Boehoehoe...mobieltje stuk...snik snik...iemand eentje te ko

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 21:28

Huilen Huilen Huilen Het lijkt er op dat mijn mobieltje de geest heeft gegeven...snik snik...misschien een nieuwe accu, maar ja...is eigenlijk best prijzig, alleen een accu... Verward Dus als iemand toevallig nog een mobieltje (liefst Nokia, maar niet perse) te koop weet waar een libertel prepaid kaart in kan... Schijnheilig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-07-16 22:29 ]</font>


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 21:31

jee balen hoor.tja ik heb kpn *LOL* nooit problemen mee Schijnheilig

soms is het beter om te zwijgen

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 21:33

die van mij is ook al kapot.. sinds de vakantie.. en jah.. OOK de accu.. zo'n nieuw ding kost 140 (!!!!!) piek! DACH HET DUS FFKES NIE!! Lachen

dus ik ga nu kijken of ik een Samsung A100 kan krijgen, die's cool!!! Lachen

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 22:07

AAAAAAAAH!!! Frusty Ik heb ook een mobiel van KPN en die is dus wel mooi kapot!!! Boos! Ja hoor DE ACCU!!!!!!!Grrrrr, ik denk dat ik ook maar een Nokia neem, daar heb je tenminste ook van die coole Cool frontjes van!!!!!!
Wat is dat toch met die accu's, die dingen zijn er gewoon voor gemaakt om kapot te gaan(en ons onschuldige bellers geld uit onze zakken te kloppen Schijnheilig Schijnheilig !!!)

Marjolein

Berichten: 11625
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 22:10

heb nog wel eentje ind e aanbieding een erricsonn met libertelprepaid. momenteel dient hij als wekker en hij kan niet langer dan 10 minuten van de lader af want dan begint hij te piepen dat de lader op is. zeker geen optie? dacht ik ook al

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-01 22:23

*LOL* *LOL* *LOL* Zo'n ericsson heb ik al gehad Marjolein... Haha! Ik denk dat ik maar eens ga kijken of ik een beetje een geschikt abonnement kan vinden...en dan maar hopen dat ik me in kan houden!!! Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 22:25

Ik heb nog een Nokia 5110 liggen waarvan het display kapot is. Als je iemand kent die dat handig even kan fixen kun je hem voor een klein prijsje van me overnemen. Heb er nog een aantal frontjes bij, er zit een SIM-kaart in en verder doet hij het perfect, een hele fijne telefoon.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-01 22:31

Ik geloof niet dat ik zulke handige mensen ken... Huilen Maar ik ga toch even proberen of ik er een kan vinden, zo ja dan hoor je het wel... Party!! Ik acht mijn kans alleen niet echt groot...heb zelf 2 linkerhanden, meeste van mijn vrienden ook ben ik bang... Frusty

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 22:44

Helaas heb ik begrepen dat als de display kapot is de kosten van reparatie hoger zijn dan de aanschaf van een (goedkope) mobiel!
Mijn zuske heeft dat eens gehad en mijn man gaat zijn display laten maken, speciale winkel in Amsterdam??????van de KPN.
Is ook een Nokia.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 22:54

Zou je kunnen achterhalen wat dat kost?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 23:13

Zodra hij zijn mobiel brengt...oei oei mijn man zonder mobiel, zodra hij er afstand van kan doen en daar inleverd...dan zal ik vragen wat het hem gekost heeft... Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 20:11

Haha! viks pak een belbundel joh *LOL*
Hebben wij ook, alle gemakken van een abonnement, en je koopt een vast aantal belminuten voor een vast tarief, dus alles wat je betaald kan je verbellen *LOL*
V/b wij kunnen 6 uur per maand bellen voor 65 piek das omgerekend 18 cent per minuut. Als je erover heen gaat betaal je normaal mobiel tarief. Je kunt ook minder minuten kopen, maar dan worden ze wel duurder. Bij deze bundels heb je meestal de telefoon voor een paar gulden. Party!!


je zussie!

<font color=blue>het is</font><font color=red>ROOD</font><font=purple> en het zit in een boom</font>
..<font color=navy size=12>BINKI</font>

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 20:58

hihihi die van mij WAS ook stuk Huilen Huilen
Maar ik was zo dom om hem te verzuipen in eeen emmer water Haha! Haha!
En ik maar kijken wat er nou in die emmer lag was het dus mn mobiel Verward Verward Haha! Haha!
Mn pa dat ding uit elkaar geschroevd en 24 uur laten drogen en nou doet ie het weer!!
Gelukkig Cool
Groetjes Tamaar


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 20:59

Hmpf, die ene actie van als je 3 maanden ƒ1000,- op je bankrekening heb staan je dan een mobiel krijgt (Siemens nog wat).. Die mobiel heb ik nog steedz niet, terwijl ze deze week uitgeleverd zouden worden en we een brief hadden gehad dat we m zouden krijgen. En er is geloof ik ook nog eens gebeld. Ik wil m NU! Meteen!!!
Helaas is t geen Nokia 3210 of 3310. Ken k nie Snaken *hoe bedoel je verslaafd?*
Maar ik heb nog wel een koelkast met ingebouwde vriezer Ericsson? Interesse? *LOL*

_________________
<font color="deeppink"> I Love Rosco <font size="1">(en Master & Kimball & Reykja) </font>
<font color="white">Zie profiel voor info! Met foto's!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-07-18 22:00 ]</font>

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 07:45

Ik heb al 4 mobieltjes gehad waarvan er 3 kapot zijn, nou ja 1 heb ik aan me pa gegeven maar die werkt in de bouw en had de display kapot geslagen, de andere liet het kleppie van de sim telkens los dus die heb ik nu vast geplakt en doet het weer, bel er alleen niet mee, nokia 5110 alt telkens uit en de 3310die ik nu heb is een prima telefoontje!

Groetjes Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Brittneyx, douschka, katinker, Marleen_L, Milando, mriek1990, Pellelilly, Snippergroen, Spike2019, Whisky00 en 49 bezoekers