Ben weer terug van vakantie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Ben weer terug van vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 17:41

Ik ben dus net terug van Vakantie Haha! Ik was naar Duitsland geweest, vlakbij Trier. Toen we er heen reden lag er overal veel sneeuw en ineens was de sneeuw weg en we waren er bijna, ik balen natuurlijk (ski-spullen meegenomen)...maaaaaaar gelukkig was er in het plaatsje waar wij zaten (Kell am See) lag nog wel sneeuw. Het had de week ervoor gesneeuwd en de zon scheen volop dus was een mooi gezicht (ook al was het niet overal even dik).

We kwamen zondag (na 5 uur en 15 min, ja dat heb je als je het niet kan vinden *LOL* ) aan. Alle spullen uitgepakt en ff wat gedronken. Het huisje was wel klein, maar wel knus. De volgende dag waren we wat rond gaan rijden en gekeken wat we konden doen enzo. Helaas nergens een Piste gevonden (raar maar waar). De volgende dag gingen we een route volgen langs een piste en dan konden we skieën (dachten we, want de Piste was gesloten). We zijn nog lekker naar wat dorpjes gegaan en op terrasjes gezeten Cool Woensdag was al weer de ena laatste dag. We hadden toen niet echt veel gedaan (mn ouders zijn 1.5 uur om een stuwmeer heen gelopen Haha! ) daar hadden ik en mn broer niet echt zin in, dus lekker niks gedaan. Donderdag zouden we eigenlijk gaan zwemmen in een zwembad in een ander dorpje, maar omdat me broer zn zwembroek was vergeten gingen we niet Clown Dus gingen we naar een dorpje met de hoogste berg van dat gebied (818 m). Wat bleek nou, daar kon je skieën (ze waren voor de laatste dag open, ze waren al 4 weken lang open...)Gelukkig hadden mn ouders de ski-spullen in de auto gezet, voor het geval dat *LOL*
Nou toen hebben we 3,5 uur geskied en hebben we daar wat gedronken en gegeten en weer naar het huisje gegaan.
Vanochtend vroeg op, spullen ingepakt en naar huis gegaan. We gingen om half 10 weg en we waren rond half 3 thuis (met stoppen en omrijden voor files Tong uitsteken )


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:43

Leuk! Zal vast wel heel leuk geweest zijn Haha!
Enne, het was wel stil hoor donderdag in de les Knipoog

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 17:45

haha ben ik zo druk dan Tong uitsteken Schijnheilig Ik ga morgen inhalen van 3-4 *LOL*
Oja en de foto's komen nog, moet ff snoertje zoeken van de digi Haha!


skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:47

Zo te zien heb je het wel leuk gehad Haha!
Heb je nog foto's gemaakt?
Het was idd wel een beetje stil gisteren hoor.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 19:17



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, ComscoreBot, Emmaa_92, Esmee_RS, Fayyah19, flintstones, Jessica_1998, Marcato, meniekske, SannevZ, spookyskippy, verootjoo en 178 bezoekers