ben gisteren bij m,n ex Kas geweest,snik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-01 10:31

Ik wilde weten hoe hij er bij stond want het is nu 4 mnd geleden dat ik hem verkocht heb.
Hij had een mega buik!!!!!!zag er prima uit en had het duidelijk heeeeel goed naar z,n zin ,mooie stallen ook heel deftig ..Gelukkig herkende hij me nog en dat is maar goed ook na 6 jaar verzorging op topniveau.
Ik had het er verschrikkelijk moeilijk mee en heb staan janken en nu jank ik nog steeds als ik er aan denk.
Ik ben wel blij dat ik er geweest ben ,2x 2 1/2.uur rijden ,want nu heb ik GEZIEN dat het goed gaan .
Alleen nu is alles weer zo vers en vooral nu ik zijn lieve koppie heb gezien blijft dat de hele tijd door m.n hoofd spelen.
Ook natuurlijk dat ik hem verraden heb door hem te verkopen ,het was eigenlijk mijn kind en die verkoop je toch niet !
Enfin ik denk dat jullie me even op moeten beuren en nog wat dingen moeten bedenken waarom hij beslist verkocht moest worden want dat kan ik nu wel gebruiken.
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen



Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 11:02

ik weet niet waarom je hem hebt moeten verkopen, maar ik kan me voorstellen dat het heel klote voelt!

Gelukkig heeft 'ie het naar z'n zin en ziet 'ie er (afgezien van z'n buik) goed uit! En je moet maar zo denken: Beter een buikje dan vel over been! Toch???

Put troost uit het feit dat hij het goed heeft en dat hij het leuk vond jou te zien! Put troost uit de mooie jaren die je met hem hebt gehad! Wees dankbaar voor wat je hebt (gehad) en verlang niet naar wat had kunnen zijn....

Eens komt de tijd......

Succes!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 11:22

Als het zo'n pijn deed, waarom heb je hem dan verkocht? Misschien kun je troost halen uit het feit dat hij niet stond te huilen dat hij jou weer terug zag. paarden zijn daar vrij nuchter in, die zijn al snel tevreden als ze bij mensen staan die er eerlijk mee omgaan en ze goed verzorgen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, cariena1, chldsy, DeGelukkige4, douschka, fokfanaat, KaasSouffle_, Liaan, Lielle, Ninouschka, shadowstar, Vuri en 122 bezoekers