Vervolg Aldira

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-01 23:11

Ik heb een aanbod gekregen om bijrijdster te worden van een Haflingermerrie. De 'zakelijke' kant van het verhaal is al redelijk in beeld gebracht maar ik heb verder nog geen contact gehad met het paardje.

Vandaag gevraagd of ik in plaats van met IJsco te komen op Aldira kon lessen om eens te kijken hoe dat is. Maar dat ging niet door want ze had een hoefzweer die eruit gesneden is en nu loopt ze een beetje kreupel. Dus het rijden duurt nog even. Wel heb ik haar uit de wei gehaald en in de paddock gezet zodat ik haar even van dichtbij kon kijken. Ze kwam direct naar me toegelopen en ik vind het een lieve pony. Ze is wat groter dan IJsco Haha! en heeft een ontzettend brede rug (nog breder dan IJsco Scheve mond\ ). Met rijden schijnt ze een pittig ding te zijn, dus ik heb er wel zin in. Ik heb tenminste alvast even kennis kunnen maken Lachen

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 23:58

I told you Haha!
Het is gewoon een leuke, lieve pony om mee om te gaan! En met rijden komt het vast ook wel goed, ik heb haar vaak genoeg braaf zien lopen.
Ik hop echt voor je dat het deze keer iets wordt, heb je na alle voorafgaande tegenslagen (Daisy, Restar ed) wel verdiend!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 00:04

Dank je Haha!

Ik hoop dat ik Madelein (eigenaresse) binnenkort even kan spreken dan kunnen we afspraken maken. Nu hopen dat ze het met de kosten (ik wil eigenlijk maximaal 100 / 125 per maand betalen want les komt er nog bovenop) eens is, dan kan ik ongeveer 3x in de week rijden.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 00:19

We hebben het er net al uitgebreid in pb over gehad dus ik wil er alleen nog even dit aantoe voegen:

Heel veel plezier!!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 00:58

wat leuk (ja nu moet ik wel reageren na t onzin berichtje). vertel er eens wat meer over. hoelang ga je haar lezen. en waar gaat ijsco dan heen?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 01:03

IJsco gaat weer terug naar de eigenaars. Ik had haar geleend voor de periode oktober 2000-mei 2001. Maar sindsdien niks gehoord, dus ik vond het wel best zo.
Maar nu is IJsco eigenlijk teveel op het weiland dat we huren dus heb ik geen plek meer voor haar en moet ik haar dus noodgedwongen toch terugbrengen. En dat vind ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg Huilen

Maar om mezelf een beetje te troosten heb ik besloten om maar op het aanbod van de Haf in te gaan. Deze vrouw wil de Haf kopen op voorwaarde dat er iemand is (ik dus) die haar helpt met de verzorging en het rijden omdat ze zelf een drukke baan heeft en twee kleine kids.

Dus dan sta ik op een grote pensionstal met allerlei faciliteiten dus ik kan gewoon blijven rijden. En daarnaast IJsco af en toe opzoeken Verdrietig