Welk liedje is van je paard en jou?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Welk liedje is van je paard en jou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 19:16

Ik heb er 2, nou eigelijk eentje, maar de ander vind ik ook wel errug mooi.

Welke ik erg mooi vind, Butterfly, van Mariah Carey.
Ik heb een gruwelijke hekel aan dat mens, erg jammer dat zij dat nummer zingt Misselijk .

Maargoed, in die clip zit dus een palomino-paardje. Dat opgroeit bij haar, en als ie een beetje volwassen is, laat ze hem los in de vrije natuur, bij de andere kudde. Lovers Dat is zo'n mooi stukje.. Word er altijd emotioneel van Schijnheilig En ik heb dat liedje altijd al mooi gevonden, en toen ik ineens Acci mocht gaan verzorgen (4 jaar geleden ofzo) kwam meteen dat nummer in me hoofd, omdat Accident ook Palomino is.. Kwijl

En het tweede nummer is Zij, van Marco B.
Dit nummer heb ik ook een tijd in mn onderschrift gehad. De dag dat ik hoorde dat Acci verkocht werd, kwam dit liedje uit. Alles klopte gewoon in die tekst..
Zij hoort bij mij , Zij is de zon en maan voor mij, Zij hoort gewoon bij mij Gewoon een super tekst dus!! Als ik nu het nummer hoor, denk ik terug aan het mooiste paardje wat ik ooit tegengekomen ben.. Lovers

En hebben jullie ook zulke liedjes??


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:20

Boadicea van Enya. Als ik dat Neurie wordt Raak altijd zo rustig. Mooie test was tijdens het vuurwerk oudjaar.

'Paint' it 'Black'


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 19:25

Enya is idd erg mooi muziek!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:36

Ik heb dat ook bij "Zij".
De avond dat Make geboren was, reden we naar huis.. Ik zette de radio aan en toen was dit liedje op. Toen ze net verkocht was had ik t ook echt moeilijk als dat liedje op de radio was...
Verder niet echt liedjes die me aan de ponies doen denken ofzo..

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:52

Beautiful van X-tina

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:00

newforestlover schreef:
Beautiful van X-tina


Aaah neej dat was al die van mij en mijn pony's!!! }> Tong uitsteken

*geen onderschrift*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:02

SuperGirl van Reamonn en Zij maakt het verschil van de Poema's.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:18

Simply the best
van Tina Turner

Kawa is dat gewoon voor mij.
Maar dat zal wel voor veel meer combinaties zijn Haha!

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:19

hahaha....dit is een leuke! Jullie raden het nooit...het liedje: "ik zal eens willen vliegen als een vlindertje". Toen ik vorig jaar depressief werd en Lobke ook iets van overspannen werd had ik dit liedje altijd in mijn hoofd omdat ik toen stage liep op een kleuterschool! Ik heb er Lobke vaak mee rustig gekregen en nu we weer ons 'leventje' oppakken zing ik het lekker met droogstappen. Dan moet je haar oren zien wapperen (en mijn ogen zien tranen).

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:38

Helemaal niets, Harald is volgens mij niet zo'n musicaal typeje Haha! Schijnheilig

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:47

Ook Beautiful van Christina.

Veel mensen vinden Revanza niks waard want het is 'maar' een draver een oudje.

En de tekst slaat toch ook wel een beetje op mij...

Echt super mooi Lovers

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:39

Bij Manans en ik hoort ook "zij"!!! van Marco B.

Ik zong dan altijd 'hij' , maargoed Haha! Haha!

Ik heb dat liedje wel 1000 keer gezongen als ik met hem ging wandelen van de zomer om hem rustig te krijgen. En het werkte ook nog!

Ook 1000 miles van Vanessa Carlton is iets van Mananzo en mij.
Dat liedje was toen net 'in' toen ik Mananzo had gekocht, ik vond het zo'n mooi liedje en moest dan steeds aan Manans denken.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:45

Ik neurie of zing ook altijd zachtjes als ik of het paard gespannen ben. Nu ik erover nadenk, weet ik niet eens welk nummer. Waarschijnlijk iets van Acda en de Munnik of zo... Ik al eens wat beter opletten.

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:57

Van mijn paardje: Gloria Gaynor, I am what I am. Ze is zoals ze is, je kunt haar niet veranderen. Ze is echt een kreng, en een zeikwijf soms, maar ze doet alles voor je in het parcours.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:03

I cant stop lovind you! Lachen

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:55

Gently is helemaal wild van een stukje wat op een cd staat om je stereo te testen. Het gaat alsvolgt: je hoort langzaam in de verte een paard aankomen draven. Hij komt steeds dichterbij en uiteindelijk staat ie tegen de microfoon aan het hijgen en briesen.... Als ik dit in de auto draai en vervolgens mijn paard uit de stal trek kijkt ze alle kanten op om te kijken waar dat paard nou uithangt.... Ze trapt er elke keer weer in. Verder is mevrouw gek op plaatjes waar rare belletjes en piepjes inzitten. De fanfare heeft een verwoestende werking.... als die toevallig voorbij komt als je aan het rijden bent denkt ze dat ze een ereronde mag lopen en wordt mevrouw zo gek als een deur. House/dance doet het bij haar altijd wel goed.... (538 typetje)

Mijn pony vroeger heette Magic dus het nummer van queen 'it's a kind of magic' deed haar altijd de oren spitsen. Had haar trouwens genoemd naar het nummer van de Police "every little thing she does is magic"

Stiek heeft niet echt een eigen nummer, zit even te denken wat wel bij hem past... Wild boys denk ik van Duran Duran.... Of "the boys are back in town"

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:19


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 02:18

LMsWinnetou"]
[quote="newforestlover schreef:
Beautiful van X-tina


Aaah neej dat was al die van mij en mijn pony's!!! }> Tong uitsteken
[/quote]

Hahaha, wat toevallig.... als ik bij mijn paardjes ben, heb ik altijd dat liedje in mijn hoofd Haha!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:19

Zij maakt het verschil van de Poema's is echt Dennis z'n liedje. Als dat op de radio is word hij helemaal vrolijk en moet hij een knuffel hebben. Raar paard :p .
Schoolplein van Acda en de Munnik is Floor's liedje. Mooi liedje van Acda en de Munnik is van Dien. En 1000 reden van Van dik hout is echt voor Tammy.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

tukker
Berichten: 158
Geregistreerd: 27-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 15:01

Van begin af aan zong ik voor Sam altijd Eternal of flame(close you eyes gime you hand darling) weet niet helemaal hoe je het schrijft. Na mij vertrouwde hij niemand meer nadat zijn mama dood ging en niemand hem meer beschermde. En als ik nu het liedje zing komt hij bij me staan en duwt zich tegen me aan en komt lekker bij me op de grond liggen Lovers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 15:16

Opzij, opzij, opzij,
Maak, plaats, maak plaats, maak plaats,
Wij hebben ongelooflijke haast Haha!

Past precies op mijn paarden.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 15:26

Sgt Peppers lonely hearts club band doet me wel wat aan Greg denken Haha!

Je moet de tekst en de pony kennen, maar kort gezegd, Greg is een showbal van hier tot ginder die van publiek houdt.

It's wonderful to be here,
It's certainly a thrill,
you're such a lovely audience,
we'd like to take you home with us,
we'd love to take you home. ... Knipoog


Past helemaal bij hem Haha!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 16:26

Het liedje van Dimple en mij is die van Celine Dion "Fly"
Een mooi nummer over wanneer iemand sterft en rust heeft gevonden boven. Ik heb heel wat tranen gelaten nadat ik Dimp heb laten inslapen.

Het liedje van Jula en mij is die van Kane 'Damn those eyes". Ik heb Jula verkocht omdat ik haar niet kon geven wat ze nodig had. Toen die mensen haar kwamen halen zette ze haar op de trailer en ze keek me door dat luikje zo zielig aan van 'baasje wat doe je nu' Eenmaal in de auto draaide ze dat liedje. Nooit meer vergeten dus! Huilen

Op zoek naar de zon!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 16:50

Ik geloof dat "krijg toch allemaal de kolere" van Danny de Munk toch het beste bij Milena past Haha! Alleen dat zinnetje trouwens, de rest is minder toepasselijk. Maakt niet uit, langer als 1 regel luistert ze toch nergens naar, gaat ze liever weer eten.... *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 17:34

De wereld om Budje heen is veel belangrijker dan muziek *LOL* We hebben dus geen nummer eigenlijk...de zin "Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig *zoemgeluid*" past wel bij hem

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, AVdB96, cariena1, Evilou, Hanjan, ImkeTarek, inge_romeo, Lukasje, MeesMo, Padoertje, stefanie33, Thincla en 186 bezoekers