Ongerust

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Ongerust

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 16:19

Eigenlijk moet ik leren want ik heb donderdag en vrijdag tentamens.. maar er komt niets van terecht want ik kan mijn gedachten er niet bijhouden.

Mijn ex is namelijk verdwenen. Zoek, foetsie. Donderdag zag ik hem nog in de kroeg (waar ik, klein detail, met mijn nieuwe vriend was) en vanaf vrijdag is ie weg. Niemand heeft hem gezien, hij heeft zijn telefoon uit staan (en dat heeft ie NOOIT), belt niet terug naar vrienden, is niet thuis. Zijn auto staat gewoon voor het huis maar niemand doet open, en de hond is weg. Zijn ouders weten van niks, zijn vrienden weten van niks.

Ik weet dat ie de laatste tijd erg in de knoop zat met zichzelf, en dat was ook een grote reden dat wij er een punt achter hebben gezet. Hij is aan het procederen met zijn ex over de voogdij van de kinderen en dat gaat niet goed en daar zit erg veel gedoe bij..

Ik ben bang dat ie óf de kinderen heeft weggehaald bij zijn ex en gevlucht is ergens naartoe... of dat ie zichzelf iets aangedaan heeft..?

Wieweet maak ik me zorgen om niks en komt ie morgen vrolijk thuis en maken wij problemen om niks. Maar toch,.... het voelt absoluut niet goed... Scheve mond

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 16:22

Dat is inderdaad wel een reden om je ongerust te maken.
Jij ook sterkte ermee.
Ik hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen!!

ps. gefeliciteerd met je nieuwe vriend!

:evaw:

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 16:27

Heb je al aangifte gedaan bij de politie? Dat zou ik snel doen als ik jou was.

Toos paardloos

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 16:29

Bah vanaf vrijdag al, kan me voorstellen dat je nu behoorlijk in de zenuwen zit...Ik wou dat we konden zeggen: 'ah joh, maak je niet druk' maar ik weet dat ik in jouw geval hetzelfde had gedaan.
Heel veel sterkte!!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:20

Is er al iemand naar de politie gegaan? Wat vervelend zeg! Sterkte, in deze onzekere tijd!


sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:24

Ow.. vreemd..Nou maar hopen dat ie snel weer terug komt. Scheve mond

"What we call human nature, is actually human habit.."

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:27

Kan me goed voorstellen dat je je niet kan concentreren op je tentamens, zou ik ook niet kunnen. En er zijn belangrijkere dingen als tentamens... die komen nog wel. het is heel erg logisch dat je je zorgen maakt. Idd de politie inschakelen zou goed zijn... heel veel strekte iniedergeval in deze tijd.

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:21

Jakkes, heb je al iets gehoord?
Sterkte!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 10:16

Is ie al terecht?

De hond is de betere mens

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 10:22

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Is ie al terecht?

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 10:32

Ow bah zeg... lijkt me erg vervelend, zeker als hij nix heeft laten weten...
Hopelijk is hij snel terecht.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:23

Wat een rotsituatie.
Heeft er al iemand aangifte gedaan van vermissing? En hebben zijn ouders of iemand anders geen sleutel van zijn huis? Dan zou er iig iemand binnen kunnen gaan kijken of hij daar is of misschien dat er aanwijzingen zijn waar hij naartoe is gegaan...
Sterkte. Ik hoop dat hij gauw weer terecht is.

* To Belg, or not to Belg *

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 12:39

Heb je al wat gehoord?

Lijkt me niets als iemand niets van zich laat horen...

Hopelijk is hij snel terecht!

Het leven is een gebakje!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 13:06

Heeft er ook al iemand kontakt met zijn ex opgenomen ?? En met z´n werk ?? Misschien heeft ´ie wel officieel vrije dagen opgeneomen, dan weet je iig dat hij "geplaned" er niet is....
Jakkes, ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt! Ik denk dat het wel belangrijk is dat jullie verder proberen kontakt met hem op te nemen (steeds bij z´n huis langs gaan enzo!!) Ik hoop echt dat je hier snel goed nieuws kan neerzetten!! Sterkte!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 13:15

heb je al wat gehoord?
echt heel naar is dat... ik hoop dat hij snel terecht komt
sterkte

