nieuwe stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 19:43

Ben vandaag weer eens even wezen kijken op de nieuwe stal van sjaak. Van het weekend zijn ze aan mijn stal begonnen. Ik ben echt zo blij dat het bijna zo ver is.

Gelijk afgesproken dat ik 29 maart al kom. nog maar 3.5 week *LOL*
Zo gauw de stal af is zal ik wel wat fotootjes op bokt zetten. (even de Digi van paps jatten }> )


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:45

Wow, dat is al snel zeg! maar als je iedere dag met smart uitkijkt naar de 29ste maart dan kan 3,5 week lang duren *LOL*

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 19:52

duurt het ook wel hoor. En ze vinden het op stal ook wel erg vreemd dat ik met zoveel spullen loopt te sjouwen

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:11

He, gaaf zeg. Dat schiet al op dan....
Weten ze het op stal nog niet dan?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:17

sjakie schreef:
ze vinden het op stal ook wel erg vreemd dat ik met zoveel spullen loopt te sjouwen

Schijnheilig Voorjaars-schoonmaak Schijnheilig

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:21

sjakie schreef:
Ben vandaag weer eens even wezen kijken op de nieuwe stal van sjaak. Van het weekend zijn ze aan mijn stal begonnen. Ik ben echt zo blij dat het bijna zo ver is.

Gelijk afgesproken dat ik 29 maart al kom. nog maar 3.5 week *LOL*
Zo gauw de stal af is zal ik wel wat fotootjes op bokt zetten. (even de Digi van paps jatten }> )


Ja hé, kom dan ook gelijk even foto's maken van Don zijn nieuwe stalletje! We blijven tenslotte buren Haha!
Enne, ik begin dus volgende week ook maar eens aan de 'voorjaarsschoonmaak' Schijnheilig

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 20:54

Djilan"]
[quote="sjakie schreef:
Ben vandaag weer eens even wezen kijken op de nieuwe stal van sjaak. Van het weekend zijn ze aan mijn stal begonnen. Ik ben echt zo blij dat het bijna zo ver is.

Gelijk afgesproken dat ik 29 maart al kom. nog maar 3.5 week *LOL*
Zo gauw de stal af is zal ik wel wat fotootjes op bokt zetten. (even de Digi van paps jatten }> )


Ja hé, kom dan ook gelijk even foto's maken van Don zijn nieuwe stalletje! We blijven tenslotte buren Haha!
Enne, ik begin dus volgende week ook maar eens aan de 'voorjaarsschoonmaak' Schijnheilig
[/quote]

Is goed. Zit ook een camera op Tong uitsteken . ja pa heeft weer flink uitgepakt.
Ennuh ik heb idd al een grote voorjaarsschoonmaak gehouden, jullie zijn net zo slecht als ik Schijnheilig }>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, F_inley, frutsel05, inge_romeo, LiannePuthzy, lina1998, Lisewiesje, Poekkie, Salinah, StonedRomy, turtlelito, YandexBot en 125 bezoekers