hoelang duurt het voor er weer haren groeien?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

hoelang duurt het voor er weer haren groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 23:01

Mijn paard heeft met haar hoofd (in de stal van de manege waar ze staat) ergens tegen gestoten.
Ja eigenlijk met haar gezicht. Er is over een streep van een halve centimeter breed en over een lengte van ongeveer 10 cm haar weg.
Het is geen wonde, alleen haar weg.
Hoelang gaat het duren dat er weer haren op deze plek staan. Het is namelijk geen zicht, precies alsof er iemand met een mes in haar mooie hoofdje heeft zitten kerven. Huilen
ik heb ondertussen ook ontdekt waar de boosdoener zat.
Het was een stukje schroef wat wat ver uitstak. Er zaten nog haren op Verward dus was ik zeker dat het daar was.

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 23:08

Ow dat doet die van mij ook wel eens, die stoot haar hoofd aan der voerbak, of aan de deuropening (dom!). Maar na een maandje zie je er niets meer van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 09:04

Ik zag ook toevallig zo'n wond onder zijn voorpluk. Na 2 weken niets meer te zien. Niets meer doen, komt vanzelf goed

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 09:27

Ahem. Die van mij heeft ook ziets gedaan op eerste kerstdag. Het is nu zo ongeveer een week of twee niet echt zichtbaar meer (nu helemaal niet meer te zien). Zijn kolletje is ook gewoon teruggekomen. Dus bij mij een kleine ander halve maand... Nou moet ik erbij zeggen dat Solon's haar nog wel eens traag wil groeien.

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 10:09

Meestal gaat zo'n plek heel snel weer weg, eventueel kun je de plek met Calendula zalf insmeren (homeopathisch) dan heelt het nog wat sneller.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 10:22

of tea tree zalf. Maar niets aan doen werkt ook prima.

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-03 12:48

allemaal bedankt
Ik had al schrik.