Demonstratie gegeven op Duindigt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 18:38

Vandaag een demonstratie voltigeren gegeven op de renbaan Duindigt. Het was de dag van het paard.

Vlak voordat we naar binnen gingen begon het natuurlijk te hosen! Boos! Iedereen nog gauw maar even schuilen. Gelukkig werd het snel weer droog, maar het gras was natuurlijk zeiknat, dus hardstikke glad. Met de opsprong glipte ik natuurlijk al weg en 3/4 van het team is op z'n kont belant naar een slipppert (Ik gelukkig niet Haha! ) Verder ging het wel goed gelukkig... Leuke rozet gekregen en gekeken naar het rassendefile. Moest eigenlijk meelopen met een bordje met een rasnaam daarop, maar dat heb ik maar even aan een ander (jong) teamlidje uitbesteed.. Schijnheilig *LOL*

Groetjes Caro

Huisje, boompje, beestje...


tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 19:03

mijn verzorgpaardje liep mee met de rassendefile..
Heb je ook appaloosa's gezien???

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 21:25

heey leuk joh! heb je de groningers nog gezien?
was mij ook gevraagd mee te doen maar ik moest werken had ik even geluk met dit weer *LOL*
Heb je ook foto's?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:20

wat gaaf joh als je foto's hebt zet je die er dan snel op ? ben erg benieuwd

xxjes marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:49

wat leuk joh ik heb vorig jaar meegedaan met de tinkers (nu was appie er toch met zn honden) echt heel leuk evenement. heb toen nog meegelopen met darby in t defile.
[img]../upload/5/~hpa0000.jpg[/img]
dit is een foto van vorig jaar ik ben in t oranje.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-01 16:43

Ja ik heb wel naar de Appaloosa's gekeken, mijn vriendin (doet ook mee in het team met voltigeren) heeft zelf een appie dus even goed gekeken. Er liep een leuke tussen, de andere vonden we wat minder.
De Welsh was ook niet echt super vertegenwoordigt, maar verder was het wel leuk om te zien! *LOL*

Foto's komen eraan, maar zijn door iemand anders gemaakt en er is ook geflmd. Maar daar moet ik nog even op wachten dus!

Als ik ze heb, komen ze natuuuuurlijk *LOL* op Bokt! Haha!

Huisje, boompje, beestje...

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 17:03

Heb je van die appaloosa's ook foto's?
Ben benieuwd of het die ene was die je zo leuk vond


Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-01 13:57

Nee heb geen foto's van de appie, althans ik niet zelf. Misschien heeft iemand anders die gemaakt. Zal 't even checken voor je. Hoe ziet je verzorg paardje eruit?

Huisje, boompje, beestje...

DubbelFun

Berichten: 88597
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 14:14

Ja, Dag v/gh Paard is leuk. Ik ben tig jaar geleden meegeweest toen IJsbrand Chardon meedoet met een 20-span. Zeer indrukwekkend zo'n lange aanspaning. Op het laatst ging het in galop langs het publiek en hij draaide zich op de bok nog even achterstvoren om te zwaaien naar de tribune.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Donnatella, DreamGuide, Groetje, Miriam91, sterregoud, Talindos, tienus63 en 81 bezoekers