Dienstmededeling: www.bokt.nl weer verhuisd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-01 02:18

Aangezien het verkeer van http://www.bokt.nl weer flink op aan het lopen is en we ook deze maand weer dik over de 20GB heen gaan heb ik net de server weer verhuisd.

Het was zo dat al het verkeer omgeleid werd via een andere server, dit was nu ongeveer een maand zo. Dit is nu dus ongedaan gemaakt.

Aangezien dit wat gerommel inhoudt met DNS kan het zijn dat er soms wat rare dingen gebeuren (vooral dat de computer bokt.nl niet kan vinden). Ik heb geprobeerd dit tot een minimum te beperken, in theorie zou het zo moeten zijn dat niemand iets merkt.

Maar het zou dus kunnen zijn dat bokt voor je niet werkt (maar dan kon je dit niet lezen) of dat bokt het op het werk of bij de buren wel doet maar thuis niet.

Dit zou allemaal in maximaal 24 uur (maar waarschijnlijk minder) opgelost moeten zijn. Maar zoals ik al zei, het lijkt erop dat http://www.bokt.nl nu zowel via de 'nieuwe' als de 'oude' server te bereiken is..

Just so you all know Knipoog

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 02:29

Dit heb ik al gemerkt ja. Daarnet kon de computer bokt een hele tijd niet vinden, maar nu doet-ie het weer toppie! M'n complimenten BTW, voor het onderhouden van Bokt!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maaike van de vis op 2001-07-17 02:30 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-01 02:38

Haha, net heb ik even wat zitten rommelen met omzetten omdat ik dacht dat er rond dit ungodly hour toch niemand online zou zijn Lachen Wel dus Lachen

Maar goed, ik ga nog ff wat lezen en dan maar eens slapen.. Slapen

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 02:44

Tsja, dat heb je nou eenmaal met verslavingen, die moeten ook op de raarste tijdstippen bevredigd worden Haha!
Welterusten!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maaike van de vis op 2001-07-17 02:45 ]</font>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 10:54

Maaike weer hoor Knipoog

Ik kon net ook niet op bokt komen maar nu doet ie het weer perfect. Je moet je pc gewoon even aanmoedigen (kom op!!! *LOL* )dat helpt wel.
Haha!