Er is weer een veulentje !!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 12:26

Er is weer een shetlanderveulen geboren, de 4e en meteen ook de laatste van het jaar.
Ik had net twee dagen geleden een discussie met de eigenaar over het wel of niet komen van het veulen, en ik zei dat er nog wel en kwam en ik hebb gewonnen (we hebben alleen nergens om gewed Huilen ).
we zijn er alleen nog niet helemaal uit of het een hengstje of merie is....Nu wel het is een hengstje en hij heet Rex
Maar ik heb meteen maar even foto's genomen.

_________________
óf ik ben gek en de rest van de wereld is normaail, óf ik ben normaal en de rest van de wereld is gek, ik denk dat laatste.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Amulet op 2001-07-18 13:41 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Amulet op 2001-07-18 16:49 ]</font>


janna

Berichten: 4535
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 12:52

v
Laatst bijgewerkt door janna op 12-03-22 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 14:36

Geweldig! Foto's op Bokt zetten oke?
Dit nieuws geeft mij ook meteen weer goede moed: een van de verzorgpony's moet ook nog steeds een veulen krijgen, waarschijnlijk deze maand, maar ja...
Ze is gedekt toen er niemand bij was, per ongeluk, en nu weten we niet precies hoe of wat.
Of het is een friese hengst geweest, dan had het veulen er al moeten zijn, of het is Diablo een fellpony-hengst geweest, en dan is het logisch dat het nog ff op zich laat wachten want die stond een maand later pas bij haar in de buurt in een wei...
Ben nu zeer nieuwsgierig, het is haar eerste veulen en ik ben bang dat het te vroeg gestorven is of alsnog niet goed ter wereld komt.
De dierenarts komt om de haverklap, maar kan weinig omdat we niet weten door wie ze gedekt is. We moeten gewoon afwachten.
In elk geval veel plezier met jullie veulentje, heeft hij/zij al een naam gekregen ondertussen?
Groetjes, Dorine.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12, sterregoud en 28 bezoekers