Banish gefeliciteerd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Banish gefeliciteerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 16:14

Nee, niet met haar verjaardag - maar met haar 1e plaats vandaag bij de Trail op de Kalverhoek! Goh, je zal toch maar zo'n buurvrouw hebben op stal *LOL* ! Is toch een eer om naast te mogen staan Knipoog

(ik verwacht hier nou wel een uitgebreid verslag)

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:32

Reed zij die vos? Ging erg goed

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:57

reed jij mee bij de beginners? ik was er namelijk ook vandaag met cowgirl.

prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 19:11

Kais schreef:
Reed zij die vos? Ging erg goed


Ja, Banish is een vos, dus je hebt de goede voor je!

prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 19:13

wodan schreef:
reed jij mee bij de beginners? ik was er namelijk ook vandaag met cowgirl.


*grinnik* Nee, ik reed niet mee bij de beginners, ik was vandaag met mijn draverhengst op Duindigt. Weer thuis op stal kwam Banish er net aan, net terug van de Kalverhoek.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:51

Ik heb haar niet zien rijden, ik was er pas om half één... Sorry.. Scheve mond
Ik kan wel met een fotoverslag vanaf half één komen, tot aan de open reining (waar ik eigenlijk voor kwam).. toen was de accu van mijn fototoestel op Huilen
Ik ben momenteel de foto's aan het uploaden op mijn computer en zal ze daarna gaan bekijken om te kijken of ik nog leuke en goede foto's gemaakt heb (moet lukken met een totaal aan 293 foto's!!! Lips are sealed )

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:52

Gera, toen was ik net weg, dus een verslag zou wel leuk zijn Haha! Hoe deed die Haf 't?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:55

Welke Haf? Die van eh, als ik het goed heb, Ilona Klooster? Die deed het geweldig. Is eerste geworden bij pleasure, meen ik. Bij trail ging het niet zo best, ik weet niet meer of ze toen in de prijzen is gevallen.
Ik heb er een heleboel foto's van gemaakt want ik vond de Haflinger echt supermooi.... Kwijl

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:03

Banish, super hoor!!!! Ging het lekker??
Wij konden niet komen kijken vandaag. We hebben Bailey naar Dineke Jonker gebracht.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:08

gera schreef:
Welke Haf? Die van eh, als ik het goed heb, Ilona Klooster? Die deed het geweldig. Is eerste geworden bij pleasure, meen ik. Bij trail ging het niet zo best, ik weet niet meer of ze toen in de prijzen is gevallen.
Ik heb er een heleboel foto's van gemaakt want ik vond de Haflinger echt supermooi.... Kwijl


Volgens mij was er maar 1 Tong uitsteken Ik heb 'm bij de pleasure niet gezien. Hoe was hij bij de reining? (Ennuh het is 'n etter hoor, zelf gevoelt Haha!)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:21

Haflinger met hele lange manen, krullen erin en een behoorlijk donkere vacht? Ach, je ziet zo de foto's wel Lachen
Ik had het idee dat het juist erg goed ging. Met pleasure liep de Haflinger heel gewillig, wisselde gemakkelijk van gangen.. Tijdens de trail ging het een stuk minder en toen verontschuldigde Ilona (?) zich ook. Toen ze tussen die hindernisbalken door moest, ging de Haflinger (heel lomp) steeds op een bal staan, die dan aan de andere kant omhoog ging (het komt nu allemaal weer terug in m'n hoofd.. Haha! ) Nét met de voorkant van de hoef op een balk gaan staan, waardoor die balk heel raar wegrolt of omhoog 'floept'. trail werd van een serieus onderdeel wel eventjes een hilarisch onderdeel. Maar op de balken na ging alles wel goed.
Reining weet ik niet precies meer, dat is namelijk het eerste onderdeel wat ik gezien heb en dan zie ik alle ruiters en paarden voor de eerste keer. Daarna heb je echt zo van: "Hey, doet hij/zij ook al mee aan dit onderdeel?" Volgens mij reed er tijdens de reining overigens iemand anders op. Ik weet niet meer precies of dat lekker ging.. Misschien dat de foto's het me allemaal weer kunnen vertellen zometeen (ja, alle foto's op behoorlijk hoge kwaliteit gemaakt, dus het toestel zit nog steeds aan de USB poort vast! Lips are sealed )