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 14:00

Ik heb nog niks gehoord. Sterre, hij heeft geen werk, hij had nl zijn bedrijf verkocht en zat thuis; vnl bezig met procederen over de kinderen.. Ik ben er vandaag langs gereden en zijn auto staat wel voor de deur maar er is dus niemand. Post ligt er gewoon nog. De ho
nd is ook weg (dat is dan wel weer een goed teken)
Ik begin er echt een heel naar gevoel van te krijgen. Iemand dacht dat hij misschien opgepakt was, maar dat lijkt ons onwaarschijnlijk omdat we dat dan via de advocaat gehoord zouden hebben (een vriendin is de dochter van zijn advocaat) Voor zover ik weet weet zijn ex ook van niks en er zal wel niks met de kinderen zijn anders hadden we dat gehoord.
Ik zit zelf te denken; misschien is ie met de hond gaan lopen en heeft ie een bus genomen ofzo om er tussenuit te gaan. Toch vreemd dat ie niemand gebeld heeft dan. In mijn achterhoofd speelt het idee dat ie zichzelf iets heeft aangedaan, ik weet dat de hond al 15 is en een ongeneeslijke tumor in dr nek heeft dus misschien is die ook...?

Ik heb een heel vervelend sluimerend misselijkmakend gevoel erover iig en wordt ziek van die onzekerheid! Boos!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:05

Bah ik hoopte op goed nieuws toen ik je naam zag staan in dit topic.

Je weet nog niks meer dus.
Aan de ene kant is het idd een fijn idee dat de hond er ook niet is, maar aan de andere kant weet je niet waar mensen toe in staat zijn...
Jeetje, krijg ook een beetje een eng gevoel bij het hele verhaal.
Als hij er wel gewoon even tussenuit is, om wat na te denken enzo, dan zou hij dat toch wel aan iemand hebben laten weten?
Ben je iedereen al afgegaan? Familie, vrienden, mensen waar hij de laatste tijd ineens over sprak?
Misschien heeft zijn ex nog iets gehoord van hem voordat hij wegging wat de situatie iets kan verduidelijken??

Moeilijk hoor!!
Heel veel sterkte!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:12

jeetje wat een k*t situatie zeg.
Misschien moeten jullie een keer in zijn huis gaan kijken misschien dat hij daarwat aanwijzingen heeft achter gelaten.

Ik kan me voorstellen dat je er erg mee zit, want dit is niet niks.

JoT

Berichten: 4008
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:49

Oei, dat is niet leuk. Het enige advies dat ik je kan geven is om je toch op je tentamens te concentreren. Maar ik kan me heel levendig voorstellen dat je hoofd daar helemaal niet naar staat momenteel. Veel sterkte, ik hoop dat hij snel, in goede gezondheid, weer ergens opduikt. Misschien heeft hij wel gewoon wat tijd voor zichzelf nodig, om wat stoom af te blazen en te overdenken hoe hij nu verder zal gaan. Gezien je verhaal kan ik me dat eigenlijk ook wel voorstellen.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:51

is er al wat meer bekend??

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 11:36

Hè getsi Laura, dit maakt het allemaal zelfs nog moeilijker Verdrietig !! (zieke hond, geen werk enz.) Ik kan me voorstellen dat je langzaamaan aan het ergste gaat denken Scheve mond ...
Ik ga er maar vanuit dat jij, samen met vrienden en familie, al je uiterste best doet om er achter te komen waar hij nu zit.... veel meer als sterkte wensen kan ik je niet Verdrietig !! Misschien kan er iemand van de familie bij de bank langs gaan en proberen er achter te komen of hij ergens geld heeft opgenomen ?? Dat kan misschien moeilijk zijn, omdat er zoiets als het bankgeheim bestaat, maar proberen kunnen jullie het iig !! Nogmaals Sterkte!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 11:58

Lieve mensen, heel erg bedankt voor alle opbeurende woorden! Hij is terecht hoor, hij heeft hond naar een asiel gebracht en is met de noorderzon vertrokken met een lastminute om eens even alles op een rijtje te zetten. Gelukkig! Maar ik ben nog steeds wel pissig dat hij dat niet aan iemand had laten weten.
Laten we hopen dat hij iets aan deze vakantie heeft!
Nogmaals jullie allemaal bedankt!!!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:01

pfiew wat een opluchting!
Nu maar hard leren voor je tentamens!

:evaw:

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:02

Arme hond
Maar wel fijn dat hij weer terug is.

Goedgekeurd onderschrift :)

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:06

Pff.... ik heb dit hele topic met argus-ogen gevolgd en ik ben heel blij te horen dat ie weer enigszins terecht is. Niets is zo erg om over zoiets in te moeten zitten, maar aan de andere kant kan ik me er wel iets bij voorstellen dat ie zomaar weg is gegaan...

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Googlebot, IASCrawler, linoleum en 130 bezoekers