kijk wel ff op je profiel en anders kan je wat foto's erop zetten... Kga snel ff kijken Knipoog

Groetjes Laura

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 19:00

Zoals k al zij.. echt een super mooi beessie.. Kwijl Kwijl veel succes verder met de wedstrijden..!

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 19:06

Zo dat is echt wel een mooi paardje zeg Kwijl Kwijl
Super mooi hoofdje en kleur