Op welke wijze kaarten bestellen Equitana?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Op welke wijze kaarten bestellen Equitana?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 21:16

Hoi,

Op het laatste moment willen we misschien alsnog aan het einde van de week naar de Equitana. Ik heb al op de website gekeken van www. equitana.com of www.equitana.de. Ik zie alleen een online mogelijkheid tot boeken of via een telefoonnummer (Duitse hotline). Ik weet dat er een aantal bokkers ook gaan Haha! Hoe hebben jullie je kaarten besteld? Kan iemand mij helpen. Ik heb de diverse topics al afgelopen, maar ik word er niet veel wijzer uit mbt bestellen... Please help me..



PB-tje mag ook. Tips over hotels zijn ook welkom of andere tips. Thanks. Groetjes Myke

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:17

Gewoon erheen gaan, kaartjes genoeg aan de kassa. Ik geloof namelijk niet dat je via het internet nog kaartjes kunt krijgen...

Hotels zal moeilijker worden. Alles in de omgeving van Essen zit vol, heb ik me laten vertellen....
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 08-03-03 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:17

Je kan de kaarten gewoon aan de kassa ter plaatse kopen, is ook het goedkoopst. Nu nog een hotel vinden zal niet meevallen, alles in de buurt zit vol. Misschien nog in een van de buursteden zoals Dusseldorf.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:19

En Utrecht-Essen is goed te doen hoor...of had je meerdere dagen willen gaan?

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 21:36

Nee, een dag. Misschien doen we dat ook wel, alleen zitten we een beetje met parkeerproblemen. Ze hebben 7000 parkeerplaatsen, maar die zullen wel vol zijn. Heeft iemand nog een tip voor het PARKEREN??? Bijv. in de omgeving die aansluit op de U-bahn. Ik ga van de week ook nog wel even het verkeersbureau Essen bellen... Misschien hebben zij tips?

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 01:26

Kaartjes zijn genoeg te krijgen aan de kassa. Als je ze online besteld betaal je nog eens een enorme som aan onkosten, daar kun je beter wat leuks voor kopen. Wij hebben besloten met de trein te gaan. Essen Hauptbahnhof en dan 3 of 4 haltes met de metro. Stap je bijna voor de deur uit. Je hebt hgeen probleem met parkeerplaatsen en als je helemaal bekaf van het shoppen ook nog eens naar huis moet rijden is dit misschien wel een goede oplossing. Hotels zijn er tot in Dùsseldorf al bijna niet meer te krijgen en dan moet je toch nog een parkeer plaats zoeken. Het Messegelànde zelf heeft wel enorme parkeerplaatsen, maar dan moet je wel grote stukken lopen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 11:21

En ze hebben ook parkeerplekken buiten de stad, en er gaat een gratis bus van en naar het Messegelaende. Ik ben alle keren dat ik er ben geweest (intussen zeker 5 keer) met de auto geweest. Absoluut geen probleem. Je moet gewoon de pijlen volgen....en onthouden op welke parkeerplaats je staat. Je komt gratis naar de beurs en ook gratis weer terug....