Ben erg geschrokken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-01 11:41

Mijn moeder is vanacht om half 12 van de trap gevallen. (niet thuis hoor, ze gaat iedere week een avond klaverjassen = kaartspelletje)

Ze heeft 6 hechtingen boven der oog zitten (oog zit helemaal dicht en is dik en blauw) een schaafwond boven haar lip, pols lichtgekneusd en een lichte hersenschudding. Ze was met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht (weet ze niet eens meer, ze kwam pas bij in het ziekenhuis) en kwam pas half 4 s'nachts thuis.

Wij helemaal ongerust, want we konden haar niet bereiken op haar mobieltje (die gaat altijd om 12 uur s'avonds automatisch uit en ze heeft er natuurlijk niet aan gedacht om die weer aan te zetten Frusty ) Ze kon natuurlijk ook zelf bellen, maarja daar denk je op zo'n moment ook niet echt aan, als je vergaat van de pijn, duizelig bent en er vanaf en nog wat om je heen gebeurd.

Iemand anders die mijn moeder wilde behoeden van der val, is daarbij ook gevallen en heeft haar arm gebroken.

Het was me dus het avondje wel! Gelukkig zal ze er geen blijvende schade aan overhouden, maar ben wel erg geschrokken hoor, het had ook anders kunnen aflopen Scheve mond\

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)



Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 11:42

zo! dan schrik je wel ff ja,,, nou hopen dat het met je moeder, en die andere snel weer beter gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 12:09

Ja, da's flink schrikken voor jullie. Je moeder zal zich nu wel flink geradbaakt voelen. Wens haar maar veel beterschap.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 17:22

Oe, ik krijg weer de rillingen als ik dit soort verhalen lees! Mijn moeder is bijna 3 jaar geleden van de trap afgevallen en zij is aan haar verwondingen (schedelbasisfractuur) overleden. Gelukkig maar dat het verder met jouw moeder goed gaat!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 18:00

Oehh, getzzie!!
Eng! Wens haar maar veel beterschap van mij!

Een vriendin van mijn moeder die kwam van zolder, en ze tilde een bureaustoel, want haar dochters wisselden van kamers, en toen moesten de bureaustoelen nog omgewisselt worden oid en toen was ze ook van de trap gevallen, en ze toen was er een ruggenwervel verbrijzeld ofzow.. Brr

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 19:58

Kun je nagaan dat een avondje klaverjassen nog gevaarlijker kan zijn dat autorijden!

Pfffff.. wat een ongelukjes de laatste tijd... wens je moeder veel beterschap!

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 20:04

aaaaarrgh
mijn moeder is nog niet dat ik weet van de trap gevallen.
is oook bijn aonmogelijk want we hebben geen trap in huis.
doe haar maar de groeten en wens haar beterschap.
groetjes en bokjes van siouxsie

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-01 20:16

Bedankt voor jullie reacties, ik zal der beterschap wensen van Bokt!! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Andreeaa, AnnetteFlame, Anoukjuuuhh, Daphne1402, DieL_Zor, ellen05, janneke_S, Jossie, Nientsje, TessaxQuincy, Tine1987, Varekaj, xPabloBokt, YandexBot en 73 bezoekers