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 23:25

Die haflinger was Ericky, en Ilona deed idd op hem mee (hij is niet van haar maar van de manege)
In de trail had ze een verkeerd proefje gereden, en hij ging idd steeds op de balkjes staan *lomperd Cool *. Met de pleasure had ze het gevoel dat het niet echt lekker ging, maar toch 1ste Lachen Ilona deed ook mee in de horsemanship en daar was ze 5de. Reining heeft Ericky niet gelopen, dat was een andere haflinger. (Die overigens wel heel erg op Ericky leek.......ook al zo'n lekker ding Kwijl) Die foto's wil ik wel zien!

En Banish, gefeliciteerd! Ik heb je zien rijden, zag er netjes uit hoor! *je bent natuurlijk ook niet voor niets eerste Knipoog* Volgende keer ook maar pleasure?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 23:26

Wanneer krijgen we de rest van de uitslagen van vandaag?

Banish, gefeliciteerd!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 23:54

steeffie schreef:
En Banish, gefeliciteerd! Ik heb je zien rijden, zag er netjes uit hoor! *je bent natuurlijk ook niet voor niets eerste Knipoog* Volgende keer ook maar pleasure?


En ik heb je paardje (denk ik) nog gezien! Wat een lieverd zeg, ze stond als het goed is naast de buitenbak? (Meestal trots onder de Amerikaanse vlag, en als de paarden in de bak gingen galopperen ging ze naast de bak meedoen.. ) Kwijl

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 00:02

Jaa dat was mijn paard!
Ik had haar s'ochtends daar in gezet, en toen vroeg Leo of ze daar de rest van de dag kon blijven staan omdat ze nog een stal nodig hadden. Ze vind het altijd wel leuk in de L, met al die andere paarden in de buitenbak, dan gaat ze idd altijd meerennen Haha!. S'avonds wou ze alleen wel weer graag terug naar stal *eten* Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 00:07

steeffie schreef:
Jaa dat was mijn paard!
Ik had haar s'ochtends daar in gezet, en toen vroeg Leo of ze daar de rest van de dag kon blijven staan omdat ze nog een stal nodig hadden. Ze vind het altijd wel leuk in de L, met al die andere paarden in de buitenbak, dan gaat ze idd altijd meerennen Haha!. S'avonds wou ze alleen wel weer graag terug naar stal *eten* Knipoog


Echt een lieverd!! Ik wist eigenlijk meteen dat ze het was, ook omdat ze me vorige keer al opgevallen was. Toen had ik namelijk een tijd vol bewondering bij de stal van Leos Diplomat gestaan en toen werd me verteld dat jouw paardje en nog een aantal paarden daar dochters/zonen van Leos Diplomat waren. Jouw paardje lijkt er nog behoorlijk op!!! Echt een leuk beestje Kwijl

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 00:18

Dank je!
Sher heeft idd wel wat van Leo, ze is ook de enige die zijn maat heeft geerfd Haha!. Maar ik ben ontzettend blij met haar Lovers
Heb je ook de veulens gezien? In een van de veulenstallen staan 2 vosjes, eentje nog vrij jong en iel, en de ander wat steviger. DIe stevige is ook van Leo, die vind ik echt gaaf Cool .

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 00:52

Sonja is met Milena tweede geworden in de western horsemanship!!! nogmaals gefeliciteerd en ook banish en iedereen die een persoonlijk succes behaald heeft vandaag; van harte Haha!

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 12:03

Haha! Nou, hier dan mijn uitgebreide verslag van mijn taril overwinning op de Kalverhoek. Haha!
Hij ging echt als een speer.
Eerst 4 drafbalkjes. Toen linksom in galop aanspringen en na een bocht naar links stoppen voor de brug. Vóór de brug een mandje oppakken wat op een ton stond. Toen op 1 hand, met mand, over de brug en na de brug het mandje weer neerzetten. Toen aanspringen in de linkergalop en na een bochtje stoppen bij twee balkjes. Zijwaarts over 1 van de balkjes, aan het eind draaien en achteruit tussen de balkjes door terug. Toen in draf rechtdoor naar het hek. Hek open en dicht doen. In stap naar een driehoek van balkjes en daarin een draai naar rechts maken. Toen eruit stappen en bij de volgende pion was het eindpunt.
Hij tikte een of twee (?) balkjes aan Lips are sealed bij de drafbalkjes en liep er niet netjes recht eroverheen en hij aarzelde even bij het bruggetje , maar toen ik "toen nou! Boos! " zei ging hij wel. Verder ging alles helemaal perfect en toen waren we eerste!!!!! Goed he?! *LOL*

Het was ook een leuk parcours om te rijden. Veel leuker dan het parcours wat ze bij de kerstwedstrijd hadden vond ik.
Ik ben echt helemaal apetrots op mijn mannetje. Hij was zó lief!
We hebben nog foto's gemaakt van zijn babyfoto's die in de kantine hangen Lovers (lekker vaag haha) en ook zijn moeder werd voor me uit haar box gehaald om op de foto te gaan. Echt leuk! Met haar dikke buik (ze is volgende week uitgerekend)
Zodra ik foto's heb, probeer ik ze te uploaden en kunnen jullie meegenieten! Party!!

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 16:57

Jouke, gefeliciteerd !!!
Komt vast door die pad die je onder je zadel had liggen Haha!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:08

banish schreef:
Het was ook een leuk parcours om te rijden. Veel leuker dan het parcours wat ze bij de kerstwedstrijd hadden vond ik.
Ik ben echt helemaal apetrots op mijn mannetje. Hij was zó lief!
We hebben nog foto's gemaakt van zijn babyfoto's die in de kantine hangen Lovers (lekker vaag haha) en ook zijn moeder werd voor me uit haar box gehaald om op de foto te gaan. Echt leuk! Met haar dikke buik (ze is volgende week uitgerekend)
Zodra ik foto's heb, probeer ik ze te uploaden en kunnen jullie meegenieten! Party!!

Foto's van de foto's *LOL* hopen dat het een beetje duidelijk word. Knipoog
Maar de foto's van kleine banish zijn wel lief heh Lovers
Cassie is idd heel erg dik Scheve mond ben benieuwd wat er uitkomt

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:32

]
Citaat:
Foto's van de foto's hopen dat het een beetje duidelijk word.
Maar de foto's van kleine banish zijn wel lief heh


Nou, ik heb er in ieder geval eentje gemaakt die leuk is. Het is natuurlijk niet perfect, maar die is wel duidelijk genoeg om leuk te zijn. Rob mocht helemaal bij de dames van het secretariaat achter de balie hahaha En Leo ging alle banishjes aanwijzen aan hem.

Citaat:
Cassie is idd heel erg dik ben benieuwd wat er uitkomt


Vast een vosje...

mister

Berichten: 113
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:43

heel erg gefeliciteerd, jullie deden het super!! ik zal 'm nog ff extra vertroetelen, en ik hoop dat ik de volgende keer ook weer mee mag, ik vond het echt gezellig!! *LOL*

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:46

Nog een kleine toevoeging aan mijn uitgebreide verslaglegging Lachen

Afbeelding

Op de brug.

Afbeelding

Zijwaarts

Afbeelding

En toen was ik eerste!!!