Inventarisatie waar gewerkt wordt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

In welke bedrijfstak werken jullie?

commerciele arbeidsmarkt
14 (43%)
overheid
4 (12%)
filantropische instelling
1 (3%)
anders...
13 (40%)

Totaal aantal stemmen: 32


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Inventarisatie waar gewerkt wordt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 17:41

Waar werken jullie? Ik ben echt heel benieuwd of er veel Bokkende Werkers zijn of Werkende Bokkers. En Bokken jullie veel in de baas zijn tijd?

Ik wel namelijk.... Als ik 's morgens op mijn werk aankom, gaat als eerste de Internetverbinding aan en dan pas Word en de rest.
Mijn werkgever is de Overheid en ik werk dus als adm. medewerkster.
Vandaar al mijn kansen om onder werktijd te Bokken.
Laatst bijgewerkt door Imker op 06-03-03 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:45

Ik werk bij een ingenieursbureau, we werken met (financiele) doelstellingen. Als je je doelstelling niet haalt heb je kans om achteruit te gaan in salaris, dus je doet je best wel...
Ik bok vaak 'even tussendoor' als ontspanning.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:54

Normaliter bij de commerciele arbeidsmarkt (neem tenminste aan dat part-time werk in een supermarkt daarbij hoort), maar ik ben tijdelijk werkeloos. De kans dat ik weer een baantje krijg in de commerciele arbeidsmarkt binnen een maand is ongeveer 95 % Haha! Dus ik heb maar voor die optie gekozen Lachen

Ik zit verder nog op school en daar wordt af en toe wel eens gebokt. Op het werk is dat helaas onmogelijk.

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:55

Ik werk bij een ex-overheidsinstelling die nu omgeturnd moet worden tot commerciele instelling. Veel privileges bestaan nog uit de overheidstijd, zo ook het onbeperkte toegang tot internet, ik bok ook tussendoor voor de ontspanning. En op baaldagen wat meer, en als ik op locatie ben niet.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 18:19

Ik werk in de zorg (psychiatrie).

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 18:25

Ik werk in een hotel, de commerciele arbeidsmarkt dus.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:04

Ik werk in de gezondheidszorg.
Ik bokt nooit onder mijn baas zijn tijd.Daar heb ik nml echt geen tijd voor Haha!
Hooguit dat ik in mijn pauze's zou kunnen bijbokken (dat doe ik alleen in mijn 1.5 uur pauze als ik tussen de middagthuis zit) maar dan ben ik allang blij als ik ff met een kopthee uit het raam kan staren en even rust heb Lachen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:25

Vroeger toen ik nog bij de makelaar werkte kon ik de hele dag door bokken, nu heb ik wel een veel leukere baan als dierenartsassistent maar..... bokken overdag zit er niet meer in Huilen

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:25

Een bijbaantje in een commerciele instelling. Verder studeer ik nog. Ik bok eigelijk niet tussendoor. Een tijdje geleden deed ik dat wel, maar nu eigelijk niet meer. Alleen heel af en toe om even iets anders te doen. Dan kun je daarna tenminste weer vol verder. Het is nou eenmaal onmogelijk om de hele middag (in mijn geval) geconcentreerd bezig te zijn. Waar andere een rookpauze houden hou ik dan soms een bok-pauze Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:25

Ik werk in het onderwijs.
Ik ben juf van groep 3 met 27 kinderen.
Ik bok dus nooit onder mijn werk, want dat sta ik les te geven. Hooguit dat ik heel eventjes kijk tijdens mijn lunchpauze.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:08

momenteel werk in de horeca , en leer en werk ik voor de verpleegkunde en in september ga ik de pabo doen (om de variatie er in te houden)

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:14

Ik werk bij een semi-overheidsinstelling op een P&O afdeling.
Ik heb het momenteel even niet druk dus ik bok eigenlijk te veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:47

Aangezien ik het goede voorbeeld moet geven ( tenminste dat probeer ik) Bok ik dus amper onder werktijd. Zit ook veel op de weg, en kan dan helemaal niet bokken!!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:19

Ik werk in de zorgsector. Zit de komende 8 maanden fulltime op school (betaald) en ga daarna het ziekenhuis in. Ik bok dus niet onder werktijd.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:34

Ik werk bij een leasemaatschappij. Aardig commercieel dus.
Maar ik werk ook af en toe tussen boktijd...

Helaas zit ik hier niet zo goed op mijn plek en zit ik meer op internet dan eigenlijk mag.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:42

Ik werk in de zorg. (verpleeghuis en in de thuiszorg (binnenkort))

en ik studeer nog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:46

Esther schreef:
Veel privileges bestaan nog uit de overheidstijd, zo ook het onbeperkte toegang tot internet.

Dan hebben jullie het beter getroffen Knipoog
Ik werk bij de overheid maar bij ons geen i-net op je eigen PC. Ach, eigenlijk wel best zo want ik heb het altijd vreselijk druk [ja ja, dat kan bij de overheid ]

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:54

Ik werk bij een tijdelijke overheidsdienst: het projectbureau wederopbouw in Enschede. Dat houdt zich bezig met de opbouw van de getroffen wijk door de vuurwerkramp.

Ik bok thuis en op mijn werk, maar altijd ff tussendoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:03

Ik ben nu nog mijn eigen baas. Werk van huis uit als freelance 'van alles en nog wat'-ter, ik maak websites en voer wijzigingen uit op een site die ik niet zelf heb gemaakt, daarnaast doe ik ook andere klusjes zoals foto's bewerken, artikelen inscannen en soms gewoon simpel de mail controleren van een klant die op vakantie is. Ik heb hier ADSL en bok dus onder werktijd Lachen, lekker even pauzeren en wat rondlezen.

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:49

ik werk in de financiele dienstverlening, ookwel beter bekend als
uurtje=factuurtje werk...
maar aangezien ik per 1 april bij een andere werkgever ga werken, ben ik nu te veel aan het bokken....
dat zal er na 1 april wel niet meer zoveel in zitten
Hopelijk kan ik in de loop van het jaar voor mezelf starten als fotograaf, maar of dan bokken er nog veel inzit?!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:14

Ik werk als intercedente op het uitzendbureau en zo heel af en toe, als ik ff erdoorheen zit en de telefoon blijft stil en er komen even geen mensen binnen, dan kijk ik wel eens op bokt en plaats ik soms een berichtje... Maar aangezien de bovenstaande situatie vrij weinig voorkomt in deze sector (tis vaak vreselijk druk en hectisch), valt het dus wel mee....

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 17:02

Ik werk als office manager bij een internationale groothandel in computer apparatuur. Das dus vrij Commercieel. Bok vooral op mijn werk, voor negenen en af en toe ff tussendoor.

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 17:06

Ik ben Projectmanager bij een Project en ingenieursbureau.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 19:05

Bij de rechtbank heb je geen toegang tot internet, alleen een soort intranet en e-mail helemaal niet erg hoor, want ik heb het druk genoeg!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 18:57

werk in de zorg, gesloten meisjes instelling, eels justitie en ook geen internet via het werk alleen intranet, maar ja kan ik rustig thuis internetten, heb er op mijn werk toch geen rijd voor.