Het zit ook nooit eens mee he...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 23:39

damn, eindelijk was alles zo goed als geregeld en zouden we vandaag samen met Lamber gaan kijken naar die B pony voor hun. Maar nee hoor, het gaat niet door. Inge belde Lamber op om nog even verder af te spreken en ineens begint hij erover dat het misschien toch niet is wat hun willen en dat het wel erg ver is! Hij zoekt toch echt een bruine (Slappe smoes, Mysty is ook vos!) en Ede is wel erg ver weg!
Ja wat wil hij dan? Dat we 2000 piek neertellen voor een prachtige B pony voor hun? Mensen dat hebben we niet eens! Ik ben echt zo boos en verdriettig gewoon... Waarom nou weer? Alles leek zo goed te gaan!
gerie, de dochter, had blijkbaar ook iets gevonden wat haar wel wat leek. Ik weet er nog niet zoveel van maar ik heb zoiets van laat ze er dan zelf maar 1 zoeken hoor! Maar ze denken toch zeker niet dat we er 2000 <edit 200 zou wel erg weinig zijn. edit> of meer voor gaan betalen? Dat is Mysty niet waard! Voor ons misschien wel, maar dat krijgen ze er ook niet voor als ze hem wat later toch verkopen!
Mysty is misschien 750 waard, misschien zelfs wel mindr want ze heeft een zwak achterbeen, familie kwaaltje.
Als het goed is gaat Inge deze week nog een bod doen. 750 en dan direct meenemen.
Lukt dit niet, of deze week nog niet dan duurt het minimaal nog 4 weken want Inge vertrekt zondag naar Croatie...
Zucht, Ik HAAT dit!



_________________
<FONT COLOR="deeppink">Ik zag je voor het eerst lopend in je wei.
Ik was direct verliefd op je en nu ben je van mij! </FONT COLOR="deeppink">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pinky_girl op 2001-07-18 23:43 ]</font>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 23:54

he gets wat zitten ze nou moeilijk te doen elke keer!je zou ze toch Extreme duivel

nou hopelijk komt het toch nog goed voor jullie!

grmbl ikke nu ook boos Boos!