welke papieren mee naar wedstrijd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 18:25

Welke (extra) papieren moet ik allemaal meenemen als ik op wedstrijd ga? Inentingsboekje, startkaart en wat nog meer?

[Edit Karin] titel duidelijker gemaakt [/edit]
_________________
Doe eens gek, bok wat vaker.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-19 18:56 ]</font>

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 20:26

Paardenpaspoort, startkaart deel 1 en 2,
een paar extra startcoupons en evt. je inentingsboekje als de dierenarts de in-enting niet in het paardenpaspoort vermeld heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 21:14

startkaart deel 1 en 2 bestaat al jaren niet meer Verward tis nu gewoon een (grote) groene startkaart. Verder moet je paardenpaspoort mee, als het goed is staan daar de entingen ook in. Als je paard nog niet ge-ent is sinds je het paspoort hebt staat daar nog niks, en kun je beter het vaccinatieboekje gewoon meenemen.

Tip: stop een paar losse coupons op een plek waar je zeker weet dat je hem bij je hebt. (Ik heb ze bijvoorbeeld altijd in de vrachtwagen liggen, omdat ik zonder niet op concours ga, maar ik ken ook mensen die er een in de binnenzak van hun rijjasje stoppen bv.) Mocht er iets misgegaan zijn bij het inschrijven, dan heb je er gewoon een en bespaar je je de kosten en de trammelant van het moeten kopen van een blanco coupon.

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 21:28

Hebben jullie losse coupons?? Hier wordt dat allemaal geregeld! ( Ik zit bij de KNF, jullie ook ofnie?????)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 21:56

ik doe al jaren alles zelf, omdat ik vaak meerdere paarden had en dan gewoon een rubriek opgaf en pas op het laatst hoefde te beslissen wie ik meenam. In principe wordt alles wel via de vereniging geregeld ja. Maar je kunt je secretaresse zo om een paar losse coupons vragen hoor.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 22:00

Ik ben al flink wat wijzer geworden met behulp van iedereen van bokt. Bedankt voor alle goeie tips!! Party!! Party!! Party!! Party!! Tong uitsteken

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 20:41

Citaat:
Op 2001-07-19 21:14, schreef Zep:
startkaart deel 1 en 2 bestaat al jaren niet meer Verward tis nu gewoon een (grote) groene startkaart.

Ik heb (NKB) een groene startkaart met foto en nog een roze inlegvel waarop het jaartal staat. Voor welke bond rij jij Zep?
Ik weet dat bij de KNF geen foto meer nodig is. Ik ben benieuwd hoe dat volgend jaar geregeld wordt dan.