Nokia 5110

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-01 11:05

Ik heb thuis een Nokia 5110 liggen die een feestje bij vrienden niet overleefd heeft Scheve mond\ Ze hebben er per ongeluk op staan dansen en nu zitten er zwarte vlekken op het display.

Iemand die weet hoe duur het is om dit te laten maken, iemand die een 5110-display over heeft of iemand die het zelf wel kan fixen en mijn telefoon wil overkopen voor niet al te veel geld?

Verder mankeert er niks aan, het is een goede telefoon, met SIM-kaart, en diverse frontjes.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 11:42

Wat zegt de verzekering?

Kan je dit niet verhalen op de aansprakelijkheidsverzekering (Scrabble?;)) van iemand?

Maar reparaties van displays zijn meestal behoorlijk prijzig, minimaal 150,- maar waarschijnlijk meer.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-01 11:51

Ja dat wordt een heel gedonder via de verzekering. Ik zie die lui die erop hebben staan springen *LOL* nooit meer.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 00:24

Nee, je ziet t verkeerd.

Je pakt eerst je verzekeringspolis (Ook scrabble? Lachen ) en dan kijk je hoe en wat er verzekerd is.

blijkt dat het ding tegen schade door derden is verzekerd, dan is je telefoon door iemand anders gesloopt, die dan snel weg liep

Of gewoon tegen schade in het algemeen.

En anders kan je gewoon ff langs de winkel gaan, en zeggen dat t ding stuk is, en dan heel dom kijken, en afwachten

Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 23:03

Schuif hem snel op de stoel waar je moeder op gaat zitten...
"OEI, mamma! Je maakt m'n telefoon stuk!" Schijnheilig

Dan krijg je geld van je mamma en kun je een hippe nieuwe telefoon kopen!! Cool

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 10:39

Beetje jammer robert, je kan beter de verzekering ervoor laten opdraaien, dan je moeder, dan kost t als nog geld, en dat is niet de bedoeling!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 15:41

het display kunnen ze niet repareren want dat is te duur.

heb helaas hetzelfde probleem met mijn 3210. Weet niet wat voor een abonnement je hebt?? Anders kan je je vaak voor een leuk bedrag een nieuwe kopen en dan je contract verlengen.

Succes ik loop ook al te balen. Party!!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:42

Ja, als je een prepay hebt, dan is ie gesimlocked. Dan zul je in de meeste gevallen een nieuwe moeten kopen.
Het schijnt dat na een jaar de simlock gratis verwijderd kan worden, maar dat is met een Nokia 5110 niet van toepassing denk ik. Is een vrij nieuw toestel geloof ik

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 10:27

Ik had, toen deze telefoon crashte, toevallig net een nieuwe telefoon van mijn vriend gekregen dus ik zit niet zonder. Maar er zijn genoeg mensen in mijn omgeving die belang bij mijn telefoon hadden en ik baal gewoon omdat het verder een prima telefoon is. En hij ziet er nog perfect uit, behalve het display dan Party!